neděle 28. července 2024

Nákupy & Novinky - Růžový květ, dm, Knihy Dobrovský, Avon, nákupy z Řecka

 Ahoj, vítám vás u dnešních nákupů a novinek, tentokrát to bude pestrá směsice všeho možného od knížek přes kosmetiku až po něco na sebe. 

Na jarmarku jsem si vybrala u stánku s kosmetikou Růžový květ dva kousky. Značka je bio přírodní a vyrábí se v nedalekých Kameničkách v CHKO Žďárské vrchy. Já si vybrala pro sebe šampuk s pivoňkou a levandulí pro citlivou vlasovou pokožku za nějakých 210 Kč. Je to můj vůbec první šampuk, tak jsem dost zvědavá. Potom pro někoho do dárkového balíčku jsem vzala tuhé mýdlo s růžovým jílem Babiččina zahrada a níže můžete vidět podtácky, které vyrobila Verči maminka, my si je schováme do baráčku. 
Přítelovi i sobě jsem na dovolené pořídila tričko s VW Transportérem, on je má rád a tento současně i připomínkou dovolené a příteli dárkem, aby mu to nebylo líto. Tchánovi jsem vzala do sbírky panáka z Kréty, už od nás má z Říma. Každé z triček vyšlo na 13€ to mi nepřijde vůbec špatné. Navíc na SPZ můžete vidět právě zmíněnou vesničku, kde jsem dovolenou trávila. 
Já jsem si dále koupila ještě letní takové boho šaty za 38€, ano je to poněkud více, ale dovolená je od slova dovolit si a kdy jindy si takový koupím a kde jinde když ne v bývalém hippie sídle v Matale? Takže jsem si je prostě vzala. Žabky mi na místě pořídila mamka, ale ty jsem stihla během týdne téměř zlikvidovat, ty stály 6€. Co vyfocené nemám je náramek stahovací s evil eye, co mi mamka koupila.
Jediný větší nákup v červenci, co jsem dělala je tradičně drogerie. Díky objížďkám a neustále nějakému zařizování se mi nechtělo tentokrát do kamenné pobočky, a tak jsem objednávala online. Vzala jsem si kúru na vlasy s keratinem za 89,90 Kč, protože už doma nemám žádné masky. Podobně se zásobami jsem na tom i u sér, dm nemá takový sortiment čili jsem sáhla po Revolution Skin kombinaci zinku a niacinamidu za 209 Kč. Tělových mlék není nikdy dost, přihodila jsem velké balení mléka s ureou za pouhých 50 Kč a také seřezávače ať už na úpravu obočí tak na jemné chloupky na obličeji, 3 kousky za 89,90 Kč. 
Z limitovaných edicí měly pouze gel s vůní citrusů, který mi vůbec nevoní, vzala jsem proto klasický gel na holení s aloe vera a avokádovým olejem, kus za 39,90 Kč. Řasenka Essence Lash Princess Volume se mi v minulosti osvědčila jako fajn levná alternativa, proto jí tu mám za 99 Kč i dnes. Ve skříňce se mi krčí poslední čistič a dneska se k němu přidá i micelární gel od Ziajy s okurkou a mátou, to zní na léto jako boží kombinace, cenovka byla 99 Kč a má pumpičku! 
Po dvou Syosskách kus za 159 Kč v odstínu Teplá měděná se už přesouváme na praktičtější část. Vzala jsem si ubrousky na úklid do auta za 49,90 Kč a velmi doporučované kapsle do myčky Denkmit, údajně by měly být levnější obdobou JAR kapslí, nevím zda teda levnější to záleží asi spíš na akci jak vychytáte, ale vzala jsem je na zkoušku 30 kousků za 120 Kč.
Vzala jsem troje čtyřvrstvé kapesníky a patery odličovací tamponky, ebelin jsem teď dlouho neměla. 
Něco jsem vzala i pro kočičí výsost, a to sice kapsičky jedny rybí mix a jedny klasický masový mix, 12 kapsiček vyjde na 88 Kč. 
V Avonu jsem tentokrát brala spíš dárky a v rámci věcí pro sebe jsem se příliš nerozvášňovala. Vzala jsem si pouze nový sprcháč Sun Kissed Sunsets s agarovým dřevem a ylang ylang za 59 Kč a krém na ruce se zeleným čajem a verbenou z řady #Girls rule, který se mi v minulosti osvědčil za 39,90 Kč. 
Mám tu i tři nové knihy, využila jsem totiž Letního obřího KNÍŽKODEJE na Knihy Dobrovský a pořídila jsem si třetí díl série Mistři lásky, kdy mi bude chybět ještě Profesor Sympaťák, ale ten nebyl v akci, za Doktora Lásku jsem dala 79 Kč. Dle anotace jsem dala šanci i dvoudílné sérii Nech život plynout od Alice Kellen za 29 a 79 Kč. Celkem jsem i s poštovným platila 210 Kč a budu mít tři nové knížky, to mi přijde hodně v pohodě. 

No a to by bylo pro tentokrát vše. Čím jste si naposledy udělali radost vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


9 komentářů:

  1. Sabi, ráda jsem se mkla na tvé nákupy. Moc se mi líbí suvenýry z Kréty. Ta trička jsou parádní. Já z Řecka vozím kosmetiku s olivovým olejem a oslím mlékem a koření a bylinky. Jo, a hezké šatičky, moc ti sluší!
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helčo, no trochu jsem se tam utrhla ze řetězu :D než jsem původně chtěla. Když ono to všechno bylo tak hezké a nejspíš už se tam nikdy nepodívám, tak jsem chtěla nějakou památku. Z kosmetiky jsem dovezla přítelovi krém na ruce, ale ten se mi z fotek nějak vytratil.

      Vymazat
  2. Sabčo, šaty jsou moc pěkné, sluší ti. Já v červenci zatím nakupovala snad jen v DMku. Na nějaké šatičky zatím nedošlo, ale nějaké nové by se mi hodily. V úterý jsem sice cestou z porady mrkla do M&S, ale nic mne nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuju. Není to úplně na každodenní nošení, ale hrozně jsem je potřebovala mít. Ještě jsem si pořídila jedny na Vinted, ale ty budou až v příštích nákupech.

      Vymazat
  3. Sabi, šatky ti neskutečně moc sluší, jako by ses s nimi narodila ☺♥. A trika z Řecka jsou tedy parádní a za super cenu. Velký pozdrav od Jadranu posílám:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Já si nedávno po dlouhé době pořídila rtěnku! V DM se mi zalíbila jedna od Albverte a musím říct, že to byla dobrá volba, jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow :O To Grécko rozhodne závidím :) Trička sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    já jsem si zrovna objednala pár věcí na Manufaktuře a taky nějaké eknihy. Líbí se mi ty šaty, podle mě ti moc sluší.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat