neděle 3. dubna 2016

Políbená měsícem | Amy Plum |Má poslední slova...

Ahoj všichni,
slibovala jsem vám nedávno, že vysvětlím proč celou dobu vycházely jen recenze na ,,recenzáky'' a TAGy a recenze na knihy dle mého výběru z mé knihovny se neobjevovaly. Na konci minulého roku mi pomáhala Sabbi vytvořit můj nový blog. Já jsem dál zůstávala tady a jediné na co jsem myslela bylo, kdy ten svůj blog opravdu spustím. Řekla jsem si, že dopíšu své povinné recenze a vypařím se.
Nemohu dostatečně poděkovat Sabbi ani Knižní noře, blogu, který mou vášeň pro psaní a dělení se o své požitky z knih s vámi, začal. Ale teď jsou to opravdu ta poslední slova o poslední knize.
A tou je.....

.....Druhý díl série Revenanti od Amy Plum.
Anotace: Láska až za hrob. Nikdy neplatila doslovněji. Po porážce Luciena, vůdce temné odnože revenantů se zdá, že lásce Kate Mercierové a Vincenta Delacroix nestojí nic v cestě. Jak však jejich vztah nabírá na intenzitě, řeší oba zásadní otázku, jak skloubit život smrtelnice a nemrtvého. Vincent jen velmi těžko odolává pokušení obětovat se pro záchranu nevinných lidí. Slib, který Kate dal, totiž znamená nechat tyto lidi umírat. Na scéně se ke všemu objevuje nový, překvapivý nepřítel a svět revenantů se začíná otřásat ve svých základech. Každý si bude muset vybrat, na jakou stranu se postaví....

Můj názor: Už anotace nabuzuje ke čtení s příslibem opravdu velké dávky adrenalinu, romance a nebezpečí. Příběh navazuje plynule na první díl, kdy se nám ztrácí dvě postavy a nastupují nové - dva namyšlení aristokraté, staří přes půl století a ovládající jazyk takovým způsobem, že jim není kloudné normálně porozumět a oni neporozumí vám. Takhle spisovatelka děj oživila ještě víc, aby nebyl příběh jen v kruhu 21. století. 
Abych pravdu řekla, tolik útoků nepřátel v knize nebylo, zato to bylo více propracované, když už se nám tam tyhle scény objevily. Nepřátelé byli reální, na rozdíl od faktu, že když jdete do města berete si kabáty a v nich namačkané zbraně. To je přece úplně normální :-)
Avšak co tady bylo hlavní - no přece láska. Vincent a Kate mohli konečně nechat svou lásku klíčit. Obsahovalo to nepřekonatelná rande, kdy se vám stane, že vás přítel vlastním tryskáčem vezme na výlet, nebo motorovým člunem na širé moře. Opravdu se Kate musí mít dobře, protože takhle se nechat hýčkat, no nebylo by to na škodu. Nechyběly tam popisy ,,dokonalých polibků, při kterých se Kate točila hlava'', kdy jste si to opravdu museli přečíst asi třicetkrát za prvních deset kapitol, ale to přece k tomu patří. Jenže fakt mi to někdy lezlo na nervy, jak sladký to bylo.
Nicméně se v příběhu objevují revenantské legendy, po kterých Kate pátrá s velkým zaujetím, aby pomohla Vincentovi i sobě. Tajemství nabírá na intenzitě a Kate se nestačí divit, kde nachází odpovědi na své otázky. Jelikož Paříž nám Kate v prvním díle podrobně popsala, nesetkáváme se s popisy ,,města světel'' tak často.
Nevím, jestli se mi líbil víc první či druhý díl. Fakt je, že chci ten třetí.
Za poskytnutí knihy patří dík Albatros media.
Takže vás naposled zdravím.
Read books
Sarah

Žádné komentáře:

Okomentovat