čtvrtek 7. dubna 2022

Sabča zkoušela: Krémy na ruce - Garnier, Oriflame, Today, Avon

 Ahoj všichni, vítám vás u dnešního článku, kde si představíme hned několik krémů na ruce. Dřív jsem jich ani tolik nepoužívala, no letos je mám nějaké suché a přítel taky a co nám došel ten velký 200 ml tak malé mizí před očima. Mám tu hnedka čtyři různé tak jdeme rovnou na to, snad se mi to zase nesmaže, dnes mě Blogger aplikace nějako zlobí. 


Garnier Body Intensive Care Repairing Hand Cream with Allantoin 

Ze všech, co tu dnes mám je tenhle na pomyslném prvním místě. Seženete ho všude od 50 do 80 Kč v praktickém 100 ml balení. Konzistenčně je takový hutnější narůžovělý a krom toho, že hezky krémově voní nechává na rukou takový nepatrný ochranný film, nic co by vás nějak omezovalo, ale nemusíte je hnedka zase mazat. Fungoval mi krom rukou i na suchá místa na pažích či stehnech. Ve stejné červené řadě Garnier nabízí ještě tělové mléko v tubě či kalíšku. Osobně jsem zkoušela pouze to v tubě, no to je ještě hutnější a blbě se mi z toho balení dávkuje. Mám v plánu si někdy koupit i kalíškovou verzi. Poprvé jsem ho dostala od tety, co dělá zdravotní sestřičku a taky ho má ráda. Od té doby jsem fakt nic lepšího neměla. 


Oriflame Milk & Honey Gold Moisturising Hand Cream 

Tenhle krém je ze za mě nejúspěšnější řady Oriflamu s vůní mléka a medu, tedy alespoň u mých zákaznic sklízí úspěch. Já měla nesčetněkrát univerzální krém v kalíšku a krém na ruce je tedy moje premiéra.  Zde už to vychází nepatrně dráž a to na 59,90 za 75 ml, cenově dle aktuálního katalogu. Má velmi výraznou vůni jako zbytek řady právě po medu, ale je až taková do parfémova. Krém je taky hutnější, ale občas mu vstřebávání trvá trochu déle, já ho používala hlavně večer u televize a teď už ho mám v krabici do příštích spotřebovaných produktů. Mizel rychle, znovu bych si ho asi sama nekupovala, ale špatný rozhodně nebyl. 


Today Cherry Blossom Hand Cream with rice extract and cherry blossom extract 

Mým nejčerstvějším přírůstkem je tohle skoro až kabelkové balení krému na ruce z Penny. Tady si velikostí nejsem jistá a nerada bych kecala zda je to 50 nebo 75 ml, každopádně stál 29,90Kč. Ze všech je asi takový nejvíc tekutý, řidký a nejméně vyživující. Nebýt na tom napsané, že má být s třešní, tak z vůně to poznat není vůbec a trochu hůř se vstřebává. Prostě je z nich úplně nejslabší a vůbec mě neoslovil. 

Avon Planet Spa Aromatherapy Beauty Sleep with French Lavender & Chamolile Essential Oil Hand Cream

Poslední tu mám můj "pracovní" krém z Avonu z řady Planet spa, ten je v nejmenších 30 ml balení a z paměti ani nevím kolik mě vyšel. Voní příjemně po takové té svěží levanduli, heřmánek jsem tam osobně nezaznamenala. Líbí se mi tohle alá retro balení, krém není žádná výživná super jednička, ale na zahnání toho nejhoršího stačí, rychle se vstřebává, nelepí a krásně voní. Chtěla bych zkusit i ostatní parfemace, co Avon nabízí.

No a to by bylo pro dnešek všechno. A jaký svatý grál mezi krémy na ruce máte vy? 
Podělte se se mnou v komentářích :-) 

Sabča


8 komentářů:

  1. Já sháním nějaké pořádné krémy na ruce a zatím se mi osvědčila jen Nivea. A teď používám velbloudí mléko z Egypta a to je skvělý! :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, myslíš takové ty oblé krémy v modré, světle modré a bílé nebo ty levnější jak je tam s medem, aloe vera a ještě jeden? Já si pamatuju, že jsem je kupovala mamce a sama jsem měla jeden z těch oblých a byly super jenom taky jedny z těch cenově dražších.

      Děkuji za komentář a měj se hezky,
      S.

      Vymazat
  2. Sabčo, já krémy na ruce dost střídám - od levných brandů drogérií nebo supermarketů (Cien, Issna, Baela) až po docela drahé krémy YR. Teď mám aktuálně v kabelce Alverde, v koupelně a v práci limitky z YR a na nočním stolku Isanu.
    Z těch tvých 4 jsem měla Oriflame a moje hodnocení je zhruba stejné. Používala jsem ho taky na noc kvůli tomu, že se hůř vstřebával.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já v tomhle též ráda střídám a zkouším nové značky. Yves Rocher mě teda za ty prachy vůbec neoslovil to už radši ty malé z Avonu či právě Cien. Já jsem ráda, že už se mi daří je trochu spotřebovávat a ne tempem jeden za rok.

      Vymazat
  3. Milá Sabi, super článek, psala jsi, že máš nyní velkou spotřebu mazadel na ruce. Krém na ruce z Penny mne nepřekvapil, Oriflame ano, ale ten já nemám vůbec vyzkoušený. Avon krémy na ruce mám ráda, léta jsem používala ten silikonový a nyní ho mám v práci a je parádní!!! (taky bude krátká recenze) ☺♥
    Přeji krásný víkend ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, přesně tak konečně se mi podařilo s krémy na ruce trochu pohnout, a tak můžu zkoušet nějaké nové. Z Avonu já mám doma v zásobách ještě ten jejich s jasmínem v tom velkém květovaném balení.

      Vymazat
  4. Oriflame krém sice pěkně voní, ale nulová hydratace.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    krémy z Oriflame jsou docela naprd, málo vyživují. Řada mléko a med pro mě fakt není, dělá se mi z ní špatně. Today a Garnier krémy jsem ještě nezkoušela. Ten krém z Avonu znám, mám tuto řadu fakt ráda. Nejlepší je ten s italským bergamotem a citronem, to je luxus. Jeden mám načatý doma a jeden v práci. Jinak mi nejvíce vyhovují krémy na ruce pro atopiky od Ziaji, ty jsou perfektní.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat