sobota 4. listopadu 2017

Sluchátka | srovnání | Apple, Vivanco, Sony, Panasonic...

Ahoj všichni, dneska z trochu jiného soudku, podle mě sluchátka jsou takový musthave pro každého, takže dneska si jich pár představíme a porovnáme z hledisek především: Jak dlouho mi vydržely, jak hrají, design, cena, poměr cena:kvalita .

Vivanco SR3043
Tohle jsou klasický uzavřený sluchátka, jsou vhodná pro poslech z menších zařízení jako jsou mobily, mp3 i 4, atp.  Jsou lehké, co se týče designu, tak bohužel zdaleka ne nějak dobře promyšlené, ale zase u nich musím ocenit, že nepropouštějí tolik hudbu (což se btw. u uzavřených sluchátek očekává) a docela dost vydrží, jsou to teda klasické levné plasťáky, ale i tak. U úplně nových docela vyskakují právě ty špunt nicméně dají se k nim v pohodě dokoupit od stejné značky nové. Hrajou docela slušně s frekvenčním rozsahem 18 až 21 000 Hz (čím vyšší rozsah, tím lepší) a impedancí 16 ohmů ( čím nižší číslo tím hlasitěji sluchátka hrají). Nicméně vůbec nic proti ním nemám a zatím jsem s nimi spokojená, navíc v Datartu si lze připlatit bleskovou výměnu....Cenově se pohybují kolem 290 korun, což je taková (podle mě) zlatá střední cesta. 

Sony MDR-EX15LP
Tady už je asi dost vidět, že preferuji uzavřená sluchátka...Tyhle disponují skvělou izolací od okolních zvuků, což mají napsané i na obalu. Jsou to takový drobečci, že nejsou skoro v uších ani vidět, což je činí i super pohodlnými, teda pokud nemáte místo uší tunel Blanka, že jo...Mají elkový konektor, takže když je dáte do kapsy naprosto ideální. Mají je ještě v modré, bílé a růžové barvě. Rozsahově jde o 8 až 22 000 Hz. Skvěle sedí a netlačí z nich uši ani po několika hodinách a díky své velikosti s nima můžete pohodlně i spát. Jednoduše za 3 stováky úplně snová sluchátka, jenže já je bohužel nedopatřením opomněla na lavičce na nádraží a někdo si je přivlastnil (tak snad mu alespoň udělaly radost) .

Panasonic RP-HV095
Na pohled asi docela pěkný slcuhátka, jenže zdání klame, strašně řvou, a to i když je máte na málo. Pro "migréňáka" jako jsem já asi nic moc super. K tomu mají naprosto příšerný, ale vskutku příšerný parametry. Jo, dobře stojí kolem 130 korun, ale za tohle utrpení bych jim vážně neplatila. Přijde mi, že mi nesedí a nosím je vážně jako nouzovky.  S frekvenčním rozsahem od 20 do 20 000 Hz a impedancí 17 ohmů nic, co by mě nadchlo. Kdysi jsem měla, ale i dobré Panasonic sluchátka, takže to záleží na modelu = nebuďte trubky a zjistěte si ty parametry a co co znamená.


Apple MD827ZM/A
Vzhledem k tomu, že nemám iPhone, tak mi nefungovaly některé funkce, co se týče ovládání, protože prostě podpora telefonu meh.... Zamezují sice rušivým zvukům zvenku, ale to co posloucháte, pokud jste hluchý jako já, uslyší úplně každý, jakože třeba celý vagón, třída nebo tak. Co se týče designu, tak asi nejhezčí sluchátka, co jsem měla, ale nevím proč všichni si kupují bílé věci Apple, vždyť je to hnedka zaprasený. Nicméně nepřežily pád do sněhu bohužel a celkově prostě neměly u mě moc šanci vydržet a cca do měsíce přestaly hrát, což mě mrzí neboť to byl dárek a byly fakt krásný. Nicméně parametrově u mě vedou Sony, takže... Nicméně cenově vyjdou zhruba nastejno, též kolem 300 Kč.
A absolutním vítězem se stávají..........Sony MDR-EX15LP7
A jaká sluchátka máte Vy ?
A kolik jste vůbec ochotni do sluchátek vrazit ?
S láskou, Sabbi



Žádné komentáře:

Okomentovat