neděle 21. července 2024

Vila v Itálii | Julie Caplinová | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás u dnešní knižní recenze. Konečně jsem se dostala na nejnovější Caplinovou, a to sice Vilu v Itálii. Pořád nějak nebyla chuť a pak jsem během týdne zhltla čtyři a kousek knížky.

Anotace: Lia vždy snila o tom, že navštíví tyrkysově modré pobřeží Amalfi. Tenhle její sen ale nikdy nezahrnoval setkání s vlastním otcem, o jehož existenci neměla ani tušení. Teď však stojí před branami nádherné vily v Itálii, do které ji odmítají pustit. Díky staré fotografii dokáže, že je opravdu dcerou italského herce Ernesta, a situace se změní. Otcův manažer Raphael, naprosto neodolatelný mladý muž s nepřístupným výrazem, se ji rozhodne nespustit z očí a doprovází ji na každém kroku. Kdoví o co téhle cizince s kouzelným úsměvem a nádherně vlnitými karamelovými vlasy vlastně jde.

Dokážou romantické procházky a vychlazené drinky i přes počáteční rozpaky zažehnout mezi Liou a Raphem jiskru? Atmosféra je stále žhavější a není to jen kvůli horkému středomořskému slunci.

Dojmy: Nová Caplinovka mě velmi oslovila už od začátku, líbí se mi napětí mezi hlavními hrdiny i další originálně zpracované náměty. Trochu jsem se bála jestli to věčné omílání Itálie všude poslední dobou mě nebude nudit, ale rozhodně ne! Knížku jsem téměř neodložila během četby a stránky mi sami utíkaly pod rukama. Autorka rozhodně není bez nápadu, naopak si myslím, že se opět vyvíjí kupředu a přinesla nám velmi svěží letní čtení (skoro jako italské citrony). Po tomhle se skutečně hodně těším na náš český příběh z prostředí Prahy, jestli to bude alespoň zčásti tak dobré jako toto. 

Co vy a nová Caplinová? Už jste jí stihli ulovit nebo dokonce přečíst? Dejte mi vědět do komentářů, co na to říkáte :) 

Sabča


7 komentářů:

  1. Ahoj Sabi, kromě Vily mám přečtenou celou řadu Romantických útěků. Jen teď Vinice ve Francii mě vůbec nebavila. Tak doufám, že Vila se mi zase bude líbit jako předešlé knížky. Měj se hezky 🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem velmi nedávno a dostala jsem přesně to, co jsem očekávala :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem touhle autorkou nepolíbená. Ale snad ji taky zkusím. Vypadá to jako fajn letní čtení. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, chci jí koupit mamce a pak si ji určitě půjčím! Skvělé čtení na léto!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, bola som v Bratislave na besedu s Julie Caplinovou a už tam ma kniha zaujala. Aj mne sa páčilo, že táto kniha bola svojim spôsobom iná ako ostatné, bola som zvedavá ako sa tie rodinné vzťahy vyvinú :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na knihu se také chystám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Sabi,
    asi tě nepřekvapí, že ji mám dávno přečtenou. Taky se těším na příběh z Prahy.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat