sobota 6. května 2017

Spotřebováno 1

Ahoj všichni, dneska trochu kosmeticky. Hlavou mi letí myšlenky, jak moc zapadám mezi tuhle konzumní kapitálovou společnost a ne, není to pěkný, ale mám asi tak tunu jiných problémků, takže pardón světe, ale nějaký přírodní zázraky si budu kupovat, až si na ně budu vydělávat.

1) Garnier Moisture Comfort maska💘
Moje nejoblíbenější z plátýnkových masek, což mě vzhledem k tomu, že jsem majitelkou mastné pleti docela překvapuje, ale krásně uklidňuje i hezky voní, není předražená a pleť je po ní taková napapaná.
2) Astrid Micelární voda Soft skin💘
Astridí micelárky neštípou, pokožku ani jedna nedráží a docela pěkně odličují. Stojí kolem 80-90 korun. Ani nijak nevysušují a nedělají jiné neplechy. Přijde mi, že modrá i růžová varianta si jsou dost podobné.
3) Avon Light Moisture👎 - poslední dobou mi přijde, že mě Avon zkrátka neoslovuje ani svým konceptem, produkty a už vůbec ne kvalitou, když už tedy katalogovou kosmetiku, tak prosím Oriflame. K používání tohoto krému jsem se musela vyloženě nutit a nakonec se stejně zdrcnul.

4) Avon naturals moisturing strawberry peeling👎
Tohle byla katastrofa, nepění, částečky se nerozpustí, parfemace otřesná, balení taky propadák. Nenapadá mě kladné slovo.
5)Dove sprchové gely💘
O všech sprchových gelech od Dove můžu říct, že jsou super. Krásně vyživují, jsou takové hezky krémové, z parfemací je dostatečný výběr a prakticky se nedá sáhnout vedle, akorát občas balení bývá tužší a nevytlačíte z něj tolik kolik by jste potřebovali.
6) Balea Vanille & Cocos sprchový gel👐
Myje, možná trochu vysušuje, ale zase má Balea velký výběr a nízké ceny. Podle mě se dá úplně v pohodě používat, jen je vhodné se po sprchování namazat nebo ho střídat s něčím, co pokožku vyživí. Konkrétně moje suchá pokožka by to jinak asi nerozdýchala. Musím pochválit super balení, z kterého se produkt snadno vymačkává.
7)👎 Loreál Colorista Washout #purplehair
Opravdu na to musíte být zatracená blondýna nebo mít odbarvené vlasy, což je fajn, ale fakt to nezaplnilo takovou tu mezeru na trhu českých drogerií, protože co mi brunetky ? To mohla vymyslet jedině blondýna 😂
8) 👐Balea Beautiful Long balzám na vlasy
Příjemný kondicionér, nemastil vlasy, nízká cena. Opět je k nabídce asi tuna dalších variant, ale zatéká do toho otvírání, což zas tak fajn není, nicméně rozhodně zkusím i nějakou další variantu.
9) Neutrogena intensive repair 💘
Na zimu úplná svátost. Krásně vyživuje, super balení, nemastí, nelepí se k vám oblečení, parfemace skoro postrádána, takže nemůže nikomu vadit. Navíc ho není potřeba zas až tolik a prostě je to fajnovka, avšak cenově doporučuji nakupovat spíše v akcích, protože tahle značka bývá dražší.
10) Balea tělový olej s vanilkou a levandulí💘
Poslední dobou jsem do různých olejíčků totálně zaláskovaná, i když mi to pak stýká mezi prsama a mě to jakože hrozně deprimuje. Hrozně dobře se s tím manipuluje, ale pokud se tím celý napatláte, jak Kim Kardashian na tý její olejový fotce, tak prosím nechoďte po nějakých dlažďičkách jestli nechcete hodit krysu. Jinak mohu jen doporučit.
11) s.he false lash wonder waterproof mascara👎
Tak tohle byl velkej propadák. První cca týden dělala fajn řasy, ale do měsíce vyschla a po tom týdnu se začala drolit a dělat prostě kde jakou neplechu, takže vyhozené peníze
12) Balea holící gel s aloe vera💘
Moje neoblíbenější varianta holícího gelu od Balei, protože nijak netluče do nosu, jako tehdejší například grapefruitová nebo borůvková verze. Nevím proč, ale prostě u holící pěny mě nějaká extra parfemace vyloženě buzeruje. Hezky pění, spotřebuje se jí celkem dost oproti Satin care, ale zase je daleko levnější.
13) Balea Glamorous Nights sprchový gel💗
Božeeeee, tohle je bylo tak senzační. Růžová+ třpytky, který nepůsobej blbě+ parfemace podobná rybízovýmu džusu. Dokonalost a za doslova lidovou cenu. Doufám, že to v dmku zase potkám

Takžeee to by bylo pro dnešek vše, zbytek nechám na další část....
S láskou,
Sabbi 💋

Žádné komentáře:

Okomentovat