pátek 31. července 2015

Rozhovor s Wer z A Cup of Books


1) Jak by jsi nám ve zkratce představila představila blog ?
 Ahoj! Jsem Wer. a na vedu již čtvrtým rokem knižní blog A Cup of Books. Ve většině článků se věnuji knihám a nebo filmům, které jsou zfilmovány podle knižní předlohy. Na mém webu naleznete různé recenze na knihy různých žánrů, rozbalování knižních balíčků, rozhovory s autory či různá doporučení.



2) Kterou knihu by jsi nám doporučila na dovolenou, když máme to léto ?
Na dovolené si chce jistě každý odpočinout, tak bych také zvolila i oddechovou četbu, u které si čtenáři nemusí lámat hlavy s nějakými složitostmi. Rozhodně bych doporučila anglickou spisovatelku Jojo Moyes, která píše úžasné romány, které jistě každého osloví. Nedávno se navíc její knihy vydaly i v paperbacku, což je velké plus na cestování. A ze žánru young-adult určitě nesáhnete vedle s knihou Na hraně zapomnění od J. A. Redmerski.

3) Jací jsou tví oblíbení spisovatelé a čím ti tak učarovali ?
Má nejoblíbenější spisovatelka je Richelle Mead, která má na svědomí série Vampýrská Akademie, Sukuba, Pokrevní pouta či Věk X. Její knihy jsou velmi čtivé, zábavné, napínavé a překvapivé. Dále bych tu mohla napsat již výše zmiňovanou autorku Jojo Moyes, od které mám momentálně rozečtenou Stříbrnou zátoku a zatím se mi moc líbí. Z českých autorek jsem si oblíbila Ivonu Březinovou a Kateřinu Petrusovou. Kateřina napsala sérii Bavettovi, která určitě stojí za pozornost.

4) Kolik odhadem vlastníš knih ?
Určitě jich je přes stovku. :-)

5) Jak jsi se dostala k blogování ?
Blogování se věnuji už opravdu dlouho (cca 7 let) a tím pádem už si ani nějak moc nepamatuji, co mě k tomu přivedlo. Pokud se ale zaměřím pouze na knižní web, tak důvod k založení mého blogu je určitě láska ke knihám. V období, kdy jsem začala hltat jednu knihu za druhou, jsem narazila i na pár knižních blogů. V té době jich bylo opravdu málo. A tak jsem se jimi inspirovala a zkusila knižní blogování také.


6) Jaké knižní blogy máš nejraději ?
Mezi mé oblíbené blogery patří Syki z Knižního doupěte, Verunka z Knižního přátelství, Rodaw z Knihánkova, KejBí, Cathy z Mezi nebem a peklem, Freckles z Freckles's books, Kristie z Yours Fantasy, Snow Fairy z Nick's World of Books... Blogerů, které čtu a mám ráda, je spousta, tak jsem jich tu vypsala jen pár. :-)

7) Co ti blogování dalo a vzalo ? 
 Blogování mi rozhodně rozšířilo obzory. Jsem ráda, že jsem se do blogování pustila. Určitě mi také otevřelo brány k mým snům. A co mi vzalo? Čas. Ale s tím se musí počítat, když se něčemu chce člověk pořádně a do hloubky věnovat. :-)

8) Jaký máš názor na můj blog ?
Oba blogy, na které přispíváš, jsou moc hezké. U blogu, který máš i s dalšími dvěma blogerkami, se mi líbí design s peříčky. Druhý blog má zajímavé články o kosmetice.

9) Preferuješ paperbacky nebo hardbacky ?
Rozhodně hardbacky! Paperbacky jsou sice dobré na cestování, ale jinak je to taková knížečka, která se po pár přečteních rozpadne. Hardbacky toho vydrží o mnoho více (tím nechci říct, že se ke knihám chovám špatně - naopak, střežím je jako oko v hlavě!). Ale mrzí mě, že hardbacky jsou oproti paperbackům o dost dražší.

10) Kde nejraději čteš ?
Nejraději si čtu u sebe na posteli. Je to pohodlné a můžu se hezky zachumlat pod deku. Už se ale těším až budu mít pokoji i křeslo, kde si budu číst určitě také. :-)

Děkuji milé a sympatické Werče za rozhovor a nezapomeňte zavítat i na její blog (klik).

S pozdravem, Sabbi a Wer






3 komentáře: