neděle 17. října 2021

Oblíbenci za Září 2021 | tělový olejíček, spinning a cestování časem

 Ahoj, vítám vás u nového článku. Během září jsem se mnohem více zaměřila na nějakou psychickou i fyzickou selfcare a ráda bych se s Vámi dnes podělila, co mě zaujala, případně co jsem si tento první podzimní měsíc oblíbila. 

Oriflame Swedish Spa tělový olej

Prvním z produktů je zástupce z řad kosmetiky, konkrétně tělový olejíček. Jedná se o směs mandlového a řepkového oleje s vitaminem E a hlavní složkou na níž je celá řada založena - řasa alaria esculenta. Olejíček má pouhých 100 ml a cenově většinou vychází na necelé dvě stovky. Vydržel mi nějaké tři týdny, takže jedno použití vyšlo cca na 10 Kč. Hydratuje opravdu i hodně suchou pokožku, s takovou hydratací jsem se letos nesetkala ani u olejíčku ani u mléka. Pokud stejně jako trpíte na suchou pokožku a strie, tak tohle bude něco pro vás. Za celou dobu používání jsem ani na chvíli neměla pocit suché pokožky, každá nová strie postupně zbělala a kdyby byl v aktuálním katalogu beru rovnou dvě balení do zásoby. 

Spinning

Kromě opečovávání v rámci kosmetiky jsem po vážení a měření a nejsou mi džíny od značky, od níž jsem brala doteď, došla k závěru, že se sebou musím začít něco dělat. Už se takhle nelíbím sama sobě, nehledě na únavu z ničeho a bolesti kloubů. Zkusila jsem tedy spinning a docela mě to chytlo, hodlám teď chodit 1-2x týdně a pevně doufám, že mi to vydrží. V kombinaci se čtením mi to psychicky dost pomáhá. Kdyby to časem mělo i nějaké fyzické výsledky ať už alespoň zlepšení fyzičky byla bych ještě radši. Já pohybově nejsem úplně nadaný člověk, takže mi většina cvičení nevyhovuje, jsem prostě poleno. Kdežto u spinningu je několik opakujících se pozic, které zvládne každý i já. 

Shang-Chi a legenda o deseti prstenech

Nový film od Marvelu z světa Avengers a prostředí asijské mytologie u mě opravdu zabodoval. Obvykle mě filmy z prostředí Asie moc netáhnout, ale toto je vyjímka. Zkomponování mytologie a Marvelu u mě rozhodně funguje. Příběh je trochu jinačí než ty ostatní a je tak vítaným osvěžením po pro mě ne tak záživné Black Widow. Doporučuji určitě i nefanouškům Marvelu! 

Avon uhlazující kartáč na vlasy

K narozeninám jsem dostala od mamky tenhle kartáč na vlasy a od té doby ani po jiném nesahám. Mám s rozčesáváním vlasů problém a nejen s ním, ale i s elektrizováním vlasů. Tenhle kartáč na vlasy řeší oba problémy - bez tahání vlasy rozčesává a ještě je uhlazuje, takže pak nemáte na hlavě účes, jak kdybyste strčily prsty do zásuvky. Doporučuji si domů tohoto pomocníka pořídit, obzvláště máte-ly hustší vlasy a Tangle Teezer vám prostě nestačí a nefachčí.

Cestovatelé

Během září pro mě byly stěžejní i hned dva seriály. Jedním z nich je seriál od tvůrce Hvězdné brány - Cestovatelé. Jak mě všechny tyhle hvězdné věci - brány, války...neberou, tak tohle je opravdu paráda. Námětem je cestování časem v rámci záchrany světa. Vše řídí umělecká inteligence zvaná Ředitel, cestovatelé plní mise, které mají odvrátit katastrofy, díky nimž se země stala neobyvatelnou. Krom misí plných akce zde najdete i osobní linky jednotlivých hrdinů. Přeci jen se převtělili do opravdových lidí a musí v životech těchto lidí pokračovat. 

Makeup Obssesion rozjasňovač

Tento rozjasňovač jsem vyhrála v giveaway u Haničky číčulky. Pigmentací je naprosto peckový, konzistenci si též nemůžu více vynachválit. Dobře se mi nanáší štětcem i prstem a je to opravdu střela, kterou teď nevynechám v žádném líčení. 

The Bold Type

Podle mě The Bold Type je Sex ve městě v nové, mladší, svěžejší verzi. Seriál je o třech mladých ženách, všechny jsou součástí magazínu pro ženy Scarlet. Odvážně otevírají aktuální témata v každé epizodě seriálu, to okořeníme osobními vztahy, prostředím módy a redakce význačného magazínu a máme toto skvostné dílo. Aktuálně najdete na Netflixu tři série, ale už teď v říjnu na začátku bude řada čtvrtá. 

Bebe Rexha - I´m Gonna Show You Crazy


Minelli - Rampampam

Britney Spears - Womanizer


A co jste si za uplynulý měsíc oblíbili vy? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča 


4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    já totálně nestíhám, proto jsem se k napsání komentáře dostala až nyní. Na olejíček a celkově řadu Swedish Spa jsi mě dost nalákala. Nové seriály a filmy totálně nestíhám, snad až na konci října, kdy budu mít dovolenou...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, zase oproti mě máš čas na čtení, které já dost upozadila, abych dohnala právě ty seriály. Vychází toho teď vážně hodně zajímavého a mě je úplně jasný, že to pak už nestihnu dokoukat. Jsem takový ten případ, co neviděl ani ty největší klasiky dosud.

      Vymazat
  2. Na spining jsem kdysi chodívala a bylo to docela fajn (já jsem na jiná skupinová cvičení totálně levá). Pak jsem to ale nějak přestala stíhat a tak teď (ne)spokojeně kynu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bojím, aby právě ten kam chodím nezrušili, protože nikde jinde v okolí už není, takže bych taky zase kynula, což já teda kynu i tak....Ale už prostě se sebou nejsem spokojená jako hodně během dvou let jsem se z Lka dostala na XXL

      Vymazat