středa 1. září 2021

42 faktů o mně

 1. Jmenuju se Sabina, a to proto, že mamka zrovna nikoho takové kromě herečky Sabiny Laurinové neznala. Kdyby mě měl pojmenovat táta byla bych Emma a právě proto si Emma chci dát jako své druhé jméno, aby mi i po svatbě zůstala část táty i ve jméně. 

2. Je mi 20, vlastně už skoro 20 jedna, protože mám narozeniny v září.

3. Aktuálně ještě pořád nevím, co chci dělat v rámci zaměstnání a pořád se hledám. Takže nevím, co bude za týden natožpak za rok. Věřím, že nejeden člověk nad tímhle bude kroutit hlavou.

4. Jsem znamení Panna a i rozhodně si i s ostatními Pannami hodně rozumím. Většinou se jedná o dost zajímavé a výjimečné lidi.

5. Bydlím s přítelem u jeho rodičů, ale příští rok máme začít konečně předělávat náš baráček. 

6. Máme doma mourovanou zachráněnou kočičku Harley.

7. Většinu času jsem příšerně unavená a nejsem schopná se na nic soustředit, takže krom práce je moje jediná větší aktivita sprcha, v které si za celý den nejvíc odpočinu. Lze to vidět i na mé spotřebě pečující kosmetiky. 

8. Cestování mi dává pocit svobody, pocit, že doopravdy žiju, ale zatím jsem neměla moc možností k tomu se někam podívat. Každopádně na předních příčkách by byly země jako Irsko, Skotsko, Anglie a Francie. Nelákají mě tropické destinace, protože nemám ráda velké teplo a pavouky a jiné nevítané hosty.

9. Miluju skořici a v chladnějších obdobích roku bych jí nasypala úplně na všechno, kdežto přes jaro a léto se uchyluji spíše k bylinkám jako je máta nebo meduňka. 

10. Ráda chodím do kina, divadla, knihkupectví, knihoven, na koncerty - zkrátka všude, kde je kultura. Načetla jsem kolem 700 knih, ale teď už to jde doslova hlemýždím tempem. Mám ráda sledovat a hodnotit věci kolem sebe a utíkat díky nim alespoň na chvíli z reality.

11. Můj nejoblíbenější romantický film je Než jsem tě poznala. 

12. Totálně miluju historické seriály - Království, Victoria, Koruna....

13. Bojím se jehel a i přesto jsem si nechala udělat tetování. 



14. Jsem milovník jídla a všech nových konceptů v rámci gastra. Ráda zkouším nové především podniky a poměrně aktivně hodnotím na Google mapách, jak se mi v nich líbilo. 

15. Sbírám pohledy, dřív jsem aktivně dělala postcrossing, takže mám doma kousky z celého světa. NA toto téma jsem vedla i svou vlastní a zatím také jedinou veřejnou přednášku. 


16. Málem jsem neudělala autoškolu, protože mi nešly rozjezdy. No a teď řízení miluju, i když mám jenom starou škodovku. 

17. Můj vysněný veterán je VW Brouk, kterého jsem původně i v nové verzi chtěla jako první auto. 

18. Ujíždím na sýrech, sýrech ve všem, do všeho, na všechno. Parmazán, eidam, ementál, hermelín, chedar to je prostě moje! 

19. Nikdy jsem nebyla mimo Evropu.

20. Poslouchám i čtu úplně všechny žánry, protože mě nikdy nebaví poslouchat či číst jenom jeden. 

21. Nemám ráda lidi a občas z nich mám úzkosti

22. Obecně jsem dost emocionálně labilní a chvílemi tak jako "na horské dráze". Málokdo pak snese s takovým člověkem kamarádit natož žít. 

23. Moje neoblíbenější české město je Brno. 

24. Jelikož jsem rychle vyrostla, tak mi chybí kusy chrupavek a téměř denně mě bolí klouby. 



25. Ráda nosím 50´s šaty a retro oblečení tohoto směru celkově, ale ještě ho nemám tolik, aby to bylo úplně vyšperkovaná. Někdy si i říkám, že by mi vůbec nevadilo žít v jiné době. 

26. Můj nejoblíbenější profláklý sitcom je Teorie velkého třesku. 

27. Zvládla jsem žít na tomhle světě dvacet let, aniž bych viděla Foresta Gumpa, Pána prstenů nebo Hobita. 



28. S mojí nejlepší kamarádkou se bavím už od druhé třídy základní školy. 

29. Trvá mi strašně dlouho usnout a zdají se mi kolikrát sny, co se v budoucnu stanou. 

30. Příští rok to bude deset let, co nějakým způsobem bloguju.


31. Jakmile přijedu domů z práce jdu se umýt a převléct do pyžama ať je jakákoliv denní doba.

32. Mám ráda konspirační teorie.

33. Miluju huňatý svetry a pohodlný pyžama a spánek.

34. Odmalička mám výrazné mateřské znaménko na bradě.

35. Ráda vymýšlím dárky pro druhé, s placením už je to horší

36. Mám potřebu si kupovat věci do zásoby, protože mám furt v hlavě nějakou apokalyptickou myšlenku, že nastane situace, kdy nebudu mít zřejmě ani na sprcháč.

37. Neustále potřebuju něco snackovat a zobat, vlastně bych mohla jíst pořád.

38. Vůbec ze všeho alkoholu nejvíc nedokážu odolat skleničce medového Jacka.

39. Mám strach ze tmy, z hluboký vody a taky z pavouků.

40. Dokážu poradit všem s jejich problémy, ale jakmile jde o můj problém radši se zabalím do deky a dělám, že jsem burito. 

41. Chtěla bych se naučit hrát na housle, housle mi přijdou jako bezesporu nejkrásnější hudební nástroj.

42. Mám slabost pro muže, co nosí košile.


1 komentář:

  1. Super článek. Já tyhle typy článku ráda čtu a ještě radši píšu. Teď si v hlavně už pár týdnů dělám seznam, tak snad to také sepíšu :).

    OdpovědětVymazat