čtvrtek 8. dubna 2021

Kosmetické propadáky #1

 Ahoj, vítám vás u nové rubriky mého blogu a tou budou kosmetické propadáky. Lze to také formulovat jako věci, kterým se vyhnout, které doma nechcete, protože zkrátka nefungují, tak jak mají. Dneska si představíme věci, které sem spadají zhruba za uplynulý měsíc. Nevím zda toto bude úplně pravidelné, přeci jen nikdo si vědomě nekupuje věci, které nebudou fungovat, že? 

Catrice Keep Me Matt Podkladová báze pod makeup

Báze je konzistencí takový vodový krém, nanesete a hned je vsáknuto, takže ty další vrstvy, co nanášíte na ni už pak nemáte na čem budovat jako je tomu třeba u Baby Skin. Prostě s tímhle produktem se báze stává naprosto zbytečným krokem ve vašem líčení. Nějaké změny vevýdrži makeupu jsem nezaznamenala. Prostě báze jen na to, abyste teda jakože tam něco dali, ale nic nedělá. Za mě nepovedený produkt. Obvykle bývám s Catrice více spokojená (All Matt makeup, Camouflage korektor, linky....). 

Oriflame Krém na ruce s avokádovým olejem 

V rámci toho, že jsem se registrovala do Oriflame, abych měla slevy na jejich kosmetiku - miluju jejich voňavky Posses a Divine + řadu péče o tělo Love Nature a dříve měly bezva grepovou řadu na pleť, tu mám i nějaké jejich současné produkty. Tenhle krém jsem si vybrala v rámci mé první objednávky v kombu s olejem, který se objeví nejspíš v příštích spotřebovaních. Začala bych tím lepším a to je, že krém je lehký a má příjemnou svěží vůni. Líbí se mi i obaly těchto krémů. V nabídce jich mají více a v každém katalogu vždy nějaký najdete v tom co bude teď platný je třeba broskvový, v předminulém byla avokádový a kokosový a ještě mají minimálně třešňový. Bohužel tím taky veškeré benefity končí. Krém absolutně ruce nehydratuje, doslova je to jako kdybyste si je vůbec nenamazaly. Za mě ani za těch 40 Kč nebo kolik stojí ne a to že jedno velký NE. 

Langhaamädchen Lak na vlasy

Jeden by si řekl, že na laku na vlasy snad ani nemůže jít něco skazit. No to se příšerně pletete. Počínaje střičkou, která lak prská zcela nerovnoměrně, takže na jedný straně máte na hlavě cosi jako zrzavou cukrovou vatu a na druhý, jak když vytáhnete mop z kýblu. Avšak největším neduhem tohoto produktu je to, že nejde vyčesat, vlasy šíleně slepuje a bez nánosu masky je nemáte téměř ani šanci rozčesat.

Neutrogena Visibly Clear peeling Grapefruit 

Očekávala jsem příjemnou grepovou vůni, jako když si v létě dáte vychlazenou grepovou limonádu. No místo toho jsem dostala parfemaci alá jar na nádobí, z které mám pocit, že tohle není něco, co bych si chtěla zrovna každý den dávat na obličej. 

No a to by byly moje první propadáky. Co z vámi vyzkoušených produktů opravdu nestojí za to? Dejte mi vědět jako vždy do komentářů ! 

Vaše Sabbi

7 komentářů:

  1. Ahoj,
    super formát. Ten krém na ruce jsem měla taky, byl to nějaký dárek k časopisu. Spotřebovala jsem ho rychle, protože jak vůbec nehydratoval, tak jsem se pořád mazala. Doma mám teď i ten kokosový (zase dárek k časopisu) a objednala jsem na zkoušku broskvový, zde mě zlákala parfemace. Tu řadu Langhaar Madchen jsem zkoušela už pře delší dobou a jsem z ní velmi zklamaná. V obchodě ji obcházím obloukem. Škoda toho peelingu od Neutrogeny, ještě je to docela drahá sranda na drogérii...Já mám teď taky jeden propadák, kondicionér na vlasy, po kterém je nerozčešu...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji za milá slova. No taky jsem na ten broskvový koukala, je teď v katalogu 6 a úplně to zavoní jen, jak člověk otočí stránku. Já mám teď na cestě krém na ruce a peeling na tělo z šeříkové řady od Ryoru, co si všichni tak chválí. Přeci jen chvílemi už nám vykukuje jarní sluníčko. Z Langhaarmädchen mi celkem seděl ten modrej šampon a kondicionér a růžový olejíček na vlasy to jo, ale ne tak, že bych to doma nutně potřebovala. Spíše je to takový průměr. Taky mě to dost zklamalo....V merku teď mám jejich Curcuma Clear řadu nebo minimálně pěnu z ní, tak uvidíme.

      Měj se fajn :-)

      Vymazat
  2. Primer Catrice ma ani neprekvapuje. Raz dávno som od nich mala taký ten zelený a tiež to nič nerobilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě u Catrice nejsem moc zvyklá na propadáky, tak mě to překvapilo.... :-(

      Vymazat
  3. Z tohoto nemám nic vyzkoušeného, takže bohužel posoudit nemohu. Neutrogenu zatím prozkoumávám. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Žádný z produktů nepoužívám a nemám. V značkách se tolik neorientuji u těchto věcí, i když je fakt, že mám nějaké své oblíbené osvědčené produkty. Dávám hodně na recenze a doporučení či právě tyto typy článků a videí, která upozorňují co nejspíše fajn nebude, takže super, díky, tyto produkty do košíku nejspíš házet nebudu. :) Nicméně například od značky Neutrogena už jsem zažila jak fakt dobrý či průměrný tak i horší produkty. Ale to tak bude možná u všeho? Nicméně vždycky mě to mrzí pak, člověk za to přeci jen dává peníze. :/ :D
    Výborný článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc za komentář i za milá slova. Také poslední dobou docela dám na recenzi, nedávno jsem si tak koupila tělové mléko a zrovna dneska řasenku, tak uvidíme snad budu spokojená. Já od Neutrogeny měla kromě této řady akorát tělovou kosmetiku a krémy na ruce a to bylo vždycky fajn.

      Vymazat

Rossmann haul