pondělí 27. února 2017

Kundera klepe na dveře | UNBOXING | megaknihy.cz

Ahoj všichni, pondělky po prázdninách jsou tak hrozně těžký. No mě to dnešní pondělí vylepšil email od Hanky z týmu e-shopu megaknihy.cz , že mi dorazí recenzák. Asi je všem setsakramentsky jasný o co jde už podle názvu, ale já bych chtěla na úvod ještě pozdravit svojí kamarádku Kačku, díky které jsem si od Kundery chtěla něco přečíst, takže Káčo jsem zvědavá. 

Cena člověka je v tom, v čem sám sebe přesahuje, v tom, čím je mimo sebe, čím je v jiných a pro jiné.

K samotě neodsuzují člověka nepřátelé, ale kamarádi.

Moc je nejsladší, když je úplně nepřiměřená. Když blbec vládne moudrému, slabý silnému, ohavné krásnému.


V rámci toho, jak moc mě nebaví a nudí maturitní četba ( Ano, začala jsem už v prváku) se snažím najít nějakou klasiku, která za to alespoň trochu stojí, protože ten kdo sestavoval náš seznam děl byl očividně maniak nebo mi sakra vysvětlete, proč jsou tam samé nudné bichle ? Občas už mi přijde i trapný chodit do školní knihovny, když prakticky pořád chodím s tím, že jsem to nepřečetla. Takže pro dnešek tu mám klasiku, ale podle svého gusta, i když asi bych měla říct podle gusta mé drahé Kateřiny, ne ? 

Anotace: Směšné lásky — sedm povídek, jejichž námětem je láska zasazená do komických souvislostí, anebo spíš to, co lidé v komických souvislostech pokládají za pokus o milostný vztah. Svazek obsahuje povídky Nikdo se nebude smát, Zlaté jablko věčné touhy, Falešný autostop, Symposion, Ať ustoupí staří mrtví mladým mrtvým, Doktor Havel po dvaceti letech, Eduard a Bůh. Podle jedné z povídek byl natočen film: Nikdo se nebude smát (režie Hynek Bočan, 1965).

Brzy se těšte na recenzi.
Děkuji za poskytnutí recenzního výtisku eshopu megaknihy
S láskou, Sabbi

Žádné komentáře:

Okomentovat