neděle 24. září 2023

Nákupy & Novinky - dárky k narozeninám a menší nákup v DM

 Ahoj, vítám vás u dnešních nákup a novinek. Dneska si tu ukážeme většinu dárků, co jsem dostala k narozeninám. Za všechny hrozně moc děkuju a vážím si jich. 

Začnu nákupem z DM, kam jsem zavítala pro pár nezbytností, ale došlo vlastně i na věci, co jsem si koupila čistě protože mě zaujaly. To je případ sprcháče od Adidas Energy Kick s vůní pomeranče, líbil se mi i ten levandulový, ale "Energy Kick" potřebuju každý den :-D stál 69,90 Kč a zrovna bylo za Adidas 30x více bodů. Potřebovala jsem nějaký peeling a Alverde má nový olejový s rakytníkem za 89,90 Kč + probíhala akce 25x více bodů na tuto značku. Jak by napsala Hanička štětců na oči není nikdy dost, do košíku jsem přihodila z nové limitované edice od essence s Mickeym za 69,90 Kč. 
Tady už máme ty nezbytnosti - šla jsem pro holítka na obličej, Wilkinson vyšel o 20 Kč levněji než Parsa takže jsem vzala ty za 99,90 Kč tři kusy. Vatové tyčinky jsem nemohla vůbec najít až mi paní prodavačka ukázala, že jsou u věcí na nohy (sakra proč?) Vzala jsem pouze náplň protože krabičku na ně, stály 17,90 Kč a jsou od Ebelin. Potřebovala jsem i nějakou masku na vlasy, mám teď konečky jako chemlon - vzala jsem od Herbal Essences s arganovým olejem za 169,90 Kč. Je jí 450 ml a úplně nádherně voní. Já už v minulosti měla z této řady šampon a kondicionér. Poslední, co mě zaujalo je Mycí gel na obličej od Dermacol s mořskými řasami za 99 Kč, taktéž na něj bylo 30x více bodů. Nákup mě po slevě za bodíky vyšel na 479 Kč a získala jsem 303 bodů na další nákup, takže budu mít opět slevu. 
Od kolegy v práci jsem dostala dvě malá tuhá mýdla s růžovými poupátky a sprchovou šlehačku dobrou nejen na sprchování, ale i na holení od značky Schminka.
Od tety Moniky s rodinou jsem mimo lístků do divadla, kde jsem byla se sestřenicí již v červnu dostala trojici knih pro (ne)milovníky češtiny od Červené propisky. Začala jsem teď češtinu studovat, tedy se mi určitě budou hodit i z tohoto hlediska. Autorky jsem dosud neznala, ale zpracování je opravdu zábavnou a hravou formou. 
Mamka mi na vinobraní ve stánku vybrala tuhle sportovnější crossbody hnědou kabelku, popis by měl v překladu znamenat Cestování po moři? Nepodařilo se mi to úplně přesně přeložit. 
Navážu dalším dárkem od tety Moniky s rodinou, tím je zapékací mísa značky Simax, ta se hodí neb jí ještě nemáme a do našeho budoucího doma zapadne jako ulitá. Navíc je pěkně bytelná a třeba Hanička říkala, že s touto značkou má dobré zkušenosti. 
Od mamky jsem také dostala náramek od značky Lovelion, kde se proplétá srdíčko s ležatou osmičkou (nekonečnem). Náramek tvoří mimo přívěsek i dvě pevné části regulovatelné zapínáním na řetízek. 
Od tchýně s tchánem jsem dostala pyžamo české chrudimské značky Evona v mé oblíbené kombinaci capri kalhoty a tričko s krátkým rukávem. Tahle kombinace se dá totiž nosit celoročně. K tomu pak balíček ciderů Strongbow s příchutí lesních plodů.
Přítel mě jako překvápko vzal nakupovat do knihkupectví do Knihy Dobrovský v Pardubicích. Vybrala jsem si jako první Dvůr stříbrných plamenů od  Sarah J. Maas poslední díl Dvorů, který mi léta chyběl. Druhá volba padla na Pozdrav z Itálie od Jules Wake (čili Caplinové) opět díl, co mi chyběl k završení série. Mám ráda knihy, filmy i seriály z prostředí škol a tak jsem sáhla po Akademii Dunbridge, anotace zněla velmi slibně, protože se to odehrává ve Skotsku. První díl této série se jmenuje Kdekoliv
Přítel mi navrhl koupit si ještě něco na sebe a tak nás to vcuclo do Lindexu. Zkoušela jsem si nádherné bootcut džíny, které by mi i byly ale velmi těsně. Nakonec jsem si tedy vzala svetřík z mého wishlistu - ten mi padnul jako ulitý. Díky slevě 25% na vše pro členy klubu jsme na něm 220 Kč ušetřili a na podzim, zimu i jaro bude ideálním neutrálním kouskem. Lindex má svetříky sice dražší, ale s nějakou slevou už za to stojí - jsou neskutečně kvalitní a příjemné na dotyk i pak na těle. A bootcutech se určitě podívám, jen někde jinde a za nižší cenu. 

S narozeninovými dárky budu ještě v příštích nákupech a novinkách pokračovat, ale dnes už si dovolím to tu ukončit. 

Slavíte svoje narozeniny rádi nebo to berete jako každý jiný den? Já se přiznám, že v rámci narozenin a Vánoc se probouzí mé vnitřní dítě a oboje tím pádem hodně prožívám :) 

Mějte se krásně,

Sabča


6 komentářů:

  1. Sabčo, já už narozeniny moc neprožívám, letos mi je připomněl až manžel a máma, když mi přáli :D (ono v mém případě je lepší to číslo už zapomenout :D). Ale mám ráda narozeninové večeře v restauraci, jen to obvykle nestihneme dát dohromady tak, aby byla na narozeniny ;-)
    Ten svetřík je moc hezký a zaujal mne peeling s rakytníkem.
    A dodatečně všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já jsem v tomhle ještě trochu infantilní :-D a děkuji

      Vymazat
  2. Dodatečně ti přeju ještě všechno nejlepší k narozeninám ♥
    Já svoje narozeniny v podstatě neslavím, nemám ten den ráda už od dětství, za to ale ráda dostávám dárky :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatečně vše nejlepší k narozeninám.
    Já si na velké oslovování nepotrpím - ani když to jsou kulatiny. Vždy mi ke štěstí bohatě stačí, když svoje narozeniny strávím se svými rodiči a sestrou - tedy s těmi nejbližšími. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se hlavně na recenze knih, ty mě zaujaly nejvíce :)

    OdpovědětVymazat