středa 17. května 2017

#Eskejp | Jiří Charvát | knižní recenze

Ahoj všichni, začínám zase slibně s knižní recenzí. Začalo krásně svítit sluníčko a ve škole je to logicky čím dál větší pruda, taková přímá úměrnost (degenerace z obchodky, už přirovnávám život k matematice a tak podobně).Takže čtu vlastně o všech předmětech, co mě nebaví nebo je mám zvládnutý nebo tak něco....😁 A taky se mi zatraceně rychle blíží Anglie ....(odpočet času).

AnotaceMichal Majer hledá lásku a naplnění, chce žít dechberoucí příběh. Přesto každý den míří do firmy, kde navrhuje reklamní předměty. Společnost mu dělají prokrastinující dredatý grafik Pixel, ovulující recepční Sylva, vlezdoprdelka Patrik, senior account Alfons a další podivuhodné kancelářské bytosti, s necitelným šéfem v zádech. Uvízne tu Majer až do smrti? Co byste dělali vy, kdyby nešlo o peníze? Dřepěli byste osm hodin denně v kanclu a pinkali si e-maily? Bodavě humorná sonda do životů, které jsme si nevybrali, nominovaná na Magnesia blog roku 2017.

Můj názor: Něco jako Bez jablka, akorát bez těch vztahů a pohledu ženy, ačkoliv ve vedlejší lince nějaký ty vztahy najdete, ale jenom čistě okrajově. U  každý kapitol jsem se tlemila, jak kdybych právě opustila nějaký ústav a zároveň mi to něco dalo, nejen co se týče různých pohledů na marketing. Geniální zpracování, ale zatraceně mě štve, že to není známý, asi tam pokulhává propagace, ale tohle Vám za to stojí, není to žádná ženská jednohubečka, ale něco co chytne i mužské čtenáře a to bez keců, protože je ten humor okořeněný "metafyzikou" a celej ten koncept je hooodně chytlavý. Jirka je nicméně mistr metafor a přirovnání. Tohle je tak úsměvný, současný a reálný, zkrátka takhle se to dělá lidi, takhle uděláte knížku, co budu opatrovat jako oko v hlavě, číst si v ní, když budu psychicky na dně, protože potom se budu snažit ke svému "světovému" problému vymyslet metaforu a vlastně si z toho začnu dělat prdel. Boží, boží, boží...!!!

O autorovi: Jiří Charvát - copywriter, básník, performer, improvizátor, kreslíř, scenárista, vědomí. Dvojnásobný (2015, 2016) mistr České republiky ve slam poetry (aka Rimmer). Po pozření liány duše zjistil, že neexistuje. O to víc píše. www.iwrite.cz

🌟🌟🌟🌟🌟(100%)
S láskou,
Sabbi