pátek 10. listopadu 2017

Spotřebováno 6 | Astrid, Balea, Dermacol, Dove....

Ahoj všichni, dneska opět z jiného soudku než jsou knihy a to sice kosmetikáááá. Jo, pro mě je prostě ta chvilka večer v koupelně takovej malej rituál a většinou jediná chvilka, kdy úplně vypnu a prostě si užiju tu sprchu pokud zrovna nevřískám: Tady je to, jak někde v divočině, já se odstěhuju, tady nejde pořádně internet, teď už ani teplá vodaaaa.... 😛
Skincare
1) Astrid Micelární voda 3 v 1 pro suchou a citlivou pleť | 400 ml za 99 Kč
Podle mě Astrid šel hodně s kvalitou a výběrem nahoru. Já osobně už jiné micelárky nejspíš kupovat nebudu, protože za stovku čtyř decku micelárky je hodně slušný. Navíc v této konkrétní je i extrakt z bavlníku a d-panthenol. Makeup stahuje celkem efektivně, ačkoliv při výraznějším líčení je jí potřeba celkem dost. Vlastně mě přijde, že všeobecně celkem mizí, ale to mě i jiné micelárky. Příjemně voní, ne nějak moc výrazně a hlavně skvěle čistí. Já osobně s ní zvládám i cestovat, ačkoliv na to je to celkem macek, co si budeme povídat. Výhodou je, že je hypoalergenní a snese se s kdejakým jiným produktem. Za málo peněz opravdu hodně muziky.
2) Astrid Osvěžující čistící micelární voda pro normální a smíšenou pleť | 200 ml za cca 60 Kč
Tohle už je menší balení a jiný typ. Je jí prostě polovina, takže se logicky vyplatí koupit rovnou tu velkou. Rozdíl je v parfemaci a složení, ale efekt mi přijde naprosto stejný. Co se složení týče tato disponuje meduňkovou organickou vodou, minerály a vitaminem E. Jinak je téměř identická s tou předchozí.
3) ebelin 50 Maxi-Pads Supersoft | 50 ks za 30 Kč
Moje asi zatím nejoblíbenější odličovací polštářky, nicméně ocenila bych větší balení, protože tohle mám tak na dva týdny. Jinak se jedná o 100% bavlnu, jsou velký, objemný a strašně příjemný, nejlepší na nich je, že se s tím nešmrdláte tolik jako s těma maličkýma potvorama.  Jak vidíte je to už několikáté balení...
4) Cien soft cotton pads with microfibre | 140 kusů za cca 20 Kč
60 % bavlna, 20% polyester a 20% polyesterové mikrovlákno. Už jen tohle svědčí o horší kvalitě, ne ? Tedy alespoň já upřednostňuji bavlněné, když už. Jo, dobře jsou teda jakože levný, jenže tím to končí...
5) Garnier superhydratační zklidňující textilní maska | 45 Kč
Já, když už si kupuju tyhle masky, tak jedině tu heřmánkovou, protože mi nejvíc sedne. Hezky drží na obličeji, takže s ní nemusíte jen ležet, to by bylo přece kontraproduktivní. Můžete jí klidně nechat déle než 15 minut, než se úplně vsákne, teda alespoň mě to nedělalo žádnou neplechu...
Sprcha
6) Dermacol sprchový gel s vůní jablka a aromatické skořice | 250 ml za cca 40 Kč
Je jasný, že jsem si to koupila kvůli parfemaci, že jo ? Možná proto mi taky během asi měsíce a půl zmizel. Vonělo to jako horký nápoj a v měsísích, kdy se ještě netopila a u mě v pokoji už byla zima to vskutku krásně prohřálo pokožku, ačkoliv někomu to může i vadit pokud je třeba atopik...nebo tak....
7) Balea sprchový gel pro muže Natural escape 3v1 s extraktem z guarany | 300 ml 
Upřímně nebyl to můj sprcháč, ale prostě.....cítila jsem se nějak tak jako osaměle, tak jsem se celá komplet i s vlasama umyla tímhle.... Vonělo to vážně hezky svěže a taky jsem to kupovala kdysi já, otčímovi tuším k svátku nebo k něčemu takovému a byla to limitovaná edice. A přišlo mi to snad i lepší než kdejaký jiný Balea sprcháče, mělo to takovou zajímavou konzistenci...
8) Dove gentle exfoliating nourishing body wash | 250 ml za 50 Kč
Tohle používala především mamka. Je to taková rodinná závislost Dove.... Vonělo to jako čerstvě vyprané prádlo a exfoliační částečky byly malé modré a skvěle se rozpouštěly. Za mě prostě Dove jedno velké JO (ANO se teďka po volbách moc neříká 😂😂😂).
9) Balea sprchový gel Jamaica Vibes s vůní ananasu a květů anturie | 300 ml
Zvláštní sladkokyselá letní záležitost za pár korun, kterou jsem původně přivezla mamce z jedněch nákupů. Přijde mi, že na kupování sprcháčů mám vážně trochu úchylku (jenom teď mám ve sprše čtyři....ups). Tohle bylo takový nenadchne neurazí...Poslední dobou mě ta Balea nikdy tolik nenadchne.
10) Balea sprchový gel + šampon pro děti Les, 300 ml
Tohle voní jako moje Silvestry s babičkou, protože tohle voní přesně jako takové to modré dětské šáňo... A dětské šáňo je prostě život, obzvlášť to modrý. Převážně to vyplácala sestra, ale nechápu, že jsem jí takovouto nostalgickou záležitost přenechala.
Co se jinam nevešlo
11) Adidas antiperspirant climacool | 150 ml tehdy ještě za 59,90 Kč
Tohle bych hodně dobrý antiperspirant, fakt, že jo... Jenže tuším, že ho teď zdražily, teda ono asi všeobecně antiperspiranty, co jsem tak koukala. Nikdy se netloukl s žádnou voňavkou a fungoval skvěle.
12) Rimmel london Scandaleyes lycra flex mascara | 12 ml
Tuto řasenku jsem ve finále pověnovala mamce, protože mě brutálně slepovala řasy a mamce se zrovna nějaká hodila. Celkově za mě Rimmel řasenky zatím ne, ale hodně jsem si teď oblíbila Maybelinky.
13) essence stay all day 16h korektor | 7 ml
Tuhle věcičku jsem si tu nechávala, protože pro mě má emocioální hodnotu, ale bohužel už je prostě prošlá.... Já asi celkově nejsem zrovna korektorový typ...Nevíte o něčem lehkým s dobrým krytím ? 
Vlasy
14) Garnier Frustic Pure fresh šampón pro rychle se mastící vlasy | 250 ml 
Tohle ne, prosím....Jo, voní to celkem hezky okurkově, ale je to příšerný, docela Vám to rozhází i vlasovou pokožku a prostě NE NE NE
15) Prinzessin Sternenzauber Dětský sprej pro lehké rozčesávání vlasů | 150 ml
U tohoto je velmi neštastně zvolená parfemace broskví a hodně se to tluče s čímkoliv jiným a mě osobně to vadí a přijde mi, že vlasy po použití byly na omak hrubější.
16) Gliss kur Million gloss regenerační balzám pro matné vlasy bez lesku | 200 ml za cca 90 Kč
Voní, hezky rozčesává fajn, ale přijde mi, že to nemá nějakou tu přidanou hodnotu, asi až dopoužívám Winter repair, který je zatím dost fajn (neelektrizují vám po něm vlasy) tak zkusím jinou značku.
17) Batiste suchý šampón Rose gold | 200 ml za 100 Kč
Bacha tohle je limitka, ale stojí za to. Můj zatím nejoblíbenější Batisťák už jen kvůli parfemaci a balení. Tohle rozhodně ano. Voní to jemně vanilkově a ulehčuje to styling vlasů, nicméně pokud vám jde o ten šamponový efekt tak mě osobně nestačí jen jedno ranní přestříknutí, to by nemělo dlouhý efekt, takže kdyžtak brát s sebou....
Ostatní
18) Zentiva heřmánková mast
Je to dobrý na kdejakou odřeninku, prostě na spoustu věcí, dokonce i na popraskaný dlaně, klouby a tak....
19) Cosmos náplasti na puchýře | 5ks za 100 Kč
Můj totální livesaver, když si koupím nový body, za poslední dobu už je to alespoň druhý balení. Teda nebudu jen opěvovat, protože tohle balení po pěti stojí stovku, což je za náplasti docela darda, ale tlumí tlak a zmírňují bolest, což se šikne. 
20) Oriflame zázračný kelímek
Vážně takový malý zázrak v kelímku, obzvláště v zimě. Dělají spoustu parfemací a můžete s tím namazat skoro cokoliv. Třeba odřenej nos od smrkání, když je ta zima, nebo rty..... Prostě cokoliv na co si vzpomenete.

A zazvonil zvonec, spotřebována je konec.
Tak zase příště.
S láskou, Sabča 







Žádné komentáře:

Okomentovat