neděle 24. dubna 2016

Oblíbenci za Duben 2016

Ahoj všichni, vítám vás u oblíbenců za duben. Tentokrát je píšu dle někoho možná trochu brzy, ale příští týden o víkendu již začíná květen. Tak se mrkneme, jak to dopadlo v dubnu, ne ? Nějak tak mě dnes zmáhá lenora a tak se mi vlastně nic nechce....
Takhle vypadá shrnující fotka všech osmi produktů. Asi bude lepší se na ně podívat přímo, konkrétněji. Mimochodem, máte raději dekorativní nebo pečující kosmetiku ?
1) Šampon pro objem vlasů s extraktem z pačuli a jasmínu
Prvním produktem je vlastně úplně náhodná koupě tohoto šamponu. Prostě mě zaujal ten jasmín, což přiznám i bez mučení. Balea za nějakých pětadvacet kaček, tak toho moc nečekáte. Nicméně to skvěle odlehčuje husté, těžké vlasy a s použitím nějakého kondicionéru je to naprosto v pohodě šampon. Sice si nemyslím, že si ho znovu koupím, ale špatnej opravdu není. Co se týká parfemace, tak je to nic moc. Hrozně mi to připomíná Palmolive sprcháče. Vychytali sice asi super šampon, co se týká toho co s vlasy dělá, ale ta parfemace mi říká, že si ho znovu nekoupím.
2) Vittorio Belluci, Carla Brunoni-Pearl
Má druhá voňavka od tohoto návrháře a pořád jsem stejně spokojená. Mezi těmi levnými voňavkami je tohle ta správná volba. Ano, obsahuje dost vysoký podíl alkoholu, ale to všechny levnější voňavky. Jenomže na rozdíl od těch šuntů, co prodávají Vietnamci a nebo taky Kik má tahle voňavka svůj půvab a pořád tam ještě něco určitého vyniká a alkohol to teda není.
3) Balea-Zpevňující tělové mléko BodyFIT s kofeinem a zázvorovým extraktem
Začíná teplejší období roku a všichni hubnou do plavek. No, mě jsou nějaký plavky úplně, ale totálně buřt. Nicméně zpevňující tělové mléko mě vcelku zaujalo. Rychle se vsákne, takže se k vám potom nelepí pyžamo nebo jiné oblečení.  Já si ho koupila na doporučení Lary z MondbergVienna.
4) essence-soft touch mousse concealer-10 soft beige
Tohle jsem zase viděla kdesi na YouTube a zaujalo mě to. Nicméně essence má i spoustu jiných novinek a tak jsem popadla tenhle korektor a otočila se směrem zpět k pokladně, protože jsem nechtěla aby moje peněženka plakala. Od té doby však nepoužívám makeup, protože tenhle korektor je vysoce krycí a podle mě něco jako obdoba Catrice camouflage, ale to nemůžu soudit neboť camouflage jsem nezkoušela. Už v něm mám pořádný důlek a přímo úzkostně se bojím, že až mi dojde tak už ho nebudou prodávat.
5) miss sporty-Fabulous lash Xtra Black-Lash building mascara
Moje nejmilovanější řasenka. Tohle je již třetí balení a ze spotřebních důvodů půjdu asi brzy pro čtvrté. Má jednoduchý kartáček s kterým se velmi dobře manipuluje, neslepuje řasy ani nedělá tzv. muří nohy. Prostě ideální řasenka-tedy alespoň pro mě. Sice voděodolnost nikde neslibuje, ale vydrží toho sakra hodně.
6) Dermacol-eye shadow base
Profláklá Dermacolí báze, kterou všichni opěvují a teď už jí mohu opěvovat i já. Opravdu dokud nezkusíte asi nepochopíte. Pro mě je to má první báze takže možná proto jsem z ní tak unešená. Každopádně stojí kolem 80 Kč a je pecková.
7) Yves Rocher-Kokosový balzám na rty
Naprosto ú ch v a t n ý balzám na rty za který děkuji Nathalie. Jestli miluje kokos, tak tohle budete milovat taky a nejen pro ty skvělé hydratační účinky a jelikož jsem líná tak ten článek naprosto nemístně ukončím už teď :D

XOXO, Sabbi

Žádné komentáře:

Okomentovat