čtvrtek 16. listopadu 2023

Zhlédnuto #17 - Pád domu Usherů, Milenec lady Chatterleyové, Young Sheldon, Virgin River 5. série 1. část

 Ahoj, vítám vás u další směsky filmů a seriálů nejen z Netflixu a HBO, které využívám. 

Pád domu Usherů
Začnu rovnou dnešním diamantem na motivy díla Edgara Allana Poea vznikl seriál Pád domu Usherů pojednávající o rodině jedoucí v ne úplně čistém farmakologickém businessu s velmi temnou minulostí až by si jeden řekl, že jsou prokletí nebo je v tom snad něco víc? Je to velmi temný seriál, u kterého se budete bát a chvílema je to dost psycho, ostatně jako hlavní hrdina. Je to minisérie, ale mně se to velmi líbilo. 


Milenec lady Chatterleyové
Adaptace románu D. H. Lawrence poměrně věrná své předloze s citlivým zpracováním. Ano je to zfilmovaná červená  knihovna, která ve své době prorazila tím, jak detailně popisovala sex a v podstatě nevěru. V dnešní době už to asi ostatní konkurenci neustojí, děj se trochu vleče ostatně dřív v dílech nebylo třeba tak spěchat jako dnes je třeba pro udržení diváka. Má to něco do sebe, znovu to asi vidět nepotřebuju, no neshodila bych to úplně ze stolu. 


Young Sheldon
Teorie velkého třesku je můj neoblíbenější kultovní seriál spolu s Jak jsem poznal Vaši matku, kdežto Přátelům nebo Jmenuju se Earl jsem nepřišla  nikdy na chuť. Tenhle prequell je milou rodinnou zábavou servírovanou v dvacetiminutových jednohubkách. Sledujeme tu Sheldona a jeho rodinu včetně jejich postupného vývoje a možná trochu maloměšťáctví, ale je to prostě takové milé a rodinné až to občas chce naředit nějakým jiným seriálem.


Virgin River 1. část 5. série
Tady už mi to přijde natahované vyloženě na sílu, neposoudím věrohodnost předloze, ale už mi to přijde takový vycucaný z prstu. Koukám na to, protože chci vědět, jak to dopadne a opět se mi líbí na tom takový ten poklid malého městečka obklopeného přírodou. Mel i Jacka jako hlavní postavy si člověk musí zamilovat, jen jeden nechápe jak Mel může mít pořád takovou smůlu a některé postavy jakoby si sami neustále ubližovaly viz. Brady. Snad to druhou částí už nějak uzavřou. 
Nejlépe bych asi hodnotila Pád domu Usherů a nejhůře Milence lady Chatterleyové. Rovnou se můžu pustit do dalšího dílu, ještě tu mám něco nakoukaného :-D A co jste za poslední dobu viděli vy? Dejte mi vědět do komentářů...

Sabča


7 komentářů:

  1. Poea mám ráda, Pád domu Usherů jsem četla jako povídku. Nedávno jsem si také koupila Milence lady Chatterleyové jako knihu. Škoda, že v obou případech je to Netflix. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já kdysi četla nějaký jeho povídkový soubor, ale Pád domu Usherů ještě ne. Doporučuju Netflix zkusit, já zatím nelituju ani koruny :-D

      Vymazat
  2. Neznám ani jedno :-) Já jsem teď viděla Surviving Paradise, koukala jsem na novou sérii Selling Sunset a jedu Český seriál Zlatá labuť a momentálně koukám na kravinku Big Brother :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já úplně neoriginálně koukám na Krimínálku Anděl a Octopus (já jsem prostě na detektivky a nevadí mi ani české). A pravidelně sledujeme reality show Master Cheef

    OdpovědětVymazat
  4. Sheldona sama sleduji a na Pád domu Usherů se chystám. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pád domu Usherů mě taky zaujal, vypadá to hezky temně :D Tak na to asi taky zkusím mrknout... Toho Sheldona jsem viděla snad jen první sérii, pak jsem na to nějak přestala koukat, ani nevím proč, docela mě teda teď překvapilo, že už to má sérií 7! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    Pád domu Usherů jsem neviděla a neláká mě. Co se týče Milence, viděla jsem už aspoň tři verze, další fakt nepotřebuji. Mladý Sheldon je v pohodě, ale Teorie je mnohem lepší. Z těch kultovních sitcomů ji mám nejraději. Poslední řadu Virgin River jsem ještě neviděla, už ta předtím mě moc nebavila. Já jsem četla původní knižní předlohu, která je skvělá, ale ten seriál je hodně jiný. První dvě řady byly parádní a hodně jsem si je užívala, ty poslední mi přijdou děsně natahované. Asi se na to časem podívám, ale úplně mě to teď neláká. Na sledování seriálů a filmů momentálně nemám moc času. Dívám se na jeden dokument na ČT 2 o královských rodinách (středa večer), s Martinem jsem viděla na dovolené nějaké akční filmy, ty byly v pohodě. A jak jsem teď nemocná, tak si občas zapnu TV a kromě biatlonu jsem viděla čtyři díly Kobry 11 a jednu Rosamundu Pilcher. To je směska, co?:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024