středa 17. května 2023

Skincare propadáky - Balea micelární voda s růží, Avon Soothe denní krém

 Ahoj, vítám vás u dnešní kosmetické recenze. Zkoušení nových produktů někdy nepřinese jenom ty dobré objevy, kdy pak tu věc s radostí používáte. Vlastně mnohdy je to spíše docela propadák a takové dva si tu dneska společně představíme. 

Balea Mizellen Reiniguns Wasser Rose
Říkala jsem si, že když micelární vodu používám pouze na odličování pleti a pak jí stejně smývám, tak je jedno zda je levná nebo drahá. Chtěla jsem vyzkoušet úplně to nejlevnější, co drogerie nabízí a sáhla tak po této variantě s růží za nějakých 70-80 Kč za tohle velké balení. Micelárka už na pleti dělá úplně jiný pocit než jakákoliv, co jsem měla předtím. Už při použití šíleně pění a na pleti jakoby skřípe. Bohužel mi s ní pleť nepřišla nikdy úplně dobře vyčištěná ač poté používám ještě čistící gel. 

Avon Nutra Effects Soothe Hydratační denní krém s SPF20 pro citlivou pleť
U druhého kousku mě to skutečně mrzí, protože jeho bráška z řady Matte mi naopak seděl úplně v pohodě a vypotřebovala jsem ho celý až do dna. Bohužel tady ta jiskra nejen že nepřeskočila, ale přijde mi že mi krém ucpává póry, což mi v kombinaci s tou mizernou micelární vodou spustilo neskutečnou spoušť na pleti, kterou zase nějakou dobu budu dávat dohromady, ne že ne. To je hold riziko testování nových produktů. 

Co naposledy z kosmetických vod zklamalo vás? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


5 komentářů:

  1. Posledními výraznými propadáky, na které si vzpomínám jsou slupovací maska Black Head Pilaten (měla jsem pocit, že si s ní stahuju i kůži), kondicionér proti padání vlasů Klorane (vlasy po něm vůbec nešly rozčesat) a tekutá rtěnka Rimmel (extrémně vysušuje).
    Z tvých propadáků neznám ani jeden

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem došla do fáze, kdy si víceméně kupuju stále dokola osvědčené produkty, takže žádný vyloženě propadák si nevybavím :) Micelárky od Baley jsem si kupovala když jsem byla mladší, teď už bych si je nekoupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, já růži prostě nevyhledávám, proto bych si micelárku nepořídila, ale moc děkuji za tvou zkušenost. Budu se jí vyhýbat obloukem. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    včera jsem poprvé zkoušela plátýnkovou masku od The Body Shop. Jedná se o variantu s protěží a ta byla strašně smradlavá po alkoholu. Na pleti pak byla v pohodě, ale ten odér...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden kousek jsem nezkoušela, ale v minulosti jsem nějaký pleťový krém od Avonu měla a byla jsem s ním docela spoko. Micelárky používám už jen když se mi nějakým způsobem dostanou do ruky, jinak si je už sama nekupuji :)

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024