pondělí 3. září 2018

Knižní wishlist | Co si chci koupit a přečíst ?

Ahoj, ještě dřív než začne vycházet ta hromada knižních novinek, tak chci nějak shrnout z toho, co už vyšlo, co že mi to leží na srdíčku. Znáte to, pořád si říkáte jo příště si jí koupím a nakonec vás stejně svede ke koupi jiná knížka, protože všechny jsou tak Boží !
První knížkou, co mě zaujala teprve nedávno je Snuff. Popravdě mi přijde dost drsná, ale pokud se mi od autora bude líbit Tvé překrásné já, tak to bude jasný, že půjdu i do tohohle, ačkoliv si budu muset vybrat nějakou dobu, kdy něco takového číst zvládnu, očekávám totiž, že tohle bude silná káva. Dále tu máme Láskou ji nespoutáš, což je další počin moderní poezie, který mě zaujal až když jsem si osahávala různý knížky v knihkupectví, při takových akcích nikdy nevíte, co vám zrovna padne do oka a následně do ruky. Třetí je všemi neustále vychvalovanou a cenou šíleně přepálená Neradost, na kterou už brejlím minimálně půl roku, ne-li déle. A poslední na této fotce máme Cinder, která se už objevila minimálně na dvou předchozích wishlistech a jde o první díl Měsíčních kronik, který jsem zřejmě jako jediná z knižního světa ještě nečetla, i když mi to přijde jako napsaný přesně pro mě.
A jedeme dál, zde má číslo jedna Malý pražský erotikon, což mi přípomíná, že jsem ho měla půjčený z knihovny, ale nějak se na něj nedostala, čímž se dostáváme k tomu proč jsem tam přestala chodit. Měsíc je málo ! Navíc nic není jako vlastní knížka. Hned v závěsu za ní je Falešný román, který než jsem si ho stihla koupit má už další díl a zaujal mě v jednom videu na YouTube a sakra nemůžu si vůbec vzpomenout u koho, jestli to byl někdo z Martinusu nebo snad Dorotka Noon. Trojka je ink - tajemství kůže, což je první díl další série s neuvěřitelnou nejen obálkou, ale i námětem. Jdeme na cílovou rovinku a tu obsadila kniha o Srdcové královně opět od autorky Marissy Meyer, a to sice Bez srdce.

S láskou,
Sabča

5 komentářů: