pátek 24. srpna 2018

dm(ko) má e-shop ! | UNBOXING

Ahoj všichni, stala se naprostá idylka, zrovna když jsem psala o věcech, co mi došly, zvonil u mých dveří kurýr s balíčkem z drogerie dm. Mimochodem nikdy jsem neviděla tak strašně sweet kurýra, dokonce si i povídal s naším pejskem, sympaťák. Teď už k tématu. A na začátek článek není žádná spolupráce, vše jsem si normálně koupila a zaplatila, tohle píšu z vlastní vůle.
Už je to nějaký ten měsíc, co má dm e-shop, ale až teď mě nějak přepadla "lenora" a po létě, kdy jsem nebyla v drogerii bylo třeba alespoň nějaký základní věci dokoupit a jelikož autobus stojí 40 Kč a do dmka je to hrozná štreka, tak jsem se uvolila konečně vyzkoušet e-shop. Objednávala jsem v neděli a v úterý už jsem měla balíček doma. Všechno bylo zabalené v bublinkové fólii v malých balíčcích, kde byly produkty podobné velikosti.
První věc na fotce, ale poslední, co jsem hodila do košíku je krémová pěna do koupele s parfemací papáji, která mimochodem voní, jako ten krém na ruce, co už se neprodává, ale byl taky od značky Balea. Zatím jsem nezkoušela, protože v mé koupelně je sprcha, vana je jen dole u rodičů. Nicméně za 35 Kč tři čtvrtě litru pěny nezní vůbec marně. Pak jelikož mi moje Aussie věcičky na vlasy budou taky docházet, už jsem hezky pod půlkou, tak jsem si vzala tuhle řadu od Garnier Fructis - Goodbye Damage, kterou jsem zkoušela už když jí posílali v tajných krabičkách a je to tak naše šesté balení doma. Zkrátka to vyjde levněji než Aussie a jelikož se blíží škola, tak netřeba příliš rozhazovat. Přijde mi, že mi vlasy dělá takové víc provzdušněné, lehké...
Potom jsem zjistila, že Astrid udělal novou velkou micelárku a jelikož tu růžovou mám doma pořád dokola a teď už i mamka, tak proč nezkusit trochu změnu. Nevím ještě jaká je, protože tam mám ještě zbytek růžové. Další stálicí je u nás doma i Dove a jejich sprcháče, tenhle jsme ještě neměli a já kokos ráda a jelikož ve sprše mi stojí poslední sprcháč z mých zásob, tak jsem tenhle čapla. Tohle trio uzavírá, jak jinak též ověřená záležitost - hydratační sérum, které jste mohli vidět i v posledním spotřebovánu. Za málo peněz hodně muziky.
Po dlouhé době jsem si udělala radost suchým šamponem z limitky od Batiste. Potřebovala bych jich na ten můj mop, co mám na hlavě tak vagón, vždycky mi přijde, že je to hrozně rychle pryč. Tohle je prostě nenahraditelná věcička.
Moje oblíbené odličovací tamponky, protože těch malých bych spotřebovala tak vagón a hrozně to zdržuje. Bavlněné, zcela vyhovující, dostupné. m-i-l-u-j-u.

Za mě to má jen tu chybu, že to doručuje pouze Geis, což je pro mě jako pro studenta celkem na prd, nevím kdy budu doma a kdy ne, je daleko jednodušší pro mě objednávat přes Českou poštu.
Toť pro dnešek vše.

S láskou,
Sabbi

2 komentáře:

  1. Do DM chodím ráda nakupovat-vlastně chodím jenom tam, možná e-shop využiji, až nebudu mít čas se tam courat a házet vše co (ne)potřebuji do košíku:-).
    U mě na blogu probíhá soutěž o balíčky Dermacol, tak budu ráda, když se zúčastníš, nebo alespoň přijde na návštěvu:-).
    Měj se fajn
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tam chodila taky častěji, jenže člověku se pěšky na druhou stranu města nechce, kord když mu pak nejede nic domů. Prostě kromě možná Rossmannu, který v okolí je nejblíž půl hodiny autem, nemají konkurenci... Na blog ráda mrknu, děkuji za komentář.

      Vymazat