středa 29. srpna 2018

Za zavřenými dveřmi | B.A.Paris | knihodojmy

Ahoj všichni, vskutku je to tak a já jsem za celé léto nečetla a zcela upřímně jsem až včera vzala do ruky tuto knihu, kterou jsem si též včera koupila. Přitom jsem si jí vzala zcela náhodou neb jsem váhala mezi Malým životem a knihou Tvé překrásné já, ale Malý život byl jaksi příliš drahý a já chtěla mít knížky dvě, no a zaujala mě právě tahle.
AnotaceKaždý zná někoho, jako jsou Jack a Grace. On je atraktivní a bohatý, ona má šarm a eleganci. Možná je nechcete mít rádi, ale máte. Rádi byste poznali Grace blíž. Jenže to je velmi obtížné. Ti dva jsou totiž nerozluční. Někdo by to mohl nazvat pravou láskou, jiný by se mohl ptát, proč Grace nikdy nezvedá telefon. Nebo proč s vámi nikdy nejde na oběd, pokud s ní není i Jack. A proč jsou na jednom okně mříže. Někdy může být dokonalé manželství jen jednou velkou dokonalou lží.

Můj názorLíbí se mi lehké tóny stereotypu, které mě hodily právě do role hlavní hrdinky, dokážete se do toho celkově naprosto skvěle vžít. Nikde se nechodí kolem horké kaše, super uspořádání, co se týče střídání kapitol Přítomnost a Minulost, hrozně hezky to vykresluje děj a zároveň udržuje čtenáře ve střehu. Hlavní hrdinka není žádná ufňukaná blbka, ale celkem vypočítavá a inteligentní bytost. Děsivý je to, jak je to v dnešní době realistický a uskutečnitelný.Střet dvou inteligentních osob, dvou rozličných osobností, jedno velké "wow". Chválím, povedený thriller a ještě ke všemu prvotina autorky. Napsat něco tak napínavého bez jediné kapky krve, hustý ! Budu se těšit na další autorčiny počiny, evidentně se máme na co těšit.


Děkuji za přečtení.

Sabča


4 komentáře:

  1. Krásně jsi to shrnula kdy jsi moc neprozradila z děje, ale zároveň nalákala k přečtení celé knihy. Navíc popsáno Tvými krásně čtivými slovy, které hltám pokaždé, co něco napíšeš :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá hodně dobře. :)
    O knížce už delší dobu uvažuji, ale teď jsem se ujistila, že jí prostě potřebuju! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, byla to fajnová jednohubka. Užij si čtení a pak dej vědět, co ty na ní.
      :)

      Vymazat