neděle 28. listopadu 2021

Sabča zkoušela: Tělové máslo Cien - kokosový zázrak za kilo?

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, po delší době tu mám recenzi na konkrétní produkt. Vzhledem k vytížení vánočními dárky, teď kupuju spíš věci, co potřebuju než věci určené vyloženě k vyzkoušené něčeho nového a recenzím. Snad mi to tedy odpustíte.

Tohle máslo má za sebou vlastní příběh, v bývalé práci jsme s kolegyní obě totálně milovaly kokosové parfemace, takže když přišla na výdejnu paní, co voněla jako kokoska, kolegyně se ptala čím tak krásně voní. Odpověď byla kokosové tělové máslo z Lidlu od Cienu. Samozřejmě jsme ho pak obě dvě naháněly a já teda dosud neúspěšně až jsem ho zahlédla v čáslavském Lidlu a muselo jít domů se mnou. V létě jsem se překokosovala, takže tohle je můj první produkt od léto s kokosem, co jsem si koupila, kromě suchého šamponu. 

Koupíte ho obvykle za 99,90 pokud je v letáku tak mnohdy i 89,90 Kč. Je v takové uzavíratelné nyní již plastové dóze a obsahuje 400 ml. Konzistenčně je to opravdu našlehané, výživné máslo, co vám taje pod rukama a voní jako kosová tyčinka. Trochu je třeba dávat bacha při otevírání, jde to fakt ztuha a nejedna slečna, co má nehty by si je o to mohla nechtěně zkrátit. Hydratuje však krásně a vonět vydrží ještě několik hodin poté, obyčejně se mažu po sprše a i z pyžama je to cítit ještě několik následujících dnů. 

Určitě si ho koupím někdy zase znovu, třeba i v jiné parfemaci. Na použití velmi příjemný produkt a navíc cenově dostupný + díky dóze spotřebujete každý gram. Hodnotím 8/10

Co vy a tělová másla na zimu? Já si pamatuju, když ještě měla nejrůznější másla právě Balea a taky jsem zbožňovala si je kupovat. Podělte se se mnou v komentářích o své dojmy. 

Sabča

6 komentářů:

  1. Tohle máslo je opravdu skvěle. Mám ho moc ráda, akorát teda ten kokos zase tak moc nemusím. A mám dojem, že v jiné parfemaci se nedělá.
    Měj se pěkně, Sabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, dělá se ještě v kakaové verzi, tak se zkus mrknout.

      Vymazat
  2. Tak to já vůbec nepoužívám. Já na obličej používám nějaká séra od kosmetičky a na ruce niveu :-) Ale já spíš ani nepotřebuji něco specifického, protože nemám s pokožkou problémy. Ovšem je důležité najít něco, co nám vyhovuje :-) A kokosové tělové máslo je určitě super! :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já na obličej už skoro rok jedu Optimals Urban Guard nebo Hydra Radiance řady. Na ruce mám nejradši červený Garnier krém, ale tělo musím mazat furt pryč - mám hodně suchou pokožku a dělá se mi pak vyrážka, když se nemažu.

      Vymazat
  3. Já používám celý život tělová mléka, máslo jsem snad ještě nikdy neměla. Teď jsem v rámci swapu dostala jedno avokádové do Balea, tak ho časem vyzkouším.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, to jsem zvědavá, co na něj řekneš. Za mě minimálně na zimu jsou másla super.

      Vymazat