čtvrtek 1. července 2021

Měsíční shrnutí Červen

 Ahoj, červen nám utekl jako voda a já jsem tu s mým druhým měsíčním shrnutím. Poslední měsíce, co to jde máme spoustu rodinných oslav, takže kýtu teď nechci ani vidět, no mrkneme se na události celého měsíce.

Na začátku června už jsme poměrně často seděli venku a opékali. Já bych mohla na ohni něco opékat nebo grilovat pořád. Miluju grilování a opekání a díky tomu i léto. Když to zrovna bylo přímo u nás na zahradě, tak nám mnohdy dělala společnost i Harley. Umí sedět na židli skoro jako člověk. Přidávám tedy jednu fotku, kdy zrovna odpočívá po boji s kytkou. 
První oslavou v červnu byly sedmdesátiny mojí babičky, které se neobešly bez kýty a točeného piva. Co vám budu povídat pošmákli jsme si i se pobavili se známými, co přijeli kolikrát i přes kus republiky. Ráda si takovou akci zas někdy zopakuju. 
Hned den po oslavě jsme s přítelem slavili naše druhé výročí opět večeří jako to minulé. Já jsem člověk přes jídlo, takže tohle je pro mě ta nejlepší možnost. Navštívili jsme Restauraci v Čáslavi, takzvanou Pivovarskou restauraci, kde si nejen já (ale i spousta lidí, co znám) dávám kuřecí kapsu plněnou šunkou a sýrem. Mají mega porce a všechno fantasticky chutný. Mojito za nějakou stovku dělaj do pořádnýho kýblu a uměj i velký akce. Doporučuju !
Potom jsem vyrazila v nových košilových šatech, co se mi následně hnedka při prvním praním srazily, na protikovidové očkování. Takže já jsem tým Moderna, prosím sprosté slova nechte doma. Je to každého věc. Kromě toho, že mě dva dny bolela ruka a nemohla jsem jí pořádně zvednout, hlava mi mohla prasknout a byla jsem unavená, tak žádné vážné vedlejší účinky jsem nepocítila. 
Hodně jsem se rozjela i v pití ledových kafíček a to úplně všude, v práci si mrazím ledíky a na půl sklenice kafe vždycky naleju několik dávek espressa. Doma mám kapsle Cold Brew do Dolce Gusta a to taky prasím s mlékem. No a občas si i někde to kafe koupím ať už v kavárně nebo třeba v krámě to klasické v krabičce. 
V rámci Oriflamu se mi podařilo udělat můj první titul. Titul jsou v podstatě různé stupně úspěchu a ke každému z nich patří % z obratu a další různé výhody. Docela mě to teďka chytlo a těším se na každý další katalog a novinky, o kterých se můžu učit nějaké ty nové informace. 
Na zahradě místo zrušeného bazénu jsme konečně mohli postavit novou vířivku. Původně měla být z pěnových desek, ale ta není a vzhledem k problémům s materiálem i dopravou ani nebude. Tak máme nafukovací, no jak je počasí furt jsme v ní někdo naložený a já nejsem vyjímkou. Jak bazén a koupání jako takový mě zas tak nebere, tak toto je můj šálek kávy. 
V rámci oslav musím zmínit i přítele dědu (z té fotky nemám) a svátek mého táty a bráchy. Táta s bráchou jsou oba dva Milanové, vzhledem k tomu, že táta je přesně ten tip člověka, co většinou nic nepotřebuje a snídá výhradně sušenku, kafe a cigáro. Ta sušenka už je velkej úspěch, tak jsem se rozhodla, že mu ze sušenek udělám něco jako kytku. Tohle je výsledek. 
Jak jsem do vás minulé měsíce pořád drnčela, že pojedu nakupovat s babičkou Hanou, tak jsem taky jela nakupovat s babičkou Hanou, Všechny tyhle nákupy jste už mohli vidět v článku Nákupy & Novinky. Byl to povedený den a na žabky už teď nedám dopustit. 

S přítelem, Májou a Pájou jsme vyrazili do kina, když už nám je konečně otevřeli, a to rovnou na nové Rychle a zběsile 9. Neřekla bych, že jsme měly nějaká očekávání, nicméně tenhle film naštval úplně všechny z nás. Takovou hovadinu jsem v životě neviděla. Pokud jste si mysleli, že už v minulých dílech to přehání, tak tento překoná úplně všecko. Nachosky mi taky nepřišly tak dobré jako posledně byly, byly ty dobré naředěné nějakými obyčejnými. No i tak jsem ráda za takovou chvíli svobody po tak dlouhé době. 
Ti z vás, co mě znají trochu víc vědí, že nepíšu jenom sama pro sebe, ale občas vyplodím něco i pro Plotpoint.sk. Naše redakce bude mít teambuilding, na který se však k našim slovenským bratrům nedostaneme, protože korona. Shodou náhod jeden můj kolega a kamarád je z nedalekých Pardubic, a tak jsme vyrazily na pokec jenom takhle ve dvou. 

A to byl můj červen. Co ten váš? Taky se už těšíte na pravý červencový a srpnový léto? Dejte mi vědět  do komentářů! 

Sabča

































10 komentářů:

  1. Opekačky/grilovačky v lete tiež úplne zbožňujem, majú skvelú atmosféru :) A kytica zo sušienok je perfektný nápad, vďaka za tip :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc za komentář a snad tip někdy využiješ :-) Určitě se pochlub kdyby jo!

      Vymazat
  2. Mám svůj "červen v kostce" na blogu, tak můžeš kouknout. My taky slavili (moje narozky a dodatečně ještě manželovi - s kamarády). A taky jsme si zase po dlouhé době vyjeli na krátkou dovolenou do hotelu (miluju hotelové snídaně :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, už jsem koukala. Jo, hotelové snídaně ty taky miluju akorát přítel je spíš dobrodružný tip, takže s ním se člověk jentak do hotelu nebo penzionu nepodívá. Ale co jsme byli v roce 2019 v Krumlově v Ametystu, tak tam dělají snídaně do postele, to bylo božský.

      Vymazat
  3. To jsi měla krásný měsíc! To grilování a posezení venku také miluju, toho asi nebudu mít nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  4. hodne oslav koukam :-D
    ja do kina uz nechodim, ty filmy posledni roky stoji za prd... nejaka uroven se absolutne vytratila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je ještě ta slabší polovina roku, na podzim se teprve s oslavami roztrhne pytel. No co si budeme povídat s většinou filmů to vidím dost podobně jako ty, je to hrozná škoda.

      Vymazat
  5. Ahoj Sabčo,
    já jsem už svoje shrnutí června zveřejnila. ta kapsa vypadá fakt luxusně, to je moje oblíbené jídlo, hned bych si ho dala:-) Nákupy se mi moc líbí, na to já jsem:-D Kočička je fakt krásná, já jsem veliký kočkomil...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, zrovna mám taky pořádný hlad, já teď mám nějakou gulášovou sezónu, kdy bych furt jedla guláš. Přitom dřív jsem ho nemusela :-D Děkuju Harley to vyřídím.

      Také se měj krásně !

      Vymazat