neděle 10. října 2021

Nákupy & Novinky | 2.část dárků k narozeninám, Oriflame, Pepco

Ahoj, mám tu tenhle měsíc ještě jednu část nákupů a novinek. Dostala jsem ještě nějaké dárky a také korunky, za něž jsme si něco koupila. Tak se na to jdeme mrknout.
Od mých nejlepších kamarádek Monty a Niky jsem dostala takovou nálož kosmetiky. Tři masky na obličej ve skladbě 7th Heaven slupovací s konopím, plátýnková Balea vital a polštářky pod oči hydrogelové. 
Dál tu máme můj z dmka nejoblíbenější melounový peeling od Dermacolu. Od stejné značky i sprchový gel s vůní granátového jablka. Tenhle jsem ještě neměla, tak jsem na něj zvědavá.

Je vidět, že mě holky znají takže tu jsou zastoupeny i odličovací tamponky Ebelin, suchý šampon od Batiste a Balea pěna na holení. No a jako poslední krém Body Fit od Balea v tomhle pěkném balení. Vypadá to jako něco na celulitidu a zároveň Balea má krémy v těchto obalech celkem dobré. Nebo alespoň, co jsem zatím měla ten přechozí, co má být dupe na bum bum krém. Děkuju moc holky :-) 
Od tchýně jsem dostala osušku s Mickey a Minnie, vypadá, že bude z takového toho materiálu, co rychle uschne, takže na léto k vodě ideální. Dál jsem dostala takou mimi vanilkovou svíčku Air Wick a sprchový gel z Avonu v parfemaci Fruity Margarita. Tchýně je Avon lady, takže Avonem mě hojně zásobuje. Tohle je zrovna moje oblíbená vůně a šel rovnou do sprchy. 

Od tety a strejdy z táty strany jsem dostala též kosmetiku. U mě je kosmetika sázka na jistotu, s mojí spotřebou ocením téměř cokoliv z kosmetik. Dostala jsem velké balení Dove sprchového krému s kakaem a ibiškem. Taktéž velké balení Elseve šamponu Extraordinary Oil pro suché vlasy a k němu do sady kondicionér. No a jako třešničku na dortu samo zahřívací čistící masku od Garnieru. Kdysi jsem si tuhle kupovala docela často, alespoň si jí zase připomenu. 
Poslední zářijový den mi ještě dorazila objednávka z nového katalogu, tak bych se vám chtěla pochlubit s tou částí, co je pro mě. Z dekorativní kosmetiky jsem na doporučení Haničky číčulky objednala konturovací paletku The One. Ta, co mám doma jaksi neslouží a já nemám tolik místa na skladování jednotlivých produktů. Proto jsou pro mě tyto tria nejjednodušším řešením. Vzala jsem nejsvětlejší odstín Bold.

Druhou dekorativkou je červená rtěnka z produktové řady Giordani Gold v odstínu Iconic Red. Klasická červená rtěnka je něco, co mi doma teď nějakou dobu chybělo a chybělo i celkově. Miluju červený rty na sobě i na ostatních ženách. Třeba mě to dokope se malovat i do práce, že? :-D 

Eleo dostalo úplně nový přebaly a vzhledem k tomu, že mi doma dochází jejich olejíček na vlasy rovnou jsem ho doobjednala. Vyhovuje mi, krásně voní a plní svou funkci. Za sebe ho mohu doporučit.

CC sprej mám spíše místo nějakého rozčesávače, sama jsem ještě nezkoušela, ale několik klientek ho již objednávalo. Na ten dám potom určitě nějaké echo jaký je a není. Poslední věc na fotce je dezinfekční sprej na ruce, ten jsem dostala zdarma od Oriflamu.

V sobotu jsem se nudila, a tak jsem vyrazila umýt a natankovat auto. Doma už mi taky došly všechny svíčky a čajové, co mám od tchýně spálím dvě za večer, takže jsem se rozhodla stavit do Pepce. Vždycky se mi tam líbí hafo věcí. Tentokrát jsem vzala dvě svíčky z té základní řady a to skořici s jablkem a divoké plody. Nově taky mají v Pepcu čtyři druhy plátýnkových masek, teda alespoň  u nás byly čtyři. Tato mangová, další byla granátové jablko a další dvě byly ve stylu korejských. Mimo to jsem si vzala i hrneček do práce, kde ještě žádný nemám a je zvykem, že každý má svůj. Takže tohle je můj vůbec první pracovní hrneček. Na Capuccina nebo čaj úplně ideální za 60 Kč. Ještě mě tam zaujal světelný řetěz na fotky, nové dekory nádobí s květinami a provedení růžového skla. Dále květované povlečení, drátované černé matné košíčky a omrkla jsem i punčochy a ponožky. Za tento nákup jsem dala 187 Kč.
Přát ke svátku, který mám na konci měsíce mi byla mamka se ségrou. Teď je to takové těžší, abychom se sešly všechny, když ségra má tvrdou pubertu, mamka s přítelem staví a já jsem věčně někde. Dostala jsem parádní bambusovou podprsenku, na pohled žádná erotika, ale jako taková ta tričková podprsenka na každodenní nošení je úplně ideální. Z těchto nutných nezbytností tu mám dva páry puntíkatých ponožek, vysoké se teď s blížící zimou budou hodit. Naše pračka žere ponožky ve velkém :-D. No a z kosmetiky tu mám ještě šampon a kondicionér z nově přebalené Eleo řady. Výše jste mohli vidět olejíček, tak to budu mít pěkně komplet všechno.

K narozeninám za koruny od babičky jsem si objednala mikinu z kolekce Adély Hynkové Eunoia, no čekala jsem na ní nějaké cca tři týdny s tím, že co jsem napsala email na podporu, tak najednou během dne byla zabalená? Co se týče gomerche už bych tam znovu neobjednala ani ne tak kvůli tomu čekání, ale za 1050 Kč vám přijde mikina, z který lezou nitě, žmolíček se najde a na tom akorát udělaný zakázkový potisk. Stále se mi líbí myšlenka, kterou kolekce hlásá, ale rozhodně být na místě Adély Hynkové příště bych si lépe vybrala s kým budu v rámci vlastní kolekce spolupracovat. Velikosti jsou doslova obří, jelikož to hlásá oversized a já to nechtěla oversized vzala jsem si menší velikost. Každopádně i tak je mi to obří, no na zimu, na doma a  na výlet bude dobrá, protože je hezky až pod zadek. 

Co vy a kosmetické dárky? Já to zbožňuju, kolikrát člověk vyzkouší věci, jenž by si sám nekoupil a kosmetika se nikdy neztratí. Sama i ráda kosmetikou obdarovávám. 

Sabča



4 komentáře:

  1. To jsem netušila, že v Pepcu mají taky masky. Sice mám teď po ruce dokonce dvě prodejny, ale nějak jsem to před dovolenou měla tak, že jsem sotva stihla nakoupit něco k jídlu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já také ne, čekala jsem na pokladnu a tam je právě měly. Jo, poslední dobou to hrozně letí ten čas.

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    moc pěkné nákupy a novinky. Jí miluji kosmetické dárky, opravdu je velmi ráda dostávám:-) Byla jsem u nás v Pepcu a žádné masky tam nemají, což je škoda. Pak jsem byla v Rossmannu a tam mají hromadu nových masek Isana, tak jsem si udělala radost:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, já taky! To mě mrzí, případně bych se mohla podívat zda je seženu pak zas u nás a poslat ti je :-) Já teď dělám na spotřebování masek a to hlavně jílových a krémových, co mám doma, takže plátýnkové nekupuju.

      Vymazat