středa 1. listopadu 2023

Shrnutí měsíce Říjen 2023 - Vypsaná fixa, první letošní moribundus a podzimní depka, svátek,Ostrava...

 Ahoj, vítám vás u shrnutí dalšího měsíce, ještě moc nevím co mi přinese zatím uběhl první týden a ten byl plný fuckupů. (A teď je 21. a můžu říct, že říjen nebude můj oblíbený letošní měsíc) Nebojte najdou se i světlé stránky fake it till you make it. 

vínečko, MOTD a OOTD, školní víkend - zkouším kafe z Kafekáry, vínové nehtové okénko, svetrové šaty OOTD, teambulding

První říjnový týden byl dosti filmově a seriálově nabitý - v neděli jsem sama zhlédla Pýchu a přemlouvání inspirovanou dílem Anna Eliotová od Jane Austenové, v úterý jsme s přítelem koukali na Příběh žraloka a ve čtvrtek jsme začali koukat na Young Sheldon. Došlo i na nějakou tu skleničku, teda spíše láhev (láhve) vína. Taky už konečně přišly podzimní teploty a já vynesla hned několik nových kousků a hlavně i variací, co mě třeba dosud nenapadly. Pořád mi vydržela moje momentální líčící vlna a tak se mi daří krom outfitů obměňovat i líčení a paletky, s kterými se líčím. Podzim mi začal i na nehtech s barvičkou All-time FavouRED od Essence. Ve středu jsme pak měli pracovní teambuilding v podobě šipek a moc se to povedlo. Sice nás byla asi jen třetina firmy, ale samí fajn lidé a v hospodě měli báječnou domácí broskvovou limonádu. V pátek už mě čekala další školní „štace“ v podobě Gramefiky a pravopisu, no můj oblíbený předmět to nebude. Vlastně tuto část píšu právě po přednášce tohoto předmětu a zítra mě čeká Úvod do studia jazyka. Chápu důležitost nějaké komplexnosti, ale vnitřně se těším na další už listopadový víkend, kdy budeme mít Světovou literaturu. 

Navíc jsem zjistila, že teď vychází spousta knih od Caplinové a také Caplinové pod pseudonymem Jules Wake, přičemž právě Vinici ve Francii jsem si předobjednala a ostatní dvě si budu přát případně ke svátku či Vánocům. 
OOTD do školy, Hoo Super, Vypsaná fixa, školní ráno, nehtové okénko

Po škole jsme ještě vzali kamarádku a jeli jsme na Čínu do Hoo Super - naší oblíbené čínské restaurace. Já si trapně dávala nudle - vždycky si dávám nudle a nebo kuře na medu už jsem s tím trapná :-D přítel tam má vyzkoušený skoro celé menu a já furt jím to samé. V sobotu jsem měla Úvod do studia jazyka v podstatě do lingvistiky. To bylo podstatně lepší než v pátek a na ráno jsem si na posilnění koupila velké cappuccino. Večer nás čekal koncert Vypsané fixy, na tu jsme vyrazili do Chvaletic neb termín v Pardubicích se nám nehodil a byl hned vyprodaný. Mě to naživo úplně nepřesvědčilo, znovu už na ně asi nepotřebuju. V neděli jsem prala a trochu poklidila a taky dospávala. Odpoledne jsem se viděla na chvílí s Monty a pak už jsem si dala beauty večer v podobě barvení vlasů, masky a manikúry. Tentokrát jsem sáhla po béžové od Haničky od značky Max Factor odstín 203 Nude´itude. 
kytka pro ségru k svátku, cesta už necesta, essence Purple express, u maminky, první letošní vánoční dárky, s mamkou v Kavárně Staré časy

Další týden jsem byla pěkně nastydlá až bych možná řekla, že víc než nastydlá - zkrátka se mě snažil a stále ještě snaží skolit nějaký moribundus, proto tu ani nemám moc fotek. Kromě práce jsem nic moc dalšího nezvládala a ani mě nijak netankovalo řešit líčení nebo oblečení, takže pleťovka + řasenka a džíny + tričko to jistí. V pátek jsem byla popřát k svátku ségře, po dlouhé době jsem zase kupovala já nějakou květinu a všichni dobře ví, že když mají v Blankytkách žlutý tulipány, tak je do té kytky musím nějak zakomponovat. Nebo takhle já ukážu a holky uvážou :-D V sobotu jsme likvidovaly cestu na zahradě já původně vzhledem k moribundusu jít nechtěla, ale nechat tam přítele makat samotného? Ne-e takže jsem se do oběda a na malý moment i po obědě přidala a taky se mi podařilo během dne vyprat za týden nashromážděné tři pračky prádla. V neděli jsem se potom přiznám se - flákala a uklízela. Uklidila jsem v pokoji a mimo to jsem dokoukala nově vydané epizody Virgin River a skoukla první epizodu nového Star dance. 
Lidl nákup, večeře s přítelem ve Vyžlovce, MOTD, buchta od babičky


První polovina dalšího týdne byla vyloženě ospalá a už se dá říct, že i mrazivá. V pondělí jsem si vyzvedla nákup z Rohlíku především různé variace k večeři, svačině, k televizi. Obědy se teď snažím řešit ve školní jídelně, kde se najím dobře a pouze za 90 Kč. V úterý jsem se učila a zase jsem nahodila nějaký ten lak na nehty, ignorujte ty příšerný kůžičky, ale ještě jsem se neodhodlala s nimi něco provést. Pořídila jsem už prvních pár vánočních dárků a část z nich i zabalila, aby je přítel neobjevil - hned by věděl, že jde o věci pro něj. V pátek dorazil Oriflame, pro který si dorazila mamka a protože málokdy jí to tak pěkně vyjde, že je otevřená kavárna, tak jsme do ní tentokrát vyrazily. Daly jsme si obě nakládaný sýr já s dvěma decy bílého a mamka s horkou hruškou. Bohužel na fotku jsem si vzpomněla až když jsem dopíjela poslední doušky vína, tak alespoň takto. 


V sobotu jsem se dopoledne učila a odpoledne jsem jela k babičce a dědovi, kde jsem nebyla takřka od léta. Dozvěděla jsem se nějaké novinky a poklábosila a cestou zpět jsem se stavila v Čáslavi v Lidlu nakoupit - potřebovala jsem jogurty na snídaně, věci na pečení do práce (kvůli svátku), odlakovač a něco k snědku na dva dny z příštího týdne. Nakonec jsem přihodila i můj oblíbený sýr - goudu s pestem a dvě láhve vína Vinice Hnanice - víno okolo 150 Kč, kterým určitě nikdy nic nezkazíte a za mě moc dobré. Doma jsem se nalíčila, převlékla a vyrazili jsme s přítelem na večeři do Vyžlovky. Dala jsem si tradičně jedno z mých třech oblíbených jídel - rizoto Medici (rýže Arborio s kuřecím masem, hřiby, smetanou, bylinkami a parmazánem), malinovou domácí limonádu a sklenku Muškátu. Kuba si dal pizzu Jalapenos a nebylo mu úplně nejlíp :-D on má až na výjimky na ten výběr jídla pech. Možná by jeho původní volna krutí steak s liškovou omáčkou byla přeci jen rozumnější. Já si po rizotu dala ještě domácí tiramisu jako takovou lehčí sladkou tečku. 
podzimní příroda, Kuba s Enny, občerstvení do práce, hruškovo-jablečný koláč, kytička z práce

V neděli jsem byla u babičky, kde jsem svátek oslavila s tátovou částí rodiny. Babička udělala mou oblíbenou buchtu, chlebíčky, řízek se salátem a vývar - bylo to výborné. Po návratu jsme došli s Enny, naposledy jsme byli... no ani nevíme kdy. Díky tomu se mi podařilo letos vůbec poprvé pozorovat podzimní přírodu. Večer jsem dělala občerstvení do práce a taky jsem si poprvé střihla hruškovo-jablečný koláč, abych zachránila hrušky, co by se jinak už vyhodily a byl výborný. V práci jsem dostala kytičku.
čtecí chvilky, Thai Malee Kutná Hora, oběd s Haničkou, Harley ležící spící, na cestě za Haničkou, s Haničkou na nákupech


V pondělí jsem si zase po dlouhé době četla a pomalu se propracovávám za polovinu Pozdravu z Itálie od Jules Wake. V úterý jsem vyrazila na svou první thajskou masáž do Kutné Hory do salónu Thai Malee, dovolím si připojit fotku z jejich Facebooku. Byla jsem moc spokojená a od mojí už téměř tři týdny v kuse brutálně zatuhlé krční páteře se mi znatelně ulevilo. Ve čtvrtek jsem měla půl dne volna neb v nedalekých Lázních Bohdaneč byla opět Hanička a tak jsme si došly na oběd do St Patrick´s v Pardubicích do irské, kde já si dala pivní kuřecí nudličky s hranolkama a malinovou limonádou a Hanička řízečky. Pokračovali jsme do nákupního centra omrknout nějaké obchody obě jsme pořídili něco v Rituals a v dmku spíše menší praktický nákup. Pak už čas nemilosrdně běžel a já musela Haničku dovézt zpátky, aby stíhala večeři a procedury. Každopádně jsem si společné odpoledne moc užila a ráda jsem Haničku viděla. 
Kozlovna Barborský dvůr, Ostrava Dolní Vítkovice, Radegastovna Aura

V pátek měl Kuba tour de pub s partou, sešlo se nás opravdu hodně já tentokrát měla roli řidiče a začínalo se v poměrně nové Kozlovně Barborský dvůr v Kutné Hoře. Dala jsem si cheeseburger s hranolkama a byl to takový těžký průměr - maso mi vůbec nejelo a hranolky byly přesolené. Potom jsem jela domů a vracela jsem se až vyzvednout posádku svého vozu. V sobotu jsem se učila jak jinak než na Teorii literatury a dodělala kontrolní otázky ze všech témat, ještě potřebuju přečíst knížku a článek, ale zatím mi přijde, že si pamatuju velký nic. Také jsem trochu uklízela a dělala na blogu. V neděli přítel vyrazil do Šenova pro nějaké limitované sedačky do Golfa, a tak abych po dlouhé době mohla strávit den opravdu s ním jsem se přidala jako spolujezdec. Díky tomu jsme tuhle příšerně dlouhou cestu spojili se zastávkou v Dolních Vítkovicích v bývalém průmyslovém areálu. Pro nás oba to bylo ostravské poprvé - na prohlídku nebyl čas, ale i ta krátká procházka bodla a rozhodně se někdy pro onu prohlídku rádi vrátíme. V Ragestovně Aura na Porubě jsme slupli pozdní oběd a vyrazili domů. Cesta domů byla díky hodinové koloně na semafor za Moravskou Třebovou ještě výživnější. 

A to už by bylo pro říjen všechno. Co jste za tento teplý podzimní měsíc stihli vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča



4 komentáře:

  1. Sabčo, stejně jako ty jsem si střihla nějakou virózu (a já to vzala i s neschopenkou - akorát v tom hezkém slunném počasí :(, navíc jsem přišla o oslavu padesátin své šéfky). Jinak jsme o víkendu jezdili na chalupu a v týdnu obvykle dávám jen práci, ale tentokrát jsem ještě zvládla pivo s kolegy, pivo (tedy já svařák) se synem a zařizování v pojišťovně totálně na druhé straně Prahy než bydlím. Ostatně - můj říjen v kostce už jsem před chvílí "odklepla".

    OdpovědětVymazat
  2. Ve městě kde pracuji teď taky byla Vypsaná fixa, ale není to nic, co bych poslouchala, tak mě to nechalo chladnou. Co se týče nemocí, tak já už mám druhou angínu :/

    OdpovědětVymazat
  3. Sabi, krásné. Moc hezké dny a zážitky jsi měla. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já jsem o svém říjnu psala a byl hodně nadupaný. Ten první týden jsem byla pracovně se žáky v Anglii a byla to mega velká akce, která mě stála spoustu nervů. Na konci měsíce jsem byla s našima v Lázních Bohdaneč, kde jsem si naopak skvěle odpočinula, sešla s rodinou, s tebou, o víkendu pak přijel přítel. Mezitím jsem měla hromadu práce, němčiny, kultury apod. V poslední době vůbec nestíhám.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024