středa 3. listopadu 2021

Shrnutí měsíce Říjen | Volby, Oriflame teambuilding, svátek

Ahoj, vítám vás u dalšího měsíčního shrnutí, tentokrát se nám jedná o už podstatně ponuřejší měsíc říjen. První mrazíky, blížící se Haloween, období dýní a dalších radostí. Článek začínám psát stejně jako v září dříve než na konci měsíce, aby byly úlomky mého života o to jasnější a konkrétnější. 

První víkend se nesl v duchu dobrého jídla a taky jsem se po dlouhé době konečně namalovala. Poslední dobou se maluju měsíčně, že bych to spočítala na prstech jedné ruky. Večer jsme vyrazili s přítelem na rychlou véču do Ronovské boudy, kde mimojiné krom točeného Radegadasta dělají bezva hovězí burgery. Za 130 Kč burger i s hranolkama, to už dneska seženete málokde a ještě takhle chutné. Pak už jsme zakempily u telky u Netflixu. V neděli jsem večer měli už o něco kulturnější. Vyrazili jsme na dvojité rande s Verčou a Hobitem. Opět do mé oblíbené restaurace Na Staré poště v Přelouči. Stejně jako minule jsem si dala kuřecí prso se sýrovou omáčkou a steakovými hranolkami. Moc, moc dobrý. 
Říjnem je to rok, co mám Harley nebo ona mě. Je vidět, že z malého ustrašeného koťátka, co chce sníst všem ruku vyrostla paní kočka. Občas chce pořád všem sníst ruku :-D. Přidávám jednu fotku s kočičí výsostí. 
Následující víkend pro mě začal volbami, na které jsme nahodila alespoň trochu slušňácký look. Nakonec vyhrála přesně ta strana, kterou jsem volila - tedy koalice ODS, TOP 09 a KDÚ-ČSL = Spolu. Zaujala mě u nich především Pekarová, ale té jsem vzhledem k tomu, že spadám jako volič pod Středočeský kraj, hlas dát nemohla. Stejně tak jsem se letos řídila pravidlem kroužkuju ženy a ženy do politiky patří a i to vyšlo. Doufám tedy, že ještě ten zbytek se vyvrbí, jak má.
V sobotu jsem vstávala brzy ráno čekal mě totiž teambuilding s Oriflame v Hradci Králové, na který jsem se dostala díky mé teamleaderce Léně a Projektu X. Takže na tuhle akci jsem nahodila makeup a červenou rtěnku. Celou akci jsem si užila a neskutečně mě nakopla jet dál a naplno. Kromě představení novinek mluvily i jednotlivý teamleadeři a slovo dostala a i Eva a Adam přímo ze zastoupení Oriflame. No a navíc jsem poznala svého regionálního manažera Martina. A samozřejmě spoustu dalších lidí... Děkuju moc za tuhle příležitost.
Po čtyřech týdnech jsem si konečně došla na nové nehty, chtěla jsem něco Haloweenského a zároveň ne oranžovou. Něco nenápadného, co se bude hodit ke všemu. Takže to bílé by měl být Vřískot, akorát jak mám malé nehty, tak se mi tam úplně nevešel. Nehty jsou v podstatě jediná služba, které využívám pravidelně.
Další týden jsem měla i jeden ze svých dobrých dnů - z dnů, kdy mám nějakou špetku chuti do života, tzn. i upravit se do práce. Vyvenčila jsem jedny z mých nejnovějších šatů od Collectif (z druhé ruky za asi 700Kč), společně s kabátem Zara (kupovaný na Vinted za 300) a boty, co mám už od základky. Akorát teda srdíčkové silonky z Astratexu mi nevydržely ani tu jednu osmičku v práci, tudíž jsem silonky za nějakých 150 Kč měla asi dvakrát. To mě docela nakrklo. 
Další víkend jsme začali s přáteli v McDonald´s, kde jsem si dala menu a ještě navrch zmrzlinu se Snickers kousky. V sobotu se pak po dlouhé době popíjelo a grilovalo dokud to ještě alespoň trochu jde, ačkoliv venku už umí pěkně přituhovat. Šla jsem poměrně brzy spát a i Harley naše společnost zmohla.

Ve čtvrtek 21. mi dorazila trochu menší objednávka z nového Oriflame katalogu. Zatím stále čistě prodávám a nemám lidi pod sebou, tak to jde občas pěkně ztuha. Přeci jen se nemůže pořád utrácet a tak i u těch zákaznic je to proměnlivé. Já si z objednávky nechám asi jen ten čistící gel, scrub na rty pošlu dál a zbytek je zákaznic.  Klasicky v rámci mé specializace nejvíc parfémů a toaletek, oblíbená řada mléko a med a v akci bronzující perly. Stejný čtvrtek mi i zrušili spinning, lektorka byla nemocná, tak jsem poprvé navštívila cvičení pro začátečníky a ten kruháč mě docela i bavil. Druhej den jsem se sice ani ze záchodu nemohla zvednout jako slušný člověk, jak mě bolely nohy a vůbec celej člověk, každopádně zvážím, že bych občas zašla i na toto. Přeci jen spinning je více stereotypní a úzce zaměřený. Pak jsem se ještě stavila u babičky se osprchovat, protože jak foukal vítr, tak nám nešel proud a tím pádem teplá voda.
V pátek jsem měla svátek, ke kterému jsem dostala spoustu dárků - nemám je ani všechny nafocené a nějaké ještě určitě dostanu. Tak alespoň tak na ukázku. Od přítele jsem dostala nabitou kartičku do dmka (tu jsem hned zneužila jak jinak) a následující den pak sváteční večeři. Od Verči Robbyho bublinky, čokoládu a parádní svíčku na zimní večery. Od tchýně boxík Horalek a kuchyňskou váhu do budoucího doma. No a na poslední fotce jsou pak dárečky od táty, babičky a tety se strejdou.  Opět něco dobrého do bříška, svíčka na zimní večery a tentokrát něco na namazání zvenku. A vlastně ještě od druhé babičky jsem dostala lžičky krátký i dlouhý. 

Sobotní odpoledne jsem strávila s Monty a Niky venku a taky trochu v dmku. Večer pak pro mě už měl program můj Kuba.Takhle už vypadala sváteční večeře, opět s Hobitem a Verčou s nimiž poslední dobou trávíme většinu času. Tentokrát jsme byli ve Vyžlovce, kde mají dle Verči ty vůbec nejlepší steaky. Já hovězímu moc nevěřím, protože jsem ho nikdy neměla zřejmě od někoho, kdo by ho uměl udělat. Dala jsem si tedy kuřecí prso s cherry rajčátky a pravými hříbky, hranolky, tatarku. K tomu na oslavení chardonnay a na žízeň malinová domácí limonáda. Přítel zvolil pizzu a Verča s Hobitem steak. Já se ostudně přiznám, že jsem byla překvapená, že steak hovězí není plátek masa. Přeci jen ve školní jídelně nám to tak servírovali že? :-D Po večeři jsme se rozhodli ještě chvíli posedět v naší místní kavárně Staré časy. Je fakt, že já se rozhodně neupejpala, dala jsem si hnedka několik věcí - na začátek horké maliny se zmrzlinou, bezinkovou limonádu a cappuccino a pak ještě napůl s Verčou naše milované Rulandské šedé pozdní sběr. Byl to vydařený večer a probrali jsme vše od A do Z. 

V neděli jsme si jeli opět v rámci dvojitého rande odpočinout na Jezerku, kde za směšných 50 Kč na hodinu máte výřivku, infrasaunu, parní saunu a ještě bazén. Od léta jsem se prakticky nebyla nikde takhle na bazénu okoupat, takže to bylo vítaným rozptýlením. Moje krční páteř též ocenila nějaký ten relax. Jak je zima, tak už člověk ty klouby, páteře a tak občas zase pocítí. Zrovna svítilo sluníčko a po cestě se naskytl nejeden výhled na podzimně zbarvené stromy Železných hor. Po plavání a blbnutí v bazénu nám vyhládlo a na cestě zpátky jsme se stavili i na jídlo. Já tentokrát šla do vepřového, konkrétně do medailonků s americkými brambory a tatarkou. Mimo tyto aktivity se mi doma podařilo dodělat nějakou kosmetiku, právě i parfém a tak jsem si konečně mohla otevřít tenhle krásný Swedish Experience. Už jsem po něm skoro sahala několikrát, že ho prostě načnu. Opravdu jsem si odpočinula, tyhle víkendy bysme měli provozovat častěji. 

Středeční večer jsem se rozhodla v rámci mých nashromážděných lahvových vín udělat degustaci a pokecat s holkama s Janičkou a Verčou. Nakonec se z degustace vyklubal velmi zábavný večer. Padlo nějakých sedm lahví vína pokud se nepletu, navštívili jsme McDonald´s před zavíračkou a všichni byli spoko až do ranní kocoviny. Ochutnávalo se:
- Vinařství Tracht - Cuveé Ema 
- Cigánek - Muller Thurgau
- Vinařství Tracht - Pálava polosuché
- Irsai Oliver
- Réva Rakvice Mladé víno (svatomartinské)
- Kovacs Neuburské 
- Vinařství Tracht Muškát moravský Bublinky
Za mě naprosto nejlepší byl ten Cigánek, po něm Neuburské a po něm Pálava. Všechna vína však byla chutná a žádné nebylo vyloženě, že by se nedalo pít. Završení Big macem též bodlo. Byl to užitý večer a nejspíš se zase dlouho tak neopiju natožpak vínem. 
Sváteční čtvrtek jsem na poslední chvíli využila na focení. Fotky ještě nemám, tak přidávám alespoň selfie z auta, které trochu přibližuje v jakém duchu fotky budou. Podzim je moje nejoblíbenější období, takže jo bude to hodně podzimní, hodně listů a taky trochu retro alespoň, co se mého vzezření týče. Pak už jsem defakto nic nestihla...Šaty: Collectif z druhé ruky, kabát: Zara z druhé ruky, Klobouk: z jednoho obchodu takřka se vším z Poděbrad.
V pátek jsem původně měla mít svůj první homeoffice, což ne tak úplně vyšlo. Nakonec se mi toho na pátek nastřádalo vážně hodně. Kočička měla úraz s packou, takže jsem narychlo potřebovala na veterinu, nakoupit, uvařit, teď ještě fakt už akutně vytřít...Nakonec jsem to prostě v půlce směny vzdala, že to nemůžu všecko dát a vzala si půl dne volna. Díky tomu jsem stihla vše, co bylo třeba. Udělat k obědu bramboračku, k večeři tortilly a na sobotní snídani banánovo-jogurtovou bábovku. Po čtyřech s hadrem v ruce vytřít každý kout mého a přítele pokoje, vyprat dvě pračky, vynosit odpadky, vynosit z pokoje všecko nádobí směr myčka. No a teď ještě dodělám už druhý článek. Opravdu jsem ráda, že jsem se tak rozhodla, stejně si většina klientů, kterým jsem potřebovala volat vzala volno, a tak to nikdo nebral. V sobotu večer jsme s přítelem koukali akorát na film Free Guy. Zbytek víkendu se nesl nadále v duchu uklízení a vaření a tak skončil i můj říjen. 
V neděli jsem byla venku s mou nejlepší kamarádkou Monty, kdy jsem zvládla ještě jednu očistu a to umýt auto, teď ještě vyluxovat a vyleštit čelní sklo a bude "jako" nové po výměně oleje, filtrů a přezutí botiček. No a tuhle tu samou konkrétní neděli mi přišly i fotky ze čtvrtečního focení, tak si dovolím na závěr jich vám tu pár hodit.

A jaký byl ten váš? Podělte se se mnou dole v komentářích :-)
Sabča 

















3 komentáře:

  1. Jee, to je super, vypadá to, že jsi měla hezký říjen! Já mám tyhle deníčkovské články hrozně ráda 😁
    A taky nesnáším, když si koupím dražší silonky a po jednom nebo dvou nošeních je musím vyhodit. Přijde mi, jako bych pak spíš vyhazovala ty peníze rovnou do koše 😅🥲

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no to měla a zatím i listopad vypadá docela slibně :-D Jo, přesně z těchto článků se dozvíš nejvíc podle mě a je hezký si to pak i zpětně procházet.

      Vymazat
  2. Sabi, měla jsi prima měsíc. A ty fotky z focení jsou moc hezké. Já měsíční "deníčkové" shrnutí na blogu, tak můžeš mrknout. A dodatečně všechno nejlepší k svátku.

    OdpovědětVymazat