neděle 17. dubna 2022

HAUL z Rossmanna a Actionu

 Ahoj všichni, dneska vás vítám po menší odmlce opět u takového většího haulu a to hned ze dvou obchodů, co u nás nemám, a tak jsem si do nich vyjela do Chrudimi. Jedná se o Rossmann drogerii, nějak mě dm poslední dobou dopaluje nejen se zvedáním cen, ale ani mi moc nevyhovuje jejich odměňovací systém nebo jak to říct. Setkávám se s tím u více lidí poslední dobou...Action ten zase na sítích boduje s jejich levnýma plátýnkovýma maskama a nejen tím. Tak jsem si řekla, že se za uplynulý měsíc prostě odměním a dneska to bude řekněme výživné.


Rossmannn

V první řadě jsem si chtěla koupit gely na holení, vyjdou totiž ještě levněji než v dm a mají praktické nižší balení. Tohle vypadá dokonce na nějakou novou letní limitovanou edici Tropical Love s mandarinkou a nějakým květem. Jeden stál 32,90Kč. Koukala jsem i na nějaké věci dle letáku a tak tu mám vůbec poprvé tuhle profláklou černou Nivea micelární vodu v akci -30% na odličovací Nivea věci za 153Kč. Furt to není málo peněz, ale micelární vody šly teďka v drogeriích hrozně nahoru, už i můj dříve oblíbený Astrid stojí nějakých 120 Kč. Tím pádem jsem si řekla, že mě zajímá, co na tom všichni vidí a už byla v košíku. Fluff tělový jogurt s kokosovým olejem a rýžovým proteinem s vůní mléčné čokolády byl poslední do košíku přidaný produkt. Zaujal mě v sekci přírodnější kosmetiky, kdy Fluff je jedna z čerstvých značek na českém trhu a 200 ml stálo 119 Kč. Doma jsem přičichávala a opravdu voní nádherně i když za mě spíš jako hořká a ne mléčná čokoláda. No a poslední z této fotky je scrub značky Organic shop s malinou a cukrem. Ten už se hřeje ve sprše a voní nádherně jako nějaké malinové bombony nebo zmrzlina, je tak akorát hrubý a tohle balení stálo jenom 75 Kč. Trochu zpětně lituju, že jsem nevzala i ten mangový.

Vzhledem k tomu, že mám jakoby tmavší barvu než je moje přírodní a už mi začínají trošku svítit odrosty jsem pořídila snad už konečně odpovídající odstíny Loreál Preference 6.35 Havana Kaštanově hnědá, výsledky se pokusím pak ukázat v měsíčním shrnutí. Na fénování jsem si vzala kartáč, chtěla bych vyzkoušet nějakou domácí foukanou a na fixaci účesů ať už vln nebo ofiny jsem si vzala úplně obyčejný lak na vlasy od Isany je to nějaká verze Sensitive s arganovým olejem, což působí méně drasticky než běžné, tak uvidíme. Kartáč stál 159,90 a lak na vlasy 29.90 Kč.

Doplnila jsem i nějaké čistící produkty na pleť, tam občas sáhnu i právě po privátních značkách, přeci jen to není věc, co by vám na té pleti zůstávala, v dalších krocích skincare jí smyjete. Z řady s aloe vera tu mám peelingový a čistící gel, peeling stál 54,90 Kč a čistící gel 59,90 Kč. Ještě jsem vzala na zkoušku jejich dvoufázový odličovač, protože stojí 39,90 Kč a mě tyhle produkty když se maluju mizí rychle. Klasika troje balení odličovacích tamponků, jedny za 20,90 Kč jsem ráda, že tu mám zase ty velký, malých spotřebuju hrozně moc.

Z dekorativní kosmetiky mi dochází pudr a bronzer mi stále nevyhovuje, tak jak bych si představovala, koukala jsem tedy i do sortimentu Catrice a vybrala tu hned obě věci. Bronzer mám z nějaké Sun lover řady, vypadá jako dřív byly trend takové ty zapečené a možná, že i je. Stál 129,90 Kč a už se těším jakou mi nadělá parádu. Pudr jsem pak už chtěla jenom něco obyčejného, co jsem ještě nezkoušela Catrice All Matt jsem měla tuším makeup a byl super, takže pudr snad bude za 89,90 Kč též. Ještě jsem kupovala nějaké věci domů, něco na zub a dámské hygienické potřeby. Když však vezmu pouze část nákupu na fotkách tedy kosmetiku jako takovou za tento nákup jsem dala 1437 Kč.

Action

O tom, že v Chrudimi vůbec je jsem nevěděla, takže to bylo takové docela překvapení, když jsem u něj parkovala. No byla jsem jak v Jiříkově vidění, mají spoustu věcí za poměrně přívětivé ceny na dnešní poměry, kromě věcí na úklid, do domácnosti, dekorací, kosmetiky, nabízí i omezený sortiment oblečení a hodně zajímavý koutek s jídlem. Kapesníky v krabičce vychází jenom na nějakých 16,90 Kč, to se spotřebuje hned, tak tu mám dvě balení. Jelikož doma pálím poslední svíčku, tak i tady jsem se zastavila. Ze svíček jsem doslova nevěděla, co dřív mají různé designy, vůně, barvičky i cenové kategorie. Já jsem si vzala z té květinové a to sedmikrásku a pivoňku, jedna stála 72,90 Kč.

Na drinky jsem vzala i brčka, protože přes ten led se to pije prostě hůř než s brčkem. Tyhle krásný papírový vyšly na 19,30 Kč a je jich tam 40. Z těchto random věcí tu mám ještě ubrousky na sklo do auta, to já mám věčně zapatlaný a jsem naprosto degenerovaná na to to nějak normálně a pravidelně čistit. Za dvacku jsem je tam nemohla nechat. Na doporučení Šmajdy jsem běžela do jídelní sekce ještě pro nějaký pendreky, za 300 g mi 30 Kč přijde jako slušná cena. Pro mamku tu mám roztomilé pilníčky na nehty s mráčky a srdíčky za 18,50 Kč.

Zakončíme to dnes maskami, pro které jsem tam šla asi primárně nebudeme si nic nalhávat. Ceny jako 15 - 30 Kč za kus jsou oproti kterékoliv drogerii bezkonkurenční. Mám tu jednu na nohy s bambucký máslem, vitaminem E vonící po levanduli za 24,90 Kč. Na zkoušku jsem vzala i takovou tu masku na vlasy v čepici s karité, vitaminem E a 4 oleji na poškozené vlasy za 29,90 Kč. První pleťové, co mi padly do košíku byly ty s princeznami - Ariel a Jasmínou, momentálně v akci za 19,90 Kč. O něco dražší pak byly heřmánková a třešničková, to vyšla jedna na 29,90 Kč. Jako poslední jsem pak vzala lištičkovou, tu jsem tam prostě nemohla nechat, je s okurkovou šťávou a stála pouhých 17,90 Kč. Za nákup jsem dala 487 Kč i s taškou za 15 Kč, mají tam takové ty bytelné znovupoužitelné. 

A čím jste si v poslední době udělali radost vy? Máte u vás Action a co na něj říkáte? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča



4 komentáře:

  1. Sabčo, jsem zvědavá na tvé dojmy z odličovače Isana - já jsem ho kdysi měla ani nic moc. Ale možná je to tím, že mi dvoufázové odličovače obecně moc nevyhovují. Teď jsem si vzal na zkoušku klasický z této řady, tak uvidím. Barvy na vlasy má Rossmann za dobré ceny (kupovala jsem si je tam v lockdownu, teď už jsem ráda, že mne zas barví profík). A určitě se vyplatí si stáhnout jejich aplikaci, mívají pro členy dobré slevy...
    V Actionu jsem ještě nikdy nebyla, ale ceny masek vypadají bezvadně, teď by se mi hodily nějaké na chodila, přece jen se pomalu blíží léto a doba sandálů...
    V mé složce nákupních fotek se krčí dvě fotky z Rossmanna a 4 knížky (z toho dvě jsou dárky). Nějak jsem zatím neutrácivá, resp. to doplnění šatníku pořád odkládám, protože mne nakupování oblečení moc neba...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, zcela upřímně já taky. Já ho vzala, že je levný no a já když se nějaký měsíc častěji líčím tak spotřebuju celý balení = trochu to leze do peněz. Hele mě kadeřnice stojí obvykle kolem 1500 a musela bych chodít každých 4-5 týdnů, což momentálně vážně nejde. Snažím se chodit alespoň 1x za tři měsíce či za půl roku dle financí. Aplikaci mám právě a tyhle barvy konkrétně pro mě bude výhodnější kupovat jinde, kde je i mimo akci mají levnější. Ta na chodidla a na vlasy za mě nic moc, efekt 0. Já nakupování oblečení vždycky hrozně dramatizuju, jak jsem tlustá, tak třeba sehnat jedny kalhoty je úkon na dvě hodiny. To už mi pak tečou nervy než aby to byla radost. Hlavně dneska nic nevydrží já mám obvykle 2-3 kalhoty, které točím a vydrží mi stejně kalhoty třeba jen 6 měsíců. Tak už jsem se nakrkla, že budu kupovat kalhoty do 500 Kč a víc ani fň.

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    Action jsem navštívila jen jednou a v oddělení kosmetiky bych koupila snad všechno:-D Rossmann mě v poslední době baví mnohem více než DM a ráda bych vyzkoušela více pleťových produktů od Isany.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, mě to nakonec kvalitou tolik neuchvátilo. Masky zatím jeden průser za druhým a svíčka nekvalitní čmoudí, špatně hoří no nic moc. Sice je to levný, ale to třeba takový Pepco má kvalitnější věci podle mě. Já hodně teď v DM využívám ty kupony na body navíc to je pak zajímavé, ale jinak jo Rossmann prostě válcuje veškerou konkurenci.

      Vymazat