středa 4. října 2023

Spotřebováno #56 za Září 2023

 Ahoj, vítám vás zase po měsíci u formátu spotřebováno. Září bylo takové průměrné, ale vzhledem k tomu, že jsem se tentokrát většinu měsíce líčila tu mám hodně věcí na odličování. 

Oriflame Love Nature Energising Exfoliating Shower Gel s mátovou a malinou 
Můj letní oblíbenec, každý rok v létě minimálně jedno balení padne. Lehce exfoliační sprcháč se svěží vůní maliny a máty, voní jako taková ta limonáda domácí, co si člověk dá někde na zahrádce v restauraci. Trochu mě rozčiluje to neskutečně tuhé a tvrdé balení, sprcháč se pak mokrýma rukama blbě vymačkává. 

Avon #Girls rule Green tea & Verbena Body Scrub 
Tělový scrub s vůní zeleného čaje a verbeny obalem inklinuje spíše ke kosmetice pro puberťačky. Spíš bych si ho dokázala představit v planet spa řadě jako novou vůni, abych byla upřímná. Peeling je spíše krémové konzistence se střední obrušovací schopností. Má takovou jemně svěží vůni a z tubičky se dostává až na poslední třetinu velmi dobře, u peelingů je prostě lepší dóza. 

Nivea MEN Sensitive Pro Ultra-calming sprcháč 
Nivea MEN se u nás letos hodně ohřála, jen přes léto kluci spotřebovali snad 6 půl litrových lahví, ani už je všechny neschovávám. Tenhle konopný jsem brala, aby bylo s čím prostřídat oblíbenou variantu Sensitive. 
Isana odličovač na oči a rty
A jsme u toho o čem jsem mluvila. Většinu září jsem se s výjimkou prvního týdne líčila. Padly dva načaté odličovače a ještě jeden úplně celý, alespoň už budu mít zase načnutý jen jeden a nebudu všude válet balení, kde je tak na jedno max. dvě odlíčení. Doporučuju nejlevnější funkční odličovač. 

NAE Energia denní krém 
Samostatou recenzi si můžete přečíst zde.
S tím jde v ruku v ruce i spotřeba odličovacích taponků. Mám tu tři balíčky od Ebelin jejich Maxi Wattepad vždycky je přihazuju, když jsme v dm minimálně po dvou baleních. Pak se dostalo i na nějaké zbytky, co tu mám ještě z Rossmannu. Oboje jsou fajn, kupuji je opakovaně. 
Garnier Micellar Cleansing Water All in 1
Základní micelárka značky Garnier. Nemám s ní problém, jen ji tak často nekupuji, protože se zásobím v Avonu kde v akci vyjde micelárka levněji a je neméně funkční. Tuto jsem kupovala taktéž v akci společně právě s tělovým krémem o němž si povíme níže. 

Garnier Body Superfood Repairing Butter 
Tělové krémy z řady Superfood mě zajímaly sakra dlouho až se objevila výhodná akce za 169 Kč - stále to není málo, ale lepší než 220 Kč v plné ceně. Krém krásně voní po kakau a dobře se roztírá, na omak pleť nádherně vyhladí a velmi dobře hydratuje. Za celou dobu používání jsem neměla jedinkrát pocit, že bych byla vysušená. 

Guerlain Aqua Alegoria Rossa 
Nádherná květinová toaletka lehká přesto zaznamenatelná a na jaro/léto úplně ideální. Hlava obsahuje bergamot, liči, citron a černý rybíz. V srdci ucítíte kombinaci pivoněk a růží. Já moc růže nemusím a o to víc mě překvapilo, jak se tu všechny složky nádherně doplňují a nevím zda jsem víc zbožňovala tuhle toaletku a nebo J´Adore po kterém jsem tolik let toužila.  

Girlz Only Haircare Dry Shampoo for Brunettes
Byl v pohodě nedělal bílé skvrny ve vlasech, jediné co bylo trochu jako pěst na oko je ta vůně. Ta mi nesedla a vzhledem k tomu drží jako přibitá a někomu by se mohla i tlouct s parfémem. Mám doma ještě jinou variantu, tak uvidíme jak dopadne Volume. 
Babylove vlhčené ubrousky
Koupila jsem mě a přítelovi krabičku s uzávěrem, aby nám nevysychaly a od té doby je používáme. V poměru cena:výkon vychází skvěle tyto byly nějaké sensitive bez parfemace. Jedny mám doma na stole při líčení na rychlé otření opadaných stínů, štětce který jsem nestihla vyčistit nebo když se něco rozsype atd. 

the MASK Dr. Face sheet mask Propolis soothing + nourishing
Ode mě nebo Haničku už známé masky z Actionu. Tuto jsem dostala právě od Haničky jako dárek a na zklidnění a dávku hydratace posloužila skvěle. Až budu v Actionu v listopadu ráda si je zase dokoupím do zásoby. 

Skin 79 Fresh Garden Mask Pearl
Na tuhle kolekci masek plánuju samostatnou recenzi. Takže si zatím musíte počkat.

Balea Fairytale náhradní hlavice do holítka
Jsem úplně vyšinutá na holení, takže i často měním hlavice a nejlevnější a nejpoužitelnější variantou, co jsem za ty roky vychytala je Fairytale holící strojek a do něj náhradní hlavice. 79,90 Kč tuším že stojí 4 kusy. Hlavici pak měním každý týden a za sebe mohu jen doporučit.
Loreál Excellence Creme 4.54 Mahagonově hnědá 
Předposlední balení, co mám doma pak budu muset zase někde složitě shánět. Tuhle barvu používám takřka, co jsem přešla na hnědou. Bohužel m i jí dmko i teta vyřadily z běžně dostupného sortimentu a tak zatím objednávám online, snad se tenhle odstín nemá rušit nebo něco takového. 

Cien Colour Protect Shampoo & Conditioner
Dupe na Elseve, na který si můžete přečíst samostatnou recenzi zde.
essence Poreless Partner Primer 
Levný, funkční primer s kterým se příjemně pracovalo. Už mám doma další z této řady jen jinou variantu a také jsem spokojená. Dobrou skincare to nenahradí, ale jako pomocník při hektickém ránu nebo přelíčení během dne...

miss sporty 3D gel topcoat
Vrchní lak od miss sporty, který dělá krásný gelový 3D efekt. Cenově je to snad to nejlevnější, co se dá v drogerii koupit, mamka ho používala roky - pamatuju si, že ho vždycky měla někde položený společně s pilníčkem. Jak začne vysychat tak se pak jakoby táhne, ale jinak byl moc dobrý a klidně bych si ho pořídila zase.

Revox Just Hyaluronic Acid 5% 
Kyselina hyaluronová od Revoxu - funkční, cenově dostupná záležitost. Funguje úplně stejně jako všechny ostatní a dá se sehnat v Rossmannu. 

Avon Powerstay linky ve fixu
Super linky na oči - dobře se s nimi pracuje, dlouho vydrží než vyschnou a příliš se neslévají. Klidně bych si je koupila znovu. 
Perlux aviváž Elegance
Průměrná lehce parfémová vůně, na prádle jsem jí příliš nezaznamenala. Znám daleko lepší aviváže, znovu bych si jí asi nepořídila. Pořád moje TOP2 tvoří zlatý Lenor a modrá v podstatě jakákoliv Silan, Lenor aviváž taková ta Spring awakening. Občas na zpestření vezmu i nějaké těžší květinové vůně nebo Tesori, ale asi se toho rámce budu tak nějak držet. 

A co jste běhen září spotřebovali vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


9 komentářů:

  1. Zrovna mám doma ty vlhčené ubrousky a ty náhradní holítka od Baley jsem taky používala :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je spousta věcí, pěkný článek :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušený mám jen odličovač Isana, taky jsem s ním spokojená a v podstatě jiný nekupuju, jen když se nedostanu do Rossmanna nebo ho zrovna nemají, tak beru v DMku ten jejich Balea. Ale upřednostňuju Isanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já už mám teď Isanu načatou poslední, pak tu mám dva Floré no a pak? Ví bůh :-D Ne, po výplatě se chystám tradičně dokoupit věci co mi dochází, jen je ten seznam nějaký dlouhý, tak si budu možná muset něco nechat zas na další měsíc.

      Vymazat
  4. Z uvedeného jsem tuším nezkoušela nic a musím říct, že opět velká spotřeba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, děkuju a říjen nebude vůbec zaostávat to vypadá.

      Vymazat
  5. 👌👌👌 Tři odličováky, tak na to asi nikdy nedosáhnu.... Super recenze Sabi. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, já měla dva načaté už z předtím :-D tak doufám, že to byla spíš vyjímka. Děkuju za milá slova, i tobě krásný den.

      Vymazat
  6. Ahoj Sabi,
    hodně povedená spotřeba. Já jsem toho měla v září taky poměrně dost, už jsi četla článek, takže to všechno víš. Teď v listopadu se mi taška zase solidně plní, dneska jsem třeba dodělala kondicionér, odlakovač a plátýnkovou masku.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024