středa 30. listopadu 2022

Zhlédnuto #5 - Elvis, Maturitní ročník, Control Z, Falling For Christmas, Škola dobra a zla

 Ahoj, vítám vás u dalších filmových i seriálových typů, večery se nám prodlužují a já tu dnes mám další recenze toho, co jsem v poslední době viděla. 

Zdroje: netflixer.cz, hbomaxkoimoi.com, nafilmu.cz, netflix.com

Elvis

Na HBO Max jsme narazili na už ne tak nový film o světoznámém rockovém zpěvákovi Elvisovi Presleym. Jedná se taky o návrat režiséra Baze Luhrmanna, který nám naservíruje tuhle vizuální nádheru. První polovina filmu je velmi svižná jedná se o vznik Elvise jako zpěváka, jeho problémy v začátcích vůči tehdejší době a o jeho první lásky. Elvis je nucen narukovat do armády, protože je považován za rebela. Navíc v té době ještě ve Státech byla segregace a Elvis byl tedy spoustě lidem trnem v oku. Zpomalujeme až když si najde ženu a má děti, kdy se dostává on osobně i kariérně do určité stagnace, kdy už vyčerpal Elvise zpěváka, Elvise herce a přichází na scénu nové talenty. Je to příběh o muži, který nechtěl být zapomenut a taky o muži, kterého všichni využily aby si namastily kapsu a nebyla jim ani trochu hanba ho ničit. Tom Hanks je v roli Elvisova manažera naprosto nepřekonatelný a Austin Butler jako Elvis? No to je mazec! Nejprve mě odrazovala minutáž filmu, ale nelituju ani jedné vteřiny. 

Maturitní ročník

Béčková komedie v hlavní roli s Rebel Wilson, která dříve mi přijde, že měla větší jiskru. Tohle je trapný, jak něčí krize středního věku. Hlavní hrdinka se probere po dvaceti letech z kómatu a jako bývalá třídní hvězdička si chce splnit sen stát se královnou plesu, takže se v 37 vrací na střední s mozkem 17 letý holky. Tohle by mě bavilo tak ve 12, ale jinak to bylo naprosto strašný. 

Control Z

Mexický seriál z prostředí střední školy, kde záhadný hacker začne odhalovat temná tajemství prestižních studentů a to samozřejmě nezůstane bez odezvy. Brutalita dnešní doby se ukáže téměř v každé epizodě. Trochu těch středoškolských lásek a máme poměrně pěkné drama. Střídá se nám tu několik hlavních hrdinů, jejíchž životy a osudy sledujeme. Ústřední postavou je však mladá psychicky nemocná Sofia, která na jednu stranu vždycky chce všem zachránit prdel a na druhou stranou je právě tou uřvanou hysterickou holkou, co vás tam bude neskutečně štvát a napůl jí budete vlastně pořád fandit. 

Falling For Christmas 

Letošní vánoční novinka, kterou Netflix vykopnul. V hlavní roli bohaté paničky, která díky pádu ztratí paměť je líbivá Lindsay Lohanová a ujme se jí místní vlastník penzionu, který je těsně před krachem. Předvídatelná jednohubka, která zabije chvíli času, ale jinak je za mě taková nemastná, neslaná. 

Škola dobra a zla 

No a zakončíme to něčím, co schytalo neskutečnou kritiku, ale mě se to líbí. To je filmové zpracování Školy dobra a zla, kterou jsem jako knižní verzi vůbec nepřečetla a nebavila mě. Nádherné kostýmy, super herecké obsazení. Je to spíš jako pohádka a určitě to má slabší chvilky, ale za mě povedené dílo o přátelství dvou dívek Sofie a Agáty. Řekla bych víc, ale to už bych spoilerovala. 

A to je všechno. Co zaujalo v poslední době vás? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča

3 komentáře:

  1. Já poslední dobou nemám úplně moc času se dívat na filmy, ale Falling For Christmas jsem viděla, není to žádné světoborné dílo, ale k Vánocům mi takové filmy patří :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    já na televizi v posledních týdnech vůbec nemám čas. Občas stihnu Na lovu nebo si na voyo pustím Masterchefa a koukám na to na telefonu v posteli... Z tvého výběru znám jen Maturitní ročník a přišlo mi to jako úplná blbost. Mimoto se mi Rebel Wilson vůbec nelíbí od té doby, co zhubla. Ráda bych ale viděla Elvise, tak snad o vánoční dovolené:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě neznám ani jeden film, ale to bude tím, že na to nemám moc času.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024