neděle 28. května 2023

Zhlédnuto #12 - Volha, Jeden z nás lže, Bullet Train, Strážci galaxie: Volume 3

 Ahoj, vítám vás u dnešního zhlédnuta, kdy už se mi pomalu a jistě rýsuje vlastní další díl. Přítel teď tráví hodně času v práci a já tak často zůstanu doma na ocet a večer, kdy už nevařím, neuklízím ani nejsem nikterak užitečná ráda koukám na telku ač teda zrovna dneska tu máme samá díla, co jsme zhlédli spolu. 

Zdroje: VolhaJeden z nás lžeBullet TrainStrážci galaxie: Volume 3

Volha 

Standa Pekárek má v životě tři přání: řídit volhu, jezdit pro redakci humoru a lidové zábavy a vozit Goťáka. Pětidílná minisérie Volha je adaptace stejnojmenného románu Karla Hynie napsaná neobyčejným, bizarním a přesně odposlechnutým jazykem. Lze ji vnímat jako svéráznou historii Československé televize s řadou neuvěřitelných, i když reálných „historek z natáčení“. Současně je však portrétem svého hlavního hrdiny – omezeného egocentrika, který vyniká ve vymýšlení drobných podvodů a triků – jak si nakrást benzín, zfalšovat počet ujetých kilometrů, podvést manželku, zbavit se konkurence. Logicky se pak stává rovněž spolupracovníkem StB (s krycím jménem Volha), který bez jakýchkoliv výčitek svědomí donáší na všechny své spolupracovníky a pasažéry. (Česká televize)

Nový český poměrně za mě chytlavý seriál z dob komunismu hodně zmiňovali kolegové v práci, jakože je to fakt vtipný. No tak fakt vtipný mi to úplně nepřišlo, ale bavilo mě to. Myslím, že bylo i cílem vytvořit u diváka jistý odpor k hlavnímu hrdinovi a to se povedlo. Tím, že se jedná o pětidílnou minisérii to i docela utíkalo a nedocházelo tak k hluchým místům. Příjemný průměrně dobrý český počin. 

Jeden z nás lže

Pět středoškoláků zůstane za trest po škole. Nemají moc společného, ale záhadné úmrtí a tajemství, která postupně vyplouvají na povrch, je donutí táhnout za jeden provaz. (Netflix)

Zajímavá lehce kriminální série z prostředí střední školy podle stejnojmenné knihy. První série byla zajímavá, ale v druhé už se to zbytečně táhne a začnou vás takřka všichni hrdinové něčím vytáčet. Samozřejmě se tam odehrává i hned několik lovestory a velká spousta kauz, dramat, které vyvrcholí vraždou školního pisálka, který má v oblibě přeprat špinavé prádlo ostatních na internetu, čímž vlastně seriál začíná. 

Bullet Train

Brad Pitt hraje ve filmu Bullet Train nájemného zabijáka Berušku, který je odhodlán vykonávat svou práci mírumilovně, jelikož se mu spousta předchozích kšeftů vymkla z rukou a smůla se mu lepí na paty. Osud má nicméně jiné plány, protože Beruška se při své nejnovější misi v nejrychlejším vlaku světa dostane do křížku se smrtícími protivníky. Jejich cíle jsou vzájemně propojené, a zároveň protichůdné. Konec trati je pouze začátkem nepřetržité divoké a vzrušující jízdy napříč moderním Japonskem. (Falcon)

Zezačátku jsem si od akčního filmu, kdy se většina odehrává během jízdy vlakem moc neslibovala a o to víc mě to překvapilo. Tohle je vážně mistrně zpracovaný akční film plný akce, ale i zajímavých postav a prostřihů. Dokonce si některé z potenciálních padouchů stihnete i oblíbit. Vřele doporučuji :-) 

Strážci galaxie: Volume 3

Ve snímku Strážci galaxie: Volume 3 od Marvel Studios se oblíbená parta vesmírných ztroskotanců zabydluje na Kdovíkde. Jejich spokojený život však brzy naruší ozvěny Rocketovy bouřlivé minulosti. Peter Quill, který se stále trápí ztrátou milované Gamory, musí vypravit svůj tým na nebezpečnou misi s cílem zachránit Rocketův život, přičemž nezdar v této misi může znamenat konec Strážců tak, jak je známe. (Falcon)

Kdo nečekal na nové Strážce jakoby nebyl. Celý tenhle příběh se točí kolem Rocketa a mě na něj namlsal kamarád, co píše filmové recenze pro Plotpoint, kde jsem chvíli též působila. Mě to za srdce až tolik nechytlo, místy se to až zbytečně couralo a jako celek to tvoří spíše lepší průměr, který mezi současnými filmy pěkně vyniká, ale těm starým nesahá ani po kolena. 

Co jste v poslední době viděli vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

3 komentáře:

  1. Ahojky,
    já bych taky chtěla vidět nové Strážce a na Bullet Train se určitě mrknu. Já jsem naposledy viděla dva díly Kobry 11 v TV, nějak jsem v časové krizi...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já se v poslední době zvládám dívat jen na Ulici :D Nevěděla jsem, že vyšla druhá série seriálu Jeden z nás lže, první se mi líbila, tak až budu mít čas, zkusím i druhou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Z tvého uvedeného jsem neviděla nic, ale lákají mě Strážci galaxie :)

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024