úterý 21. srpna 2018

Spotřebováno #10 za Léto 2018

Ahoj všichni, po menší odmlce ohledně tohoto formátu tu máme článek. Celé léto jsem nic nenakupovala, udělala jsem si jeden nákup věcí, že s tím vydržím celé léto nebo se o to alespoň pokusím. Právě díky tomu tu dnes máme spotřebováno, napadlo mě, že bude lepší to psát vždy za nějaké období..
Avon Skin so Soft supreme nourishment + macadamia oil | Cream oil body lotion
+ krém bezpochyby hezky voněl
+ hydratace předčila mé očekávání, rozhodně je lepší než u těch různých ovocných značky Avon
- bohužel Avon testuje na zvířatech a ačkoliv bojuje proti rakovině, tak to neodpovídá složení jejich produktů, a proto jsem se rozhodla je nadále nepodporovat a tedy od nich nenakupovat...
Lactacyd Mimořádně jemný čistící olej pro intimní hygienu
+ extra super po holení, zklidňuje pokožku intimních partií
+ přijde mi že vyživuje díky tomu, že je to olej
+ nedráždí
+ skvělá konzistence, nový nápad
+ výborný poměr cena: kvalita
Za mě od této značky konečně palec nahoru, tohle mě zaujalo a rozhodně bych se nebránila opětovné koupi, oproti jejich základní řadě mi to přijde nápadité, hravé...
Astrid balzám na rty s jojobovým olejem
+ celkem přežívá sluníčko
- mě moc nevoněl
- podle mě by mohl hydratovat daleko lépe
- ten základní Astrid balzám je dle mého mínění lepší
ebelin hřeben
No mám ho od února a evidentně svou práci nezvládá a tak vypověděl....(slzička)
- pokud máte vlasy tak vám tam pravděpodobně zůstane stejně jako mě....
Astrid Osvěžující čisticí micelární voda 
- tohle malé balení se nevyplatí tolik, jako jejich velké micelárky, u kterých již mají také dvě varianty růžovou a bílou...
+ minerály
+vitamin E
+ meduňková organická voda
+ odlíčí to opravdu všechno možný. možná by to mohlo mít problém jen s nějakou vodě odolnou řasenkou, ale pokud tomu dáte čas poradí si to i s tím 
+ super i na čištění pleti, ale pozor obsahuje MICELY, takže doporučuji potom použít ještě nějaký čistící gel, mléko, případně tonikum
Avon naturals hydrating aloe & cotton face mask
+ gelová textura
+ příjemná parfemace
- je to Avon
- bohužel se mi po tomhle udělala vyrážka a musela jsem na kožní, poněvadž to bylo celkem agresivní
Oriflame tea tree purifying blemish solver 
+ vydrží to opravdu dlouho
+ rychleji se pak hojí akné
- díky té houbičce mi přijde, že je to časem mírně nehygienické
+ obsahuje tea tree olej
Yves Rocher Sensitive Végétal Soothing Moisturizing Cream
+ lehký krém
+ hodí se i jako podklad pro makeup
+ rychle se vsákne
+ nedělá žádné neplechy
Zřejmě někdy velmi ráda zkusím plné balení...
schauma Fresh it Up ! šampon s extraktem z mušenky | mastné kořínky a suché konečky
-  za mě je tohle těžký průměr
- vlasy jsou pak jako sláma
- suchá pokožka hlavy
- velmi bídný poměr cena: kvalita
- celkově značka schauma mě nikdy nedokázala ničím zatím zaujmout
essence the gel nail polish | 01 absolute pure
+ jde o mou oblíbenou řadu laků na nehty 
+ skvěle drží
+ fajn šteteček
+ velký výběr odstínů 
+ poměr cena: kvalita
Avon senses refreshing lagoon water fruits & pear sprchový gel
+ hezky sladce letně voněl
+ celkem fajn osvěžující záležitost
+ taková želé konzistence
- rychle se spotřeboval
- bohužel opět značka Avon
Aussie 3 Miracle oil MEGA
+ obsahuje hned tři oleje 
+ super k použití ať už na konečky, na rozčesání cuchanců či k výživě vlasové pokožky
+ líbí se mi koncept značky
+ dlouho vydržel, nízká spotřeba
- příště asi spíš zkusím nějaký čistě přírodní jednodruhový 
Nivea anti-perspirant pearl & beauty
+ oblíbené anti-perspiratny celý famílie
+ vyrábí se v trilionu různých provedení
- bohužel některé druhy dělají bílé fleky (např. ten fialový)
+ super cena, snadno k sehnání
Avon naturals Vanilka a santalové dřevo sprej na tělo
+ fajn na přestříkání během dne, když vám vyprchá parfém nebo se zpotíte
+ poměr cena: kvalita
- značka
+ velký výběr parfemací
+ dle kampaně k sehnání za velmi slušnou cenu a to někdy i k 35-40 Kč/ks
Balea Gel na holení Peach love pro citlivou pokožku
+ hezky pění
+ voní jako takový ty broskvový kyselý kroužky
+ za tu cenu úplně super 
Balea Tělové hydratační sérum 
+ nádherně voní
+ olej z kamélie
+ extrakt z opuncie
+ budete pak mít pokožku hebkou jako dětskou prdýlku
- dělá se jenom v tomhle malém balení
+ tohle je už moje čtvrté balení
Dove exfoliating body scrub with crushed macadamia & rice milk scent
+ praktické balení i uzávěr pod který nezatéká, když to máte položené ve sprše
- horší rozpustnost částeček, co nechávaly pak nehoráznej čurbes ve sprše
+ je to Dove a ten já miluju 
+ krásně to odrhlo odumřelé buňky a hezky to vonělo
- bohužel Dermacol mi ačkoliv není tak mléčný a krémový přijde, co se funkce týče zcela stejný a je levnější 
Dove velvet soft nourishing shower gel
+ stejně skvělý Dovácký sprcháč jako všechny ostatní
+ nedopočítala bych se kolikáté je to balení
+ jemná parfemace
+ nádherně vyživuje
+ poměr cena: kvalita je na jedničku
+ z parfemací si vybere každý
. Konkrétně tuhle verzi mám prvně a asi nebude moje úplně oblíbená, mám jiné favority, ale rozhodně očichejte...
Nivea krém na ruce s včelím voskem
+ na krém na ruce poměrně levný
+ krásně voněl
+ mamka ho měla ráda (bylo to vidět - šetřila si ho)
Jinak mají ještě verzi s aloe vera, případně dražší alternativy od této značky, které též nejsou zlé, ale naší oblíbenou, co jsem s mamkou měli už stáhli z prodeje... 

To je pro dnešek vše...
S láskou,
Sabbi 

2 komentáře:

  1. Balea pěny na holení mám taky moc ráda a tu micelárku od Astridu asi vyzkouším :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za to :))) jsem zvědavá na tvůj názor po vyzkoušení.

      Vymazat