neděle 13. prosince 2020

Spotřebováno #19 za Listopad 2020

 Ahoj, vítám vás u dalšího spotřebována. Díky minulé prodlevě se mi toho dosti nastřádalo a tak nezbývá než se do toho pustit. 


Avon True Nutra Effects Micellar Cleansing Water

Tuhle micelární vodu většinu času používala moje tchýně, ale jelikož já mám micelárku nahoře a koupelna je dole, tak čas od času jsem jí před sprchováním použila. Na Avon odličuje velmi slušně a ani nepálí v očích. Nemám vůbec ponětí kolik stojí a sama bych si ji zřejmě nepořídila, nicméně není vůbec špatná. 7/10 

Nutrilite Omega-3 Complex

Je Omega od Amway, kterou jsem užívala tak posledního půl roku. Popravdě bych klidně i řekla, že vidím nějaké výsledky, ale vzhledem k tomu že vitamínů užívám povícero, tak moc nevím, kterému konkrétně to připisovat. 10/10 

N.A.E. Energia Denní hydratační krém 

O tomhle přírodním miláčkovi jsem psala samostatnou recenzi na Plotpointu, a proto vás na něj i odkážu. 10/10 

Garnier Olejová micelární voda

Micelárka, co by měla být přímo určená na odolnější makeup. No za mě co se Garnieru týče nejhorší, kterou jsem zatím zkoušela a to už jsem měla tu růžovou a tu zelenou kromě těchto. Za mě je stále favoritem ta růžová. 6/10

Love and planet plátýnková maska Coconut water & Mimosa Flower

Velmi příjemná plátýnková maska, pohybující se kolem 60-70 Kč v drogerii dm. Nemohu si absolutně na nic stěžovat, i když co si budeme cena by mohla bejt klidně nižší. I tak ráda občas zakoupím, krásně seděla na obličej, nebyla příliš přeparfemovaná. 10/10 

Loreál Preference 74 Dublin

Všichni, co mé články čtou pravidelně vědí, že tohle je už moje stálice, co se barvení vlasů týče. Dá se sehnat skoro všude kolem 160 Kč-200 Kč krásně chytá a stačí mi na moje dlouhý vlasy jenom jedna tuba. Moc hezký přirozený zrzavý odstín. 10/10 

Alverde Coffein Shampoo

Dříve můj opravdu velký velký favorit, dokáže vlasy povzbudit a zároveň je ideální pro lidi, co mají rychle mastící se vlasy a nebo dokonce lupy. Stojí pár korun, ale zase je to o něco menší balení než obvyklé a může vlásky trochu vysušovat. 6/10 

Alverde kondionér pro citlivé vlasy a pokožku

Za mě jsou kondicionéry něco, co Alverde neumí. Parfemace příšerný, absolutně vlasy nehydratuje a nedají se potom rozčesat. 0/10 

Wella Oil Reflections šampon

Konečně jsem dodělala z této série i šampon. Pro mě Wella je značka, co mě ani po dvou vyzkoušených řadách nijak nenadchla. Chtělo by to lepší parfemace a hydrataci. Klidně jednou za čas od nich něco zkusím, ale že bych po Welle vyloženě šla říct nemohu. 6/10 

Avon Advanced Techniques Styling ochrana před teplem

Taková praktická věcička obzvláště do plesové sezóny, protože navlnit vlasy je tak jediný účes, který kromě obyčejného culíku zvládnu. Střička by mohla být lepší, ale jinak jsem spokojená a už mám další balení. 8/10 


Dermacol Meruňka & Meloun Letní sprchový gel

Sice už není léto, ale tyhle tropické vůně to já můžu mít celoročně. Kromě toho jsem ho koupila v dmku ve výprodeji za 20 Kč. To se tam nedalo nechat! 9/10 

Balea Krém na ruce Copacabana

Letošní hitovka značky Balea. Já jsem vyzkoušela tělové mléko a právě tento krém na ruce. Sladká parfemace, poměrně tekutější konzistence, ale jako nemůžu si na něco vyloženě stěžovat. Hodnotím 7/10. 

Dove Sprchový krém s růžovým jílem 

Tenhle sprcháč jsem si kupovala v rámci nějaké akce na Dove u nás ve firmě. Byl poměrně fajn, co se týče parfemace tak dosti nevýrazný. Každopádně po obsahové stránce jsme byla jako vždy u této značky velice spokojená. 9/10 

Avon Footworks Krém na tvrdé paty

Můj absolutní favorit, co se nohou týče. Málokdy si troufnu koupit si jiný, protože zatím mi nic nefungovalo tak jako právě tenhle krém na nohy. Jediná nevýhoda je, že tohle maličké balení mám hnedka pryč. Stejně hodnotím 10/10 

Miss Sporty lak na nehty 

Červený laky na nehty u mě jdou prostě na dračku. Je to moje nejoblíbenější barva, co se nehtů týče a ročně tak alespoň dva až tři prostě spotřebuju. Tenhle byl fajn, krásně kryl v jedné vrstvě. 10/10 

Maybeline Fit me 110 Porcelain

Na tento makeup mám též samostatný článek. Dostanete se k němu kliknutím sem. 10/10 

Catrice Liquid Camouflage korektor

Nejvíc prodávaný korektor, co se České republiyk týče. Lehce krycí, ve spoustě světlých odstínů. Hezky krémový, světlý, prostě spokojenost. Jediné, že trochu rychleji zasychá, takže se s ním lépe pracuje s použitím báze pod makeup. 9/10 

Tak jsme se konečně dostali na konec. Co jste za uplynulý měsíc spotřebovali vy? 

Emma




2 komentáře:

  1. Ahoj,
    na tvůj článek s vypotřebovanou kosmetikou jsem se hodně těšila:-) Já jsem toho v listopadu dodělala hodně, padlo dost vzorků a miniatur. Znám ty produkty z Avonu, mám s nimi stejnou zkušenost. Krém na ruce Balea mě moc nenadchl. Taky jsem zkoušela všechnu tu dekorativku, ten červený lak je úžasný, taky jsem s ním moc spokojená. Zaujal mě krém NAE, tuto značku bych chtěla více vyzkoušet:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, děkuji moc za podporu komentářem. Já a vzorky nejsme vůbec kámoši, téměř nikdy nikde si je neberu jsem pak líná jít speciálně pro vzorek a používat ho, raději jdu hned do plného balení. No teď nemůžu nikde uhnat vzorek Double wearu, který bych přecijen ráda nejdřív zkusila a pak až kupovala. No já si krému od N.A.E nekoupila zatím druhý balení a už mi doma chybí :-) Přeji Štastný nový rok

      Vymazat