středa 25. října 2023

Stani Chef´s Cherry Cheesecake tělové mléko a peeling

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze, tuhle dvojici jsem dostala od Haničky k narozeninám. Moc dobře věděla, jak ráda bych tuhle značku zkusila. Vybrala mi parfemaci třešňového cheesecaku. 

Já jsem se nejprve pustila do peelingu, tam mě překvapilo, že je spíše sušší než tekutější jako u jiných značek a má spíše drobnější částečky. To jim ovšem nic neubírá na abrazivnosti. Peeling není tolik olejový, ale to mně vůbec nevadí já se stejně mažu každý den. Vůně je spíše třešňová jako pendreky nebo nějaké želé bonbony s touto příchutí. Klidně bych zkusila i nějakou další parfemaci, tohle bylo a je fajn. Navíc peeling při kontaktu s vodou pění, takže si přijde mimo to exfoliační vlastnost i tak nějak "líp umytý". 

Tělové mléko mě poprvé překvapilo svojí netypickou hnědou barvou a takovou až trochu gelovou konzistencí, bála jsem se, aby to v kombinaci s výraznou parfemací nebyl průšvih. No naštěstí zbytečně protože i přes tyto vlastnosti a rychlé vsakování bez bílého povlaku mléko hydratuje úplně skvěle a pumpička je tomu pomyslnou třešničkou na dortu (tady to spojení fakt sedí :-D) . 

Moc mile mě to překvapilo a Stani Chef´s se určitě zařadí mezi značky, které si čas od času na přilepšení ráda koupím. Už jsem koukala na jejich nabídku dalších parfemací a takové sušenky nebo kokos zní velmi lákavě. 

Máte rádi "jídelní" vůně nebo jste spíše tým květiny či snad ovoce? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča


6 komentářů:

  1. Sabčo, tuhle značku vůbec neznám. A pokud jde o parfemaci, tak mám ráda spíš ovocné, nakyslé parfemace, ale nepohrdnu ani třeba kokosem nebo květinami, pokud to není těžké

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi, parfemace zní velmi povedeně. Nalákalo mě to. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, já bych si určitě ráda pořídila i další parfemace, oba produkty byly jsou super. Ač teď mě trochu v Rituals nalomila ta jejich nová limitka, musela jsem si vzít alespoň tu malou pěnu sprchovou.

      Vymazat
  3. Já mám ráda lehčí vůně - jak ovocné, tak květinové.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tuhle značku vidím prvně. Mám raději květinové nebo ovocné vůně. Například čokoládu v kosmetice opravdu ráda nemám.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    já tuto dvojku taky měla a byla jsem s ní moc spokojená. Vůně mám ráda i jídelní, záleží na tom, jaké jsou.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024