středa 18. října 2023

Zhlédnuto #16 - Sweet Tooth 2.série, Sex Education 4. série, Pýcha a přemlouvání, Bod obnovy

 Ahoj, vítám vás u další filmovo-seriálové smršti - dneska tu máme dvě nové série a dva filmy, co jsem v poslední době viděla. Mám rozkoukané i další věci, ale nechci předbíhat, takže je nejdřív dokoukám a povíme si o nich zase příště.

Zdroje: devdiscourse.com, static.wikia.nocookie.net, image.pmgstatic.com, ctfs.ceskatelevize.cz

Sweet Tooth 2. série 
Pohádková "postapo", o které jsem vám psala už když vyšla první série. Hlavním hrdinou je GUS - genetický útvar série 1 čili hybrid mezi člověkem a jelenem. Druhá série je trochu více zaměřena na dětské publikum a ústřední dvojici Guse a Obra posunuje do pozadí celého děje. Vizuálně je to zpracované moc hezky, dějově už mi to přišlo pro mě takové o ničem. Dívala jsem se pak už spíš abych věděla, jak to dopadne. 

Bod obnovy
Dlouho očekávané české sci-fi o němž jsem psala ve Shrnutí měsíce. Na film jsem šla především, abych české filmaře v tomto žánru alespoň nějak podpořila a vůbec připadal v úvahu další vývoj tohoto žánru v naší filmografii a nejen plytké rom-kom, kde se všichni podvádí a hraje tam typických 5 současných herců a víc nic. Neokoukanost herců je v tomhle filmu jedním z pro, stejně tak efekty a celá atmosféra, kterou film vytváří. Na jednu stranu se to velmi povedlo, no ve světovém měřítku by to za mě zabředlo do průměru. 

Sexuální výchova 4. série
Tady už je vidět, že tématu dochází dech a že je nejvyšší čas to nějak zakončit. Některá témata, ok většina témat od psychohygieny až k LGBT mi tu přijdou strašně "na sílu" viz. vztah Adama s jeho otcem. Já neříkám, že vztahy s rodiči jsou jednoduchý - ne, nejsou, ale občas už mi to vážně lezlo na nervy, jak ze všeho dělal scénu. A upřímně jsem se už ztrácela v tom, kdo je kdo a jak by měl být oslovován.

Pýcha a přemlouvání
Krátký nenáročný film čerpající z knihy Anna Elliotová od Jane Austenové. Hlavní roli hraje Dakota Johnson, která mě osobně sedla. Předlohu jsem nečetla, tak se nemůžu čertit. Jinak mi přijde, že je to ale velmi hrubiánské zpracování Austenové, viděla jsem a četla Pýchu a předsudek a tohle mi přijde jako nějaká moderní parody verze. Úplně ztracený čas, tohle není dobrý ani jako oddechovka. 

Co jste v poslední době viděli vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


3 komentáře:

  1. Na Bod obnovy jsem také docela zvědavá, snad ho v kinech ještě stihnu :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Bod obnovy bych chtěla taky vidět, byť nejsem na sci-fi, docela mě námět zaujal.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    já trochu nestíhám, ale byla jsem v kině na Bodu obnovy a líbilo se mi to. Na Čechy nečekaně povedené scifi. Jinak jsem si v poslední době pustila mé oblíbené filmy - Náhradníci s Keanu Reevsem a Hokejový zázrak. Sportovní filmy mám moc ráda.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024