neděle 11. dubna 2021

Můj problém s paletkami Makeup Revolution

 Ahoj, vítám vás u nového článku. Dnešním tématem budou paletky očních stínů. Stíny miluju, je to moje vůbec nejoblíbenější část líčení a dneska se budeme věnovat dvěma paletkám od značky Revolution. Na začátek musím říct, že za dekorativní kosmetiku nějak zvlášť neutrácím, takže chci, aby věci, co mám doma fungovali. Moje první opravdová paletka byla Nakedka od Urban Decay, kterou jsem dostala od nejlepšího kamaráda k Vánocům. No od té doby jsem nebyla schopná se rozhoupat koupit si další podobně drahou paletku, protože je to prostě drahý. Potom jsem si koupila první Petra paletku a ta byla senzační, spotřebovala jsem jí až na peny a ani jsem nic dalšího doma nepotřebovala.

Tak jsem si myslela, že si prostě koupím další balení této paletky, jenže tady začíná můj problém. Druhá paletka už vůbec není tak dobrá jako ta první. Jelikož mi doma stíny chyběly, tak jsem v drogerii sáhla i po zelené canabis paletce, však přece je hrozně slavná a všichni si jí chválí. Vypadá to, že tady to bylo podobně. První šarže mnohem lepší než ty, co budou následovat. Tak mi to celé přijde a jsem z toho vážně smutná, protože vzhledem k tomu, že doma mám akorát tyhle dvě paletky se teď moc nemám čím líčit. Použitelná není ani polovina paletky. Stíny šíleně práší, nedají se pořádně vrstvit a přitom používám furt vše jako dřív. 

Závěrem tedy ocením jakýkoliv váš tip na levné oční stíny, co budou krásně výrazný celistvý, máslový a bude s nimi snadná práce :-) 

Vaše Sabbi

8 komentářů:

  1. Wow, tak toto ma fakt prekvapilo. Tiež mám doma Petrinu paletku, zatiaľ stále len to prvé balenie, a druhé asi tak skoro mať nebudem. Či to naozaj nie je nejaký marketingový ťah, že tí výrobcovia vedia, že ženám dlho trvá minúť očné tiene? Tak im akoby "stačilo", že vydajú prvé tiene s perfektnou konzistenciou, a keď hype pominie, budú na výrobe a materiáli takto šetriť. Ktovie. Máš zaujímavú skúsenosť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář. Přijde mi to právě takové smutné, protože jak se pak s tímhle má člověk ke značce vracet a že si myslím, že nejsem jediná, kdo by neměl problém si jinak paletku kupovat pořád dokola, protože barevně je prostě udělaná dobře.

      Vymazat
  2. Barvičky jsou na paletce, ale teda boží, ale chápu taky nemám ráda když se práší. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si na to pořídila vlhčáky (vlhčené ubrousky) a stíny nanáším na mokro k tomu, takže je to o něco lepší, ale stejně mě to mrzí no. Přijde mi, že prostě šli s kvalitou dost dolů, ale to tak bývá u všeho i u dobrých podniků, že nejdřív všecko naplno, poctivě a pak když už přece klientelu mají, tak zkouší, co to dá.

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    to je moc zajímavý postřeh. Já jsem si obě Petra paletky kupovala, když vyšly, a jsem s nimi spokojená. Tedy tu první jsem už dost zlikvidovala a moc ji nepoužívám. Paletku Chill jsem kupovala taky docela brzy a jsem s ní celkem spokojená. Já mám třeba pořád ráda stíny od Sleeku. Teď jsem si objednala tu novou nakedku, tak jsem na ni zvědavá. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, no já teď ty stíny lemtám na prasáka pořád na mokro. Ty stíny se tím rychleji zničí, ale zase je alespoň tak využiju než aby mi tady ležely. Objednávala jsem si teď paletku od Barry M Wildlife Rhino, tak jsem na ní zvědavá. Get The Louk celkově na Barry M pěje chválu a přijde mi, že na stíny má stejný požadavky, tak třeba bych mohla být spokojená. Sleek jsem vždycky chtěla vyzkoušet, ale přijde mi, že teď už je tu málokde k sehnání. Tu Wild West? Jo tak vypadá dost dobře, to jsem zvědavá, co na ní budeš říkat.
      Děkuju za komentář :-)

      Vymazat
  4. Tyjo, tak to koukám, na všechny tyhle paletky jsem slyšela spíš samou chválu, ale sama jsem je nezkoušela. Už roky jsem právě věrná těm dražším, nejlepší stíny ever podle mě dělá Too Faced. Jejich paletky mám roky, používám je denně a je sotva půlka pryč. Drží celý den, krásně pigmentované, hezky voní a mají krásné barvy. Takže na levnější bohužel žádné doporučení nemám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nejspíš koneckonců budu nějakou dražší přát k narozkám, ráda bych zase doma alespoň jednu měla, chybí mi. Chtěla bych vyzkoušet něco buď od Natashy Denony nebo Anastasia Beverly Hills. Too Faced mi přijde poslední dobou takový ne až tak zajímavý tím co vydává, ale děkuju za tip!

      Vymazat