čtvrtek 28. září 2023

Zhlédnuto #15 - Florida Man, Jak se stát vůdcem sekty, Onemanshow The Movie, sleduju Gilmorky od začátku...

 Ahoj, vítám vás u dalších filmových a seriálových typů. Tentokrát mi to chvíli trvalo, zase toho mám spoustu rozkoukaného, ale není čas a to se jedná už i o pěkně staré seriály (Zaklínač, Orange is the new black...). 

Jak se stát vůdcem sekty
Dokumentární seriál, kdy každá z epizod si bere "na paškál" jednoho ze známých vůdců a současně jeden z důležitých kroků. Přijde mi, že série trochu navazuje na podobnou sérii, kde byli zmiňováni diktátoři. Některé díly jsou zajímavější jiné nudnější, ale budete se divit na co vše mohou lidé skočit. 8/10


Gilmorova děvčata
Kultovní seriál, který jsem nikdy neviděla celý, tak to s letošním podzimem pomalu, ale jistě napravuji. K tomu už není, co dodat. 

Onemanshow: The Movie
Na tomhle počinu od Kazmy jsme s přítelem byli v kině. Zase je to plné šokujících momentů, kdy si říkáte kam až je Kamil ochoten zajít, ale pokud jste viděli jeho předchozí počiny zřejmě už vám čelist až na zem nespadne. Minimálně u mě se tak nestalo, ale marketing měl dobrý. Průměrný, ale chápu, že si to najde svou cílovou skupinu. 6/10

Florida man
Vtipný seriál s lehce kriminální zápletkou, kde hlavní hrdinou je bývalý gambler a policista, který aby se vyplatil ze svých dluhů pracuje pro syna zesnulého mafiánského bosse a současně mu brousí holku. Nic, co by mohlo dopadnout dobře říkáte si? Vtipný, nenáročný vizuálně hezký kousek zapadající do současné Netflix tvorby. 9/10

V příštím díle navážu hlavně sériemi seriály, o kterých jsem v předešlých dílech už mluvila. A vy mi zatím napište, co sledujete vy? Nebo, co je pro vás pomyslnou "kultovkou" co neodmyslitelně patří k podzimu. 

Sabča



1 komentář:

  1. Já jsem viděla film od Kazmy a taky to pro mě nebyla žádná pecka, některé momenty byly fajn, ale celkově mi už to přišlo nějak moc ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat