neděle 7. července 2024

Manufaktura Clear & Happy pleťový krém | The Inkey List Hyaluronic Acid Cleanser | Recenze

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Po dlouhé době se mi podařilo vyzkoušet zase nějaké nové skincare produkty. Už jsem pod půlkou balení, tak jsem si říkala, že nadešel čas na ně sesmolit nějakou recenzi. 

Začnu cleanserem od značky The Inkey List, ten jsem dostala od Haničky k Vánocům pokud se nepletu. Dostalo se na něj až teď neb mi neskutečně dlouho zabralo spotřebovat CeraVe. Od The Inkey mám ráda jejich kyselinu hyaluronovou, omega water krém a kofeinový oční krém. Celkově jsou pro mě pomyslnou topkou dostupné skincare v rámci aktivních složek. Ani takový Oat Milk čistící balzám mě vůbec nezklamal, dneska tu mám další z jejich čisticích produktů. Mimo kyseliny hyaluronové obsahuje i inulin a betain. Tohle účinné trio rehydratuje, udržuje vlhkost v pokožce, posiluje kožní bariéru a optimalizuje hladinu pH. Čistič je v lahvičce s odklápěcím víčkem a 150 ml stojí 390 Kč, na první dobrou si všimnete hedvábné skoro až krémové konzistence. Na obličej se opravdu až jakoby roztéká a čistí velmi šetrně a velmi kvalitně. Doslova musím říct, že ho používám ráda a moje pleť si pak chrochtá blahem. Když na to dáte hydratační sérum a lehký krém tak je to na léto úplně optimální. Věřím, že bude fajn i když se trochu sesmahnete na sluníčku právě díky svým hydratačním schopnostem. 

Jako druhý produkt tu mám právě takový gelovější lehčí krém české značky Manufaktura z řady Clear & Happy na problematickou pleť. Moje oblíbené airless balení s pumpičkou a krásný design obalu, jak je u Manufaktury zvykem. Kupovala jsem ho společně s nějakými dárky pro mé blízké v rámci Dnů Marianne nebo nějakých podobných. První čeho jsem si všimla je jak nádherně voní, je to až taková spa vůně - velmi příjemná. Bohužel co se týče gelové konzistence s tou já mám jako tradičně trochu problém, proto raději nejprve provedu čištění a na to sérum a až když si jdu před spaním čistit zuby tak si dám krém. S dalšími složky pod sebou má krém tendence dělat hrudky a drolit se a to já úplně nesnáším. Co se týče hydratace nebude to úplně neostřejší tužka v penále a vzhledem k drolení jsem ho raději pod makeup ani nezkoušela. Pro nějaké mladší slečny bude podle mě super, ale já už bych potřebovala silnější kalibr. Docela mě to překvapilo protože složení je doslova nabušené - řeřicha, citron, šalvěj, lopuch, extrakt z okurky, kyselina hyaluronová, ovesný betaglukant, extrakt z mořských řas, urea, niacinamid, jojobový, mandlový a další oleje, skvalan, panthenol a alantoin a tak dále. Možná je toho prostě už příliš a jednoduší kombinace by fungovala lépe? To vskutku nevím, nicméně krém mě nepřesvědčil k opakované koupi. 

Já se na vás budu u dalšího článku těšit až 17. července, dám si týden dovolenou a to včetně blogové. Potřebuji načerpat inspiraci a otestovat zase nějaké nové produkty. A co máte momentálně na poličce v rámci skincare vy? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča

10 komentářů:

  1. Sabi, děkuji ta tvá hodnocení. Manufaktura mám překrásná balení, ale s výrobky spokojená nejsem.
    Přeji hezkou neděli a krásnou dovolenou. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel musím říct totéž. Žádný z produktů, co jsem kdy zkusila si nemám potřebu kupovat opakovaně.

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi, v Peci pod Sněžkou jsem měla možnost vyzkoušet Manufaktura sprcháč, šampon a mýdlo na ruce, vonělo moc pěkně. A kofeinový krém na oční okolí máš u mě schovaný. Užívej Řecka a až se vrátíš, pošlu jej : ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jakože tam mají Manufakturu v rámci hotelové kosmetiky? To je super!

      Vymazat
    2. Ano, jako erární komsetiku, která je ve celém hotelu Pecr, jsme měli Manufakturu a i jako provizorní šampon fungovala, tedy jen jednou vyzkoušeno. A pak jsem ještě na recepci "vysomrovala" tělové mléko Loccitane - Verbenu. ♥ Snad balíček dorazil v pořádku kočko 🤗🤗

      Vymazat
  3. Sabčo, já momentálně používám micelárku od Garnieru a krémy a sérum Astrid 55+.
    Užij si dovolenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, dovolená mi skutečně bodla, ale už jsem včera nachystala články na tenhle týden :)

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi, docela bych se nechala nalákat na ten cleanser. Já momentálně používám od Mary Kay, ale na to, jaká byla cena, nejsem nijak nadšená. Měj se hezky 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to věřím. S The Inkey List se skoro nedá šlápnout vedle :D

      Vymazat
  5. Ahoj Sabi,
    já mám ráda od Manufaktury takové růžové sérum, značky The Inkey List mi vůbec nesedla. Zrovna používám sérum od Purity Vision a krém od tebe, co jsem dostala k narozeninám.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat