čtvrtek 5. ledna 2023

Zhlédnuto #6 - Lea má 7 životů, Black Panther, Hele kámo, kdo tu vaří?, Wednesday

 Ahoj, mám tu pro vás další díl zhlédnuta a dneska bude sakra o co stát podíváme se na nového Černého pantera a nebo na dost zajímavý francouzský koncept z Netflixu. 

Zdroje: heavenofhorror.dkheavenofhorror.comimg.csfd.czasset.kompas.com

Lea má 7 životů

Jedná se o seriál, kde hlavní hrdinka zdrogovaná nachází lidskou kostru již dávno zesnulého Ismaela. To ještě neví, že se po usnutí probudí v jeho těle a každý následující den pak v jiném člověku, jež se situací souvisel. Kombinace současnosti a 90. let v tomhle francouzském konceptu je vážně pecka. Chybí tu klíčová záležitost, která druhou polovinu seriálu značně ovlivní, ale nechci nic prozdradit. 

Black Panther: Wakanda nechť žije

V kině jsme s přítelem navštívili i nového Černého pantera, který začíná vzhledem k úmrtí herce i úmrtím Černého pantera. Hlavní hrdinkou tohoto počinu je princezna Shuri a její matka královna Ramonda. Wakanda čelí nátlakům ze stran ostatních států podělit se o vibránium a musí se tak místo truchlení po ztrátě okamžitě a tvrdě bránit. Celý film je opravdu velmi intimní a osobní, já jsem brečela snad třikrát. Vizuálně je to udělaný nádherně, nechybí akce, nechybí scény, co vás chytí za srdce. Líbit se bude právě těm fanouškům, které předchozí nové marvelovky popudili. 

Hele kámo, kdo tu vaří?

Hele kámo, kdo tu vaří? je americký nezávislý film z roku 2005 v hlavních rolích s Ryanem Reynoldsem, Justinem Longem a Annou Faris. Scenárista a režisér Rob McKittrick scénář napsal, když pracoval jako číšník. Pro mě je to takové primitivní a zbytečně vulgární, já se tedy nezasmála, ale vydržet se to dalo jen to člověk musel brát s velkou nadsázkou. Přítel teď má seznam komedií, co by chtěl vidět dle úryvků z Tik Toku. 

Wednesday

Tenhle nejnovější počin Tima Burtona jsme rozkoukali úplnou náhodou. Já si to původně pustila jen jako kulisu, mám jinak rozkoukané dva relativně vážně historické seriály a potřebovala jsem odlehčit téma. No osm epizod uteklo během tří večerů jako voda a musím říct, že Jenna Ortega jako Wednesday byla skvělá a co teprve Gwendoline Christie v roli ředitelky. Skvostný, skvostný, skvostný! 

Všechno až Hele kámo, kdo tu vaří vám mohu vřele doporučit. Stojí to za vidění a nebudete se u toho nudit. Chápu boom okolo Wednesday, avšak myslím si, že právě Lea má 7 životů se zase dostává hrozně málo pozornosti na to, jak je to dobrý. 

Sabča 

4 komentáře:

  1. Na Wakandě jsem byli v kině a moc moc se mi to líbilo! Brečela jsem dojetím ♥ Wednesday jsem ještě neviděla a ani nevím, zda vidět chci. Jen vím, že je to naprosto všudeeee :-D

    A ještě jsme byli v kině na Avatarovi a bože! To bylo úžasný!

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, no já několikrát! Jsem hrozná cíťa. Hele ono je to tak na jeden víkend nemá to moc epizod ta Wednesday. Avatara jsme si dali s přítelovo rodinou mezi svátky a to bylo další dojímaní se v kině :-D

      Vymazat
  2. Ahojky,
    nového Black Panthera bych taky chtěla vidět, ale do kina jsem se na něj nedostala. Hele vole, kdo tu vaří jsem kdysi viděla a je tam takový poněkud nechutný humor, takže na to musí člověk mít fakt náladu. Není to něco, co bych potřebovala vidět znovu...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zapla jsem si Wednesday, ale zvládla jsem sotva deset minut, ráda bych seriálu dala ještě šanci, ale obávám se, že i přes ten obrovský boom nebude pro mě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024