neděle 31. ledna 2021

Maybelline: Lifter Gloss

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. V poslední době nám nastává opravdu velký comeback lesků na rty, který rozpoutala Rihanna s její značkou Fenty Beauty. No na trh se nám dostává spoustu zajímavých produktů tohoto typu. Hitem poslední doby, co se drogerie týče jsou Lifter Gloss od Maybeline, které jsem se rozhodla také vyzkoušet. 


Masivní balení s 3D nápisem Lifter Gloss na pohled opravdu zaujme ač na svůj obsah je dosti velké. Vybrat si můžete od průhledné, přes třpytivé až po pouze zabarveé lesky na rty. Mně osobně okouzlil nejvíc odstín Topaz, který patří právě k těm třpytivým, ale zároveň je zabarvený trochu do takové hnědo-cihlové barvičky. Na rtech není žádné zabarvení téměř vidět, ale třpytky rty spolu s obsaženou kyselinou hyaluronovou zvětší a vypadají takové zkrátka šťavnatější a plnější. 


Krásně sladce voní, možná bych přirovnala k nějaké vanilce, ale né té laciné otravné, jež obvykle mají tyto produkty. Dokáže i z popraskaných suchých rtů udělat naprostý masterpiece. Velký aplikátor zaručí bleskovou aplikaci. No i přes všechny tyto klady musím zmínit nepříliš dlouhou výdržm vydrží na rtech tak maximálně hodinu, spíš bych vsázela na půl hodiny. Pokud vám nevadí reaplikace během dne a potrpíte si spíše na komfort než na vysušující rtěnky, tak tohle je váš produkt. Cenově se pohybuje od 150 do nějakých 220 Kč. Při porovnání s lesky essence a miss sporty musím uznat, že tento lesk mnohem víc o rty pečuje a působí sofistikovaněji. Za mě naprosto worth it produkt, neměla bych problém pořídit si ve více odstínech! 

Emma

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    já jsem ráda, že se vrací trend lesků na rty, nosím je mnohem raději než třeba matné rtěnky. Teď ve vánočních slevách jsem si objednala sadu lesků od Fenty, tak jsem na ně zvědavá. Jinak celkově můj neoblíbenější odstín lesku je Rave z Avonu. Tyto od Maybelline nevypadají špatně, ale slíbila jsem si, že v únoru budu nakupovat opravdu minimálně (to pochopíš, až uvidíš můj článek o nové kosmetice za leden:-). Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, též musím uznat, že jsou mi pohodlnější, i když i matt jako finish má něco do sebe. Tak to jsem zvědavá co na Fenty řekneš, mě láká ten jejich rozjasňovač. No teda, že by ses nechala zlákat na lednové výprodeje? :-D Také se měj krásně Hani !

      Vymazat
  2. Já mám lesk na rty Essence a je skvělý. Je to nějaký s plumping efektem a vážně je moc příjemný a vypadá na rtech skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to já měla ten shine shine shine asi za 55 Kč s tím s plumpingem efektem jsem zatím neměla tu čest. Děkuju moc za komentář!

      Vymazat