sobota 18. února 2017

Oheň v duši, oheň ve vlasech

Ahoj všichni, poslední dobou bylo takové to depresivní období. Upřímně se těším, až vyleze sluníčko a poslední dobou mě tak nějak nic nebavilo, tudíž jsem ani nečetla a nebyly články za což se teď velmi omlouvám, ale prostě měla jsem dost problémů větších než to, že nevyjde sem tam článek. Nicméně to hlavní je, že jsem se rozhodla s tím zatočit.
Už delší dobu jsem chtěla změnit barvu vlasů a kdo by neviděl reklamu na Loreál: Nudíš se ? Rozešla jsi se s klukem ? Chceš změnu ? , tak moje odpověď na všechny otázky je ANO, takže sakra proč ty vlasy nezměnit zrovna teď. Původně jsem chtěla rudé ombré s tím, že bych úplně změnila barvu, ale moje skvělá kadeřnice ( Renata Nová) mi poradila, že bych měla vcelku dost problém s odrosty a tak mám obarvenou jen tu druhou polovinu vlasů a to odstínem červené číslo 666. Hrozně jsem se těšila a pak poslední den jsem měla chvílemi i trochu strach, jak to bude vypadat. Teď můžu říct, že se cítím skvěle, nové vlasy mi daly motivaci něco změnit. Nebrat život tak vážně, netrápit se s věcmi, na kterých nemůžete nic změnit. Pamatujte si, že pokud máte problém podívejte se na něj z vesmírného pohledu ( nevím teď jak se vyžvejknout). Vážně se zbourá svět, protože máte pětku z ruštiny ? Nebo spíš proto, že dojde voda ? No, odpověď je asi jasná. Smějte se a to všemu, co vám k smíchu přijde. Radujte se z každý chujoviny, i kdyby se na Vás ostatní měli dívat skrz prsty. Neobklopujte se falešnými přáteli, protože bez nich Vám bude lépe. Cestujte, tvořte, smějte se a především ...ŽIJTE !
Prozatím pac a pusu
vaše Sabča 😘😘😘

Žádné komentáře:

Okomentovat