sobota 20. ledna 2018

Viděla jsem #2 | Lída Baarová, Zloba, královna černé magie...

Ahoj všichni, možná Vás překvapuje, že tak brzy je tu další díl, ale filmy a seriály, asi je to něco co mě vážně baví.Tenhle týden jsem tak trochu marodila, takže jsem přeci jen něco stihla zhlédnout. A mám toho stále ještě hodně v plánu, protože jsem šmejdila i mezi filmovými trailery, takže se máte na co těšit. Je zajímavé, že tenhle článek píši hned den po tom, co vyšel první díl...Nicméně já od té doby stihla další dva filmy....

Zdroj obrázku: Česká televize
Lída Baarová
(pro trailer klikněte zde)
Vypráví o životě herečky Lídy, která se v 1943 dostává do evropského Hollywoodu v Berlíně a postupně se seznamuje s německou smetánkou díky svému milenci Fröhlichovi, s kterým ve svém prvním německém filmu i hraje, jenže to ještě netuší, když si kupují novou vilu, že jejich sousedem je ministr Joseph Goebbels, který se do mladičké Lídy zakouká a lapí jí do svých sítí, když ji jednoho dne Fröhlich z domu vyžene Ďábel doslova čeká před vraty. Popravdě já se na ten film hrozně těšila a svým způsobem mě i zaujal, ale tohle má být prosím pěkně film za 80 milionů ??!! Nejvíc bych kritizovala asi sexuální scénu Goebbelse s Baarovou, to s tím krbem má bejt jenom vtip nebo tohle někdo ve filmu za 80 mega může myslet vážně ? Příběh je to silný, herecké obsazení, tomu nemám až na drobné detaily absolutně co vytknout. Zkrátka tenhle film se vážně dal udělat o tolik líp, podle mě je to celé průměrné a rozhodně jsem viděla daleko lepší historické snímky.

Zdroj obrázku: Falcon
Zloba, královna černé magie
(pro trailer klikněte zde)
Přiznám se, že celkově jsem takové na Disneym odchované dítě, ale poslední dobou je to fakt mazec. Jak mě nedostala Sněhurka s těma slimákama místo obočí, příliš načančaná Popelka, která vlastně ničím nezaujala, tak mě totálně smetla Zloba. Líbí se mi, že to podává celkem ohranou pohádku jinak a vlastně daleko lépe, zpracování je úplně neuvěřitelné, Angelina Jolie v hlavní roli perfektní, vyloženě by mě nenapadl nikdo lepší, kdo by Zlobu měl hrát. Příběh poukazuje na to, že láska je slepá i na to, že možná někdy dělám ve vzteku špatná rozhodnutí, kterých pak litujeme a v neposlední řadě, jak strašně ohavná dokáže být lidská chamtivost. Mám sto chutí se na to dívat pořád a pořád dokola, používám v konverzacích i zatracený GIFy z téhle pohádky. Plakala jsem asi u dvou částí a celý je to naprosto geniální a pro mě zatím nejlepší, co jsem od Disneyho viděla a to si vezměte, že tohle je režisérova prvotina, okamžitě jdu omrknout jestli má ještě něco dalšího, protože za mě je to borec. Popravdě je to i nejdražší Disneyho film, nicméně tady se peníze vyplatily a věřím, že i zúročily. A kdyby ne proč by letos měl vyjít druhý díl ? Hurááááááááá !!! Sakra, já se těším, jak malé dítě na Vánoce.

Zdroj obrázku: celebrate-creativity.com
Viktorie
(pro trailer klikněte zde)
Seriál o dvou sériích čerpá přímo z deníků královny Viktorie a ukazuje nám její proměnu z mladé dívky až ve schopnou panovnici a mnohdy to není vůbec jednoduché. Nicméně je to hodně směrem k červené knihovně, málo intrik a politiky, takže spíše jeden z těch klidnějších historických kousků, ale pokud Vás to nezaujalo doporučuji vám bezesporu Království, o kterém se rozpovídám příště. Vedle naší mocné vladařky se později ocitne i manžel, jehož zde hraje bezesporu pohledný Tom Hughes, jenže tu bohužel moc nevynikne. Vlastně to je docela dobré přirovnání vzhledem k tomu, jak si on sám připadá. Na Vánoce vyšel i speciál....Povedené, ale doporučuji spíše ženám, ne někomu, kdo chce víc té historie.

Pro dnešek opět stačí....
S láskou,
S.

2 komentáře:

Rossmann haul