neděle 4. dubna 2021

Oblíbenci za Březen

 Ahoj, vítám vás u nového článku, kde si představíme věci, které mě bezesporu během tohoto nekonečného měsíce udržely, tak nějak při smyslech. Musím uznat, že březen pro mě byl bezesporu zatím asi nejnáročnější letošní měsíc, chvílema jsem měla pocit, že už se ze všeho prostě zblázním. Procházím si takovým tím není, jak bych chtěla, aby bylo a nemám od toho, kam utéct, díky situaci. 

Zdroj: https://cardiffstudentmedia.co.uk/quench/film-tv/review-ginny-and-georgia-netflix/attachment/ginny-and-georgia-trailer-netflix/ 

Ginny & Geogia

Seriál, který jsem shlédla během 24 hodin. Chytlavá girl power záležitost o jedné sérii  a deseti epizodách. Georgia to odmalička bezesporu neměla vůbec jednoduché, ale život jí naučil, že ve světě plném včel musí být ona ta, co bodá první. Úplně košer však není, že zatím všichni její partneři jsou buď mrtví nebo pohřešovaní. Georgia se už nechtěla nechat využívat, a tak využila celý svět, aby získala, co chtěla. Ginny je její dcera, kterou měla v 15. V seriálu naše rodina o třech členech - Georgia a její dvě děti Ginny (Virginia) a Austin začíná již poněkolikáté nový život. Střídá se nám tu pohled Ginny a dětsví Georgii, které dost ospravedlňuje její chování. Opravdu fajn oddychový seriál až je mi líto, že jsem ho shlédla, tak rychle.


Playlisty, díky kterým se budete cítit jako...

Novým trendem na YouTube jsou playlisty s názvem určité situace. Prostě si můžete vybrat kým chcete být a podle toho si najít hudbu. Já si oblíbila you're the main character in an early 2000s coming of age movie, ale poslechnu si i jiné. Celkově teď hodně jedu 00´s a 90´s v hudbě. Přikládám můj aktuální oblíbený playlist, kdyby vám taky přišlo, že nemáte, co poslouchat. Já hudbu poslouchám pořád, když to jde. V autě, když někam jdu, když píšu, vařím, maluju se. 

Zdroj: https://s3-ap-southeast-1.amazonaws.com/blog.hermo.my/wp-content/uploads/2020/05/27101824/AdobeLightroom-2020-05-27T012726.895.jpeg


Garnier plátýnkové masky

Už z mého posledního článku o spotřebovaných produktech jde dost poznat, že tyhle masky si mě získaly. Kyselina hyaluronová je věc, která pro mě naprosto perfektně funguje v rámci skincare. Nejvíc mám ráda růžovou s heřmánkem, modrou noční a pak ještě fialovou s levandulí. 

Zdroj: www.pizzapaluka.cz


Pizza Paluka

V rámci jídla chci opět zmínit jeden podnik stejně jako minule. Dneska to bude o Itálii, přesněji o italské pizze, takové jaká má opravdu být a ne, jak jí tu dělají všichni. Přidejte k tomu super milý a vtipný personál, okořeňte autentickým prostředím v centru Chrudimi a máte jeden z nejnovějších podniků v Chrudimi. Kromě pizzy tu najdete i neapolské plněné sendviče, ale i italské limonády, piva a kávu. Rozhodně gastronomický zážitek! 

Dermacol Odlakovač na nehty

Tenhle měsíc jsem taky poprvé zkusila legendární fialový odlakovač na nehty od Dermacolu. Jiný už nechci, tímhle jedním tahem sundáte i červený a temně fialový barvy, takže vlastně ty, co já nejčastěji nosím. 

A jako poslední tip si dovolím opět vybrat něco z Tik Toku a to tentokrát někoho. The Zoe Roe Show. Totálně bláznivá holka s vtipnýma a taky women power kouskama. Love her! 


Co vy a březen? Svoje oblíbence mi určitě napište dolů do komentářů :-) 

Vaše Sabbi


6 komentářů:

  1. Ty jo, o těch playlistech na youtube jsem nevěděla, ale zní to skvěle a musím to jít vyzkoušet! A zrovna třeba hudba kolem roku 2000 (a písničky v tehdejších filmech) mě strašně baví, tak to by opravdu mohlo být něco pro mě. :-)

    Veselé Velikonoce! Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za komentář! Jo, poslední dobou je to příjemné zpestření od Spotify, které mi pořád nabízí to samé dokola.
      Veselé Velikonoce i tobě :-)

      Vymazat
  2. Ahojky,
    ty playlisty taky neznám, musím se na to mrknout. Já teď hodně poslouchám klasiku, dost u ní totiž pracuji a opravuji písemky. Na ten film se taky chystám, ale teď nějak nestíhám sledovat vše, co bych chtěla:-)Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, zrovna tam probíhá knižní giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko,
      jo klasika tu jsem jela na střední, hlavně Vivaldiho a jeho Čtvero ročních období. No teď o víkendu jsem se spontánně přihlásila na vysokou, měla jsem prostě pocit, že chci něco změnit. Ne jako dosud žít pro ostatní a co jim se hodí do krámu. No tak uvidíme, jak to dopadne :-D
      Měj se fajn <3

      Vymazat
  3. Ahoj, ptala ses mě, čím si odličuji rtěnku SuperStay, tak obyčejným dvoufázovým odličovačem z Lidlu. Stojí asi 50 Kč, ale je fakt skvělý! :D Promiň, komentáře jsem si všimla až teď. Máš pěkný blog. :) A děkuji za tento super článek!

    https://karinpetrekova.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. O Ginny a Gorgině uvažuji už nějaký čas, ale vždy zvolím jiný seriál. Masky od Garnieru mám moc ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat