středa 22. listopadu 2023

CeraVe konečně zkouším světový fenomén | Recenze na tělové mléko a mycí gel

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Úvodem se přiznám, že přestávám stíhat. Vzhledem k tomu, že se snažím skloubit školu s prací a rekonstrukcí toho začíná být moc, ostatně blíží se mi moje první zkouškové a už vznikají nějaké ty požadavky od vyučujících. Nevím zda budu schopná udržet tři články týdně, ale věřím že to případně pochopíte. 

CeraVe Foaming Clenser for normal to oily skin 
Velké balení mycího gelu je něco nad čím jsem uvažovala už nějaký pátek a konkrétně nad tímto. Oba kousky jsem pro upřesnění dostala od mé nejlepší kamarádky Monty k narozeninám. Tenhle mycí gel přestože určený na mastnou pleť má velmi bohatou konzistenci a je potřeba s ním trochu pracovat. Díky tomu, ale perfektně odstraňuje veškeré nečistoty a nevysušuje. Zezačátku se mi pleť trochu zhoršila, ale teď musím říct, že až na bradu se mi tolik akné, co dříve nedělá. Brada je moje kritické místo, protože si na ní pořád sahám a podpírám si hlavu a kdesi cosi. Gelu stačí maličko, takže balení vydrží vážně dlouho. Nemusí vás pak tolik trápit vyšší pořizovací cena. 

CeraVe Moisturizing lotion for Dry to Very dry skin 
První překvapení byla konzistence, nečekala bych takovou až vodovou konzistenci u krému na suchou pokožku . Nechápu sice jak to udělaly, ale i tak hydratuje velmi pěkně a také vyhlazuje na omak. Nemá žádnou parfemaci, to žádný z produktů. Rychle se vstřebává a také ho stačí trochu. Já bych na zimu nějak psychologicky více ocenila hutnější texturu, ale zatím nevnímám, že by se pleť cítila nějak ochuzená. 

Tak to nebylo jen psychologicky v zimě mi zkrátka nestačí a to léto by bylo s otazníkem. Rozhodně by mohlo sednout normální pokožce a lidem, co nemají rádi film na pokožce. Pro mě je toto slabý kalibr.

Oba produkty mě přes prvotní rozpaky mile překvapily ač tělové mléko není úplně pro mě. Baví mě i praktické balení s pumpičkami a že vlastně díky malé spotřebě nevyjdou až tak draho. Do budoucna určitě zvážím i další jejich produkty např. pleťový krém by třeba stál za hřích. Co vy a tahle ceramidová bomba? Zkoušeli jste nebo vás to míjí? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


4 komentáře:

  1. Ty jo Sabi, shoda, zrovinka používám pleťový krém CeraVe. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. CeraVe jsem kdysi testovala - hydratační krém a zjemňující krém, dokonce myslím, že tu ještě mám pár vzorků. Oba fungovaly fajn, ten zjemňující ale moc nevoněl (obsahoval ureu, tak díky tomu)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    já si tou značkou nejsem pořád jistá. Měla jsem vzorky od Stáni (tělové krémy). Všechny jsem je poctivě spotřebovala a nebyly špatné, ale nechápu ten hype okolo nich. Momentálně mám čistič na obličej a v pohodě ho používám, ale tedy dost vysušuje a upřímně řeknu, že Balea za třicet kaček mi udělá lepší službu...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ten cistící gel od Cerave ale zatím jeste ceká na vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024