čtvrtek 22. října 2020

Krásnévůně.cz: Jakože luxusní parfém za 220Kč ?

 Ahoj, vítám vás u slibovaného článku, na stránku Krásnévůně.cz. Jedná se o web prodávající vůně inspirované světovými parfémy, v překladu mělo by jít o vůni, co bude na první čuch podobná nějaké značkové a bude z obdobných složek. Stránku z velké části dostali tam kde je influenceři, s kterými spolupracuje. Mezi nejnovější patří třeba Exploited nebo Andrea Kalousová. 


Konkrétně já jsem si vybrala vůni s číslem 73 inspirovanou parfémem od Thiery Muglier - Alien, jež se skládá z jasmínu a kašmírového dřeva. Vybrala jsem si ho právě proto, že tento parfém jsem měla doma a beru ho jako takovou svou podpisovou vůni. 

Co se týče balení parfémy přijdou každý ve vlastní krabičce a jinak klasika karton, je vidět že za tento servis "navíc" tu neplatíte. Musím říct že s prvním balením jsem byla nadmíru spokojená, na první čuch nepoznáte vůbec rozdíl. Jediným rozdílem je pro mě výdrž a cena, což se ale za sedmkrát nižší cenu dá očekávat. U druhého balení mám ten problém, že se mi olupuje ta zlatá barva ze střičky, to už bych radši měla obyčejnou střičku, ale aby se neloupala. 

Za mě rozhodně ano, pokud nemáte peníze nazbyt je to skvělá alternativa. Vůni si vyberete pomocí převodníku, kde máte napsané jak název značkové vůně, kterou jsou inspirované právě produkty této stránky, tak provedení v kterých jsou nabízeny. Já zatím vždy kupovala z řady Pure. Jediným mínusem je, že na prodávanější kousky si někdy pěkně počkáte než je ulovíte, že budou zrovna na skladě. 

Zkoušeli jste některou z vašich oblíbených vůní i v levnější alternativě? A jak jste byli spokojení? Dejte mi vědět do komentářů!

Upozorňuji, že se nejedná o spolupráci, ale o mnou zakoupený výrobek! 


Žádné komentáře:

Okomentovat