neděle 19. září 2021

Nákupy & Novinky: DM, Pro-vlasy, Reserved, Sugarbat

 Ahoj, vítám Vás u dnešního článku. Vzhledem k tomu, že jsem slavila narozeniny toho tu bude o dost víc než obyčejně, takže ne vše jsem si koupila sama nebo z vlastních peněz. Přemýšlím zda udělat jeden velký článek a nebo dva menší, ještě uvidím.


Návštěva dm nesmí rozhodně po výplatě chybět.  Sáhla jsem po dvou čistících produktech na pleť od značky Balea, konkrétně po gelu a pěně. Pěny prostě mizí rychleji a někdy bych radši doma měla i ten gel. Cenově pěna stála 65 Kč a gel snad 30 Kč, to je úplně za hubičku. 
Pokud byste někdy potřebovaly čokoládu, tak dám ruku do ohně za tuhle Gepa čokoládu s kardamomem. Je to chuťově vynikající fair trade čokoláda, cenově se pohybuje okolo 80 Kč, ale tak zase nekupujete si to každý den. Já jí miluju! 

Suché šampony od Balea jsem poslední dobou ve svém okolí viděla celkem hojně, a tak jsem si řekla, že za 50 Kč vyzkouším tento kokosový, obyčejně si kupuju Colab nebo Batiste. No kdyby to fungovalo tak jsem i níž než na půlce jejich ceny. Z klasických nudných věcí tu mám odličovací tamponky, náhradní hlavice do holítka, žínku a ubrousky do sušičky. Ubrousky do sušičky od Denk Mit jsem ještě neměla, ale ráda vyzkouším. 

Začala jsem přítelovi každý večer mazat ruce, tudíž se mi lehce zvýšila i spotřeba krémů na ruce a o Ziaja krémech na ruce psala tuhle Haničku z blogu číčulka. Takže jsem přihodila tento kakaový za nějakých 60 Kč? Měl by vyživovat i kromě rukou i nehty. Ze stálic tu musím zmínit i gel na holení - teď zrovna jsem tam nenašla žádnou limitku, tak snad po půl roce budu mít základní verzi s aloe vera. Dermacol melounový peeling, peelingy v dmku = výběr asi z deseti produktů jenom. Dermacol je spolu se Ziajou to nejlepší, co tam seženete. Jako poslední jsem do košíku přidala dvě plátýnkové masky od mého milovaného Garnieru, mají teď nové balení a kromě toho by masky měly být šetrnější k životnímu prostředí. Já tu dnes mám mandlové mléko a nejvíc profláklou Hydra bomb.
Začátkem měsíce jsem byla pracovně i v Pardubicích a zrovna jsem měla ne úplně optimistický den. Proto jsem to cestou zpět k autu vzala do Manufaktury pro pivní šampon, doma už jsem stejně neměla a potřebovala jsem si nějaký koupit. Jsem zvědavá na efekt, na pivní řadu jsem slyšela slova chvály. Stál 170 Kč.
První, kdo mi přál byla mamka s přítelem a ségrou. Dostala jsem novinkovou voňavku, co letos v létě Oriflame představil. Jedná se o Swedish Experience Blazing Warmth, která z této řady zastupuje sladší vůně. Složení vůně zní opravdu lákavě: Úvodní tóny: pomeranč, zelené jablko, ozónové tóny.
Srdce: jasmín, borovicové jehličí, květy vratiče. Doznění: žhnoucí březové dřevo, ambrové dřevo, pelyněk. Na první čmuch ze vzorečku mě hrozně zaujala a musím říct, že i takhle z velkého balení se těším na její používání.

Druhou věcí je vyhlazující kartáč na vlasy s antionizační technologií z Avonu. Používám ho už týden a za celý týden ačkoliv hřebeny mám ještě další dva, tak jsem po jiném nesáhla. Díky přidaným štětinám se vlasy rozčesávají fakt jedna báseň. Jsem moc spokojená a fakt teď vlasy rozčešu raz dva.

No a jako poslední tu mám kalhotky a ponožky z Dedolesu. Miluju ty jejich praštěný vzory, ponožky už jsem měla několikatery a docela drží, u kalhotek je to kříž  s velikostmi, ale jinak taky paráda. Mám tu lítající prasátka a knížky :-D. Ještě jsem teda dostala květinu a víno, ale to uvidíte v měsíčním shrnutí. 
Už několikrát jsem slibovala, že musím nějak přilepšit mým vlasům. Z profi kosmetiky, co jsem zkoušela mi zatím nejvíc seděl Matrix Biolage Keratindose. Samozřejmě, že zrovna, když jsem se už konečně rozhoupala, že si teda koupím velké balení - vím, že mi to sedí a je to výhodnější, tak má značka nějaký výpadek. Čtěte jako sehnat velký balení řady, kterou chcete a zároveň kondicionéru = nadlidský úkon. Šampon jsem vzala proto z řady Hydra Source s aloe vera. Přihodila jsem k nákupu i dvě gelové semi-permanentní barvy na vlasy Directions - Flame, potřebuju s nimi trochu nastavit barvu vlasů, i kdyby alespoň dočasně. To, co mám teď se mi vůbec nelíbí. No a k tomu Biolage ještě dvě dávkovací pumpičky. Tento nákup jsem učinila na e-shopu Pro-vlasy a stál mě kolem 1500 Kč. 

Na Reservedu jsem měla vyhlídnuté trička s Marilyn Monroe, kvůli nímž jsem i celou objednávku dělala. Tak přesně ty dvě trička s Marilyn zrovna čekají až si pro ně přijede kurýr, jakožto pro vratku. Střih úplně šílený, přitom potisk by byl tak hezký. Zůstalo mi tu jedno základní černé triko, velikost je opravdu velká, takže i mě je volné. No a 5 pack bavlněných kalhotek s pruženkou v pase s nápisem vitality. Za 450, co by jeden čekal, ale materiál je opravdu už na omak ne příliš kvalitní a takový lehce hrubý. Takže nakonec mě objednávka z Reserved po vrácení peněz vyjde na 600 Kč. 

Kromě nákupů tu mám i výhru z giveaway od již zmíněné Haničky z blogu číčulka. Haničko, ještě jednou ti mockrát děkuju. 

Na narozeniny jsem se rozhodla za peníze od dědy si udělat fakt velkou radost. Poprvé v životě jsem zavítala do Intimissimi a zrovna jsem tam natrefila na super obsluhu. Slečna mi pomohla s výběrem vhodného střihu i velikosti. Snad nikoho nepohorším, tím že tu ukazuju spodní prádlo. Ale tak je to černá podprsenka a obyč kalhotky, žádný věci, co by svět neviděl nebo něco z čeho by lidé měli být zaskočení. Nakonec jsem si vybrala jednu černou hladkou podprsenku bez ramínek pod šaty nebo do nějakých víc vykrojených topů. Prioritně hlavně pod šaty. Má takové ty silikonové pásky, aby nesjížděla a vyšla na 850Kč. Druhým mým požadavkem byla podprsenka na denní nošení, tu mi doporučila slečna v obchodě, sama bych si jí nejspíš ani nezkusila. Jsem na prádlo konzerva a většinou pořizuju podprsenky prostě klasika hladký, žádný zdobení. No sedí perfektně, je hrozně jemná a pohodlná. Stála také 850 Kč a jestli jí mají ve více barvách, tak je budu potřebovat. Z kalhotek jsem si nakonec odnesla jen takto jedny úplně základní černé, těch není nikdy dost. Ty vyšly na 300 Kč. Omlouvám se za takovou esej, ale já si fakt na chvíli přišla jako ve filmu a byl to pro mě fakt zážitek. 
Ten samý den, tedy na moje narozeniny jsem dostala dárek od přítele. Moje vysněný červeno-bílý puntíkatý šatičky ke škodovce. Rovnou jsem si je i zkoušela, ale na sobě je vyfotím jindy, bylo už hodně pozdě. Jedná se o šaty značky Collectif, které u nás seženet buď v Sugarbat od Šárky a nebo v Dessired na Václavském náměstí. Sednou mi úplně perfektně a těším se až je vynesu. Úplně k ním vidím nějaké červené korále, ty teprve někde musím uhnat. No mám velkou velkou velkou radost. 

Takže jsem se rozhodla článek napsat na dvakrát, aby toho nebylo tolik. Pro dnešek se tedy loučím. Nezapomeňte se se mnou podělit čím jste si nebo vám někdo v poslední době udělal radost.

Vaše Sabča








4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    trochu nestíhám, takže jsem se k napsání komentáře dostala až dneska. Vlasový šampon z Manufaktury jsem měla a byla jsem s ním spokojená. Zrovna jsem si ho na Dny Marianne objednala znovu. Nové červené šaty i prádlo se mi moc líbí. Ten gel a pěnu Balea jsem taky měla a byla jsem hodně spokojená. Za málo peněz hodně muziky. Oba produkty fakt pěkně voněly. Ebelin tamponky kupuji minimálně, jsou dost drahé. Balea suché šampony jsem zkoušela v minulosti a vůbec mi nesedly, gel na holení jsem si koupila nakonec v Rossmannu, protože jsem na něj zapomněla, když jsem byla v DM. Garnier masky mi přijdou celkem průměrné, sama jsem měla několik variant a žádná mi nepřišla nějak skvělá. Momentálně mám doma jednu novou s vitaminem C, tak jsem na ni dost zvědavá. Kakový krém na ruce od Ziaji jsem ještě neměla, tak jsem zvědavá na tvé hodnocení. Peelingy od Dermacolu jsou moc příjemné, ale melounovou parfemaci nemám vůbec ráda. Zaujal mě ten kartáč z Avonu, já mám jeden s přírodními štětinami z Rossmanna a jsem s ním moc spokojená. jsem zvědavá, jak budeš spokojená s touto řadou Matrixu, už se těším na recenze!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji mnohokrát za komentář. Z šatů jsem též nadšená už k nim vyhlížím nějaké botky, ale nevím jakou zvolit barvu, aby se mi hodily ke všem šatům . tmavě modrá, červená, zelená a vínová. Jediné, co mě napadlo tak je černá a asi u ní nakonec skončím. Všechny lodičky jsem zrasovala na maturitních plesech sebe a svých přátel a díky covidu nějak nebyla příležitost koupit nové. Vitamin C jsem ještě nezkoušela v ničem, mám z něj trochu obavy, vzhledem k tomu, že SPFko flákám a vitamín C je fotosenzitivní. Krém od Ziajy mě celkem zaujal, teď mi dochází krém v práci a možná sáhnu opět po nějakém od Ziajy, líbí se mi balení a obsah je taky poměrně fajn. Já Dermacol peeling kupuju, protože pro mě je nejsnáze dostupný - nechce se mi dělat objednávku kvůli peelingu někde a tenhle mají všude, jak v dm tak v Kauflandu a jiných supermarketech. Jak jsem dostala kartáč z Avonu, tak ani jiný nepoužívám - krásně se mi s ním rozčesávají vlasy a vůbec pak neelektrizují.

      Měj se fajn
      Sabča

      Vymazat
  2. Sabi, ty puntíkaté šaty jsou úžasné, to fakt byl krásný dárek. V DMku nakupuju taky ráda, ale teď mám "závazek", že nejdřív přerovnám a přehledně složím kosmetické zásoby a budu se snažit spotřebovat, co už jen doma. A kupovat budu jen to nezbytné. Takže zatím jsem od začátku měsíce koupila jen tekuté mýdlo, protože jsem na tom starém rozbila dávkovací pumpičku a mám doma jedno v náhradním balení, které bude třeba do něčeho nalít ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji mnohokrát. Já jsem z odvařená doteď :-D. Tvoje vůle v rámci nákupů kosmetiky by měla být vzorem pro všechny. Já si vždycky kupuju alespoň něco, každý měsíc se najdou kousky, co je potřeba doplnit. No zase je fakt, že si vše potřebné nakoupím hned po výplatě a pak spontánně do drogerie nechodím.

      Vymazat