čtvrtek 15. dubna 2021

Nákupy & Novinky: DM, Rossmann, Krása.cz a další

 Ahoj všichni, dneska to nebude nic pro slabé povahy, protože tento měsíc jsem se vskutku pořádně rozšoupla. Nahromadilo se mi tu i pár věcí, co jsem koupila v průběhu měsíce, ale nebudu tu mít zase úplně vše. Tenhle měsíc mi došli téměř všechny zásoby a ve skříňce se klepalo poslední tělový mléko a ochrana na vlasy před teplem. No a takhle to vypadalo úplně se vším. Proto toho tu dneska taky mám tolik. Dokonce mi i došel sprcháč a neměla jsem za něj doma náhradní, tak jsem musela narychlo do večerky, abych se měla čím umýt. 

Začala bych asi tím největším nákup a to je objednávka ze stránek Krása.cz. Líbí se mi, že tady mají spoustu věcí pohromadě a nemusím každou věc, co používám shánět jinde. První věcí je pěna na holení Olay Violet Swirl - tuhle jsem ještě neměla, měla jsem její vanilkovou ségru, ale tak proč si občas nedopřát něco lepšího  než je holící gel od Balea, že? 
Tělové mléko Barnangen jsem si koupila, protože mě zaujalo v recenzi jedno, které je pouze v 200 ml, ale to je pro mě tak na dva týdny, takže jsem radši vzala tohle větší s pumpičkou a snad bude taky dobrý, poslední dobou jsem jak hrozinka. 
Jako obyčejně tu mám barvu na vlasy Loreál Preference Feria v odstínu Dublin. Smrdí to jako bolavá noha, ale barva je to jinak na drogérku fajnová. 
Intimní gel Nivea Intimo Fresh jsem koupila ve výhodném balení ještě právě s Nivea sprchovým olejem, který je ve spodním řádku. Doteď jsem si kupovala růžový Sensitive, ale měla jsem z téhle modré řady ubrousky a byly v pohodě. 
Vlasovky doma furt nějak nemám dost, poslední dobou se mi šíleně mastí vlasy, takže myju každý druhý den někdy i každý, proto si i vlasy barvím, co tři týdny prakticky. Chápu, že jim to asi zrovna dvakrát nepřidá, ale mě suchý šampon vážně na celý den nepomůže jako některým šťastlivcům. Gliss Kur jsem měla naposledy rok zpátky když vyšla řada BioTech Restore, takže chci vyzkoušet i tuhle novinku Split Ends Miracle, která by měla být na roztřepené konečky.
Dál tu mám dva zástupce sprcháčů jeden ve formě gelu a druhý jako pěnu, oboje můj oblíbený Dove. Jedno svěží okurkový a druhé pěna s kokosovým olejem. Jsem na tom zvědavá, sprchové pěny mám ozkoušené akorát Balea a Nivea. 
Ohledně věcí na něčí doporučení, tak určitě musím zmínit Ryor Šeříkovou řadu, z které jsem si vybrala peeling a krém na ruce, přeci jen už je alespoň kalendářně jaro, i když venku to občas nevypadá. 
Ze skincare tu mám pěnu na obličej od značky Killig s kyselinou hyaluronovou (miluju kyselinu hyaluronovou). Ani není moc drahá stojí kolem stovky, jsem zvědavá zda bude i dobrá jako levná. 
Poslední z této fotky je tělový sprej od B.U. Tropical passion. Chtěla jsem něco, když je člověk doma a i tak se chce něčím stříknout, abych si neplýtvala parfém. Tohle je takový lehký svěží, za 150 Kč spokojenost. 

Vrátila jsem se znovu k ověřené Baby Skin podkladové bázi od Maybeline. Prostě tohle dělá přesně to, co od báze chci. Vytvoří plátno pro jakýkoliv další kouzla a čáry, co na tom budete chtít dělat a pak se zamkne. 
Radost jsem si udělala tentokrát paletkou Barry M Wildlife Rhino, která teda na to, že stála snad 250 je úplně neskutečně pigmentovaná a kvalitní. Zatím jsem se s ní malovala jednou, ale jsem nadšená a příští měsíc bych si chtěla koupit tu s neonovými barvami.
Z řad masek jsem si vybrala tyto dvě korejské od značky Mizon jednu s aloe vera a druhou s acai berry. Určitě na ně napíšu nějakou tu recenzi :-) . 
Následně mě nalákala sleva 50% na vlasovku v Rossmanu, ehm vidíte na fotce něco na vlasy? No já taky ne. Řekla jsem si, že se neučím lepit si řasy, že se mi to na babách prostě strašně líbí. No teď tady píšu oči mám slepený, že vypadám jak čínský svářeč, ale řasy řasy na tom za boha nedrží. Abych taky zkusila něco nového vzala jsem si Loreál Air Volume řasenku, podle kartáčku by mi mohla sedět, navíc Tina Naté na ní říkala celkem pochvalná slůvka. Další novinková věc je ampulková maska od Garnier, mě nejvíc zaujala variant s niacinamidem. K tomu jsem přihodila nějaké ty polštářky na oči Isana, jsou krajkové to jsme tam přece nemohla nechat. 

V Tescu jsme ulovila ve výprodeji třešňovou svíčku za 28 Kč, takže ta byla jasná, že půjde se mnou domů. Ve slevě byl i prací gel Lenor 2 v 1. Měla jsem už menší balení toho Gold Orchid a ten byl famózní, fakt to z prádla vydrželo vonět ještě třeba dva týdny. Vždycky jsem otevřela skříň a úplně se rozlinula ta vůně. Tentokrát jsem chtěla něco svěžejšího, tak jsem vzala tuhle modrou klasiku. Dál pár věcí, co doma dochází a to přípravek na podlahy Ajax a klasické Pronto na nějaké to utírání prachu. 

V dmku, kde jsem byla pro dárek tetě jsem si nemohla pomoct a když jsem viděla nový limitky neodolala jsem. Mám taky gel na holení kokosovej, to byla jasná věc, že za 4 pětky je můj. Dál sprcháč z letní limitky Vamos a la playa mango a meloun, no geniální kombinace, vůně vyloženě jako kdybyste léto nalili do lahvičky. Pak taková klasika odličovací tamponky a prací gel od Surfu kokosovej. Obecně se Surfem mám bezva zkušenosti a mají spoustu parfemací, takže zase nepotřebujete nic navíc kromě toho co už máte v láhvi. 
Mimo kosmetiky jsem si dopřála i nové kalhoty od značky Only, které se mi budou skvěle hodit nejenom k saku, které už mám doma.  Celkově Only mi celkem vyhovuje a hlavně už vím jakou tam mám velikost. 
Po dlouhé době jsem se odhodlala si koupit sluneční brýle. Mě žádný vlastně úplně nesluší, ale do práce jezdím ráno přesně proti slunci, takže tak nějak nebylo zbytí. Vybrala jsem si tyhle Meatfly pilotky a není to žádný Top Gun, ale zároveň žádná moucha cécé jak by řekla máma. Oba tyto kousky jsem pořídila na Vivantisu. 

No a co jste si v poslední době koupili vy? Dejte mi vědět do komentářů! 

Vaše Sabbi






4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    to jsou krásné nákupy. Je jich dost, ale slibuji ti, že já to budu mít horší:-D Sice se mi zatím v krabici krčí tři kousky, ale na cestě mám nějaké objednávky, další plánuji dělat o víkendu, protože jsou Dny Marianne na eshopech a taky jdu zítra do všech tří drogérií a plánuji utrácet....
    Zatím jsi mohla u mě vidět balíček z Dermacolu, připravený mám článek o Yves Rocher. Udělala jsem obrovskou objednávku i u Oriflame, zítra přijde balík z Avonu:-D Šeříková limitka byla skvělá, měla jsem ji doma a moc se mi líbila. Masky Mizon mám ráda, mají příjemné plátýnko, občas si je taky kupuji. Zaujaly mě některé masky, co sis pořídila, takže už jsem si je dopsala na svůj seznam na zítra:-D Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, kde právě probíhá soutěž (http://ciculka.cz/velikonocni-giveaway/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuju moc za komentář. To jsem ráda, že v tom nejsem sama. Já mám teda na cestě ještě Oriflame, kde mám akorát voňavku a mamka nějaké ty krém. Pak už se zase budu alespoň po zbytek měsíce krotit. No já tenhle týden testuju inovovaný Maybelline Superstay, tak taky se můžeš těšit na článek. No při příští nějaké lepší výplatě bych si chtěla udělat objednávku na Ziaje, už si tak nějak dělám seznam, co všecko tam potřebuju :-D . No jsem zvědavá, co jsi pořídila!
      Měj se fajn :-)

      Vymazat
  2. Slušné nákupy. Já mám za duben na kontě jen dvoje boty a jednu knihu :). Ake ještě není všem dnům konec. Ale myslím, že v drogérii tentokrát budu kupovat jen gel na praní a jar, mám ještě zásoby (sprcháče, šampony, tělová mléka), které mi doplnil i poslední Glanz box, tak budu lovit v nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to je taky pěkné, snad se v nich bude dobře chodit. To já bych potřebovala něco k šatům, ale lodičky mít nemůžu mám malou nohu a velký tělo :-DDDDDD. Já jsem přemýšlela, že bych zkusila Superbox ten mě zaujal více než Glanz.

      Vymazat

Rossmann haul