čtvrtek 26. října 2023

Vánoční wishlist 2023

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, který sepisuju doslova na poslední chvíli. Momentálně nemám moc článku v záloze a věci, o kterých bych mohla psát buď nemám vyzkoušené vůbec a nebo ne tak, jak bych si představovala pro psaní recenze. Dneska si tu tedy dáme můj letošní dopis Ježíškovi ač mnohdy už mám Ježíškovi napsáno. 

Začnu kategorií domácnost, kterou sice zatím nemáme, ale v tomto dlouhém procesu se snažíme skrze dárky vybavit alespoň záležitosti typu nádobí. Jednu krásnou pestrobarevnou kameninovou sadu talířů už sice na půdě zatím máme, ale jako její protipól by se mi tuze líbila tahle minimalistická bílá s proužkem přes každý z talířů a malým srdíčkem. Celý set se dá sehnat v Orionu za 1499 Kč. Druhou dražší položkou je sada pánví od  Tefalu, kde je nízká pánev na nějaké ty palačinky nebo placky, střední klasická pánev a wok hluboká pánev, tahle sada vychází okolo 1200 Kč, ale pokud se zaregistrujete máte 20% slevu na první nákup na Home & Cook a často mývají nejrůznější akce. Levnější jsou pak třeba mlýnky na sůl a pepř doplňovací nejlépe s nějakým teda dřevěným aspektem, ale i tyto s tím dřevěným podtáckem jsou úplně v pohodě. 
Oblečení skýtá také tři položky, jako dnes každý z kategorií, což mě donutilo trochu prioritizovat svá konkrétní přání. První je sukně s vzorem kohoutí stopy z Bonprixu, vychází bez slevy na 600 Kč, ale na Bonprixu jsou také akce každou chvílí, já bych jí potřebovala ve velikosti 44/46, případně v 46. Ráda bych zase rozšířila i svou šatovou sbírku a to o Dolly & Dotty ve střihu Lily, které jsem v minulosti měla s potiskem tulipánů. Ty bych ráda v novém motivu s potiskem knížek, pohybují se okolo 1600 Kč a jsou k sehnání na e-shopu Sugarbat, já bych potřebovala velikost 16. K šatům a sukním je potřeba mít i patřičné boty, od značky Anna Field Wide Fit už mám bílé balerínky, které si prošly vším možným a také už dle toho vypadají. Ráda bych od této značky pudrově růžové ve velikosti 37 s ozdobným páskem přes nohu v plné ceně můžou být i za 800 Kč, ale ve slevě kolem 600 Kč. 
Poslední kategorií dnešního článku bude kosmetika, na obrázku mi ještě chybí tělová a z té bych zmínila Dove sprchový gel s vůní třešní, který je na českém trhu letos nově a já ho ještě nezkoušela. Z dražšího chlívečku pak limitovaná edice od Rituals - The Legend of Dragon hlavně krém, peeling a sprchová pěna. Skincare tu pak zastupuje SPF matující tyčinka od Beauty of Joseon, momentálně k sehnání mimo e-shopy třeba i v Rossmannu v akci okolo 430 Kč. Ze Sephory bych ráda vyzkoušela značku Byoma obzvláště jejich séra nebo čistič na pleť. Vlasovou kosmetiku LeeStafford jsem letos chválila v rámci jejich řady Grow it longer, ráda bych zkusila i Scalp love jelikož mám citlivou vlasovou pokožku. 

Mám i knižní wishlist, na ten si své případné blízko dovolím odkázat sem: https://www.databazeknih.cz/chci-si-koupit/sabanka-10615?wishlistId=1458002890 seznam má u každé knížky i tlačítko zamluvit a je to jediný knižní wishlist, který jsem schopna udržovat aktuální. 

A o co jste Ježíškovi letos napsali vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


 




8 komentářů:

  1. Já se přiznám, že kromě knížek vlastně ani nevím, oč bych si měla Ježiškovi napsat. Akorát si dohromady napíšeme s mužem o kufr, protože na poslední dovolené nám povolilo ucho ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, kufr vidíš to já mám jen jeden pidi midi, ale my moc necestujeme. To máte dobré jestli se vejdete s mužem do jednoho :-) minimálně z hlediska úspory místa. Knížky jsou vždy pěkný dárek :-)

      Vymazat
  2. Měla bych se inspirovat, protože já vůbec nevím, co chci k Vánocům. My od minulého roku si dárky moc nedáváme - jen maličkost, peníze si necháme raději na cestování :-) Od rodičů dostanu taky peníze... a já si tak nějak vše kupuji v průběhu roku. :-) Takže vůbec nevím :-D Měla bych radost za knihy, samozřejmě :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já se přiznám, že jsem se musela taky na chvíli zamyslet. Tím jak to mám v druhé polovině roku trojboj narozenin, svátku a Vánoc :-D tak je to občas docela ůůůů.U nás peníze za dárek neplatí ač mnohdy by fakt bodly a když už tak jen někdo je ochoten dávat peníze, spoustu lidí to bere jako neosobní. Snažím se i s těma, co ochotni jsou alespoň ty Vánoce držet vážně na těch dárcích.

      Já bych neřekla, že si dáváme nějaké megadary - já k tomu mám občas sklony u přítele, ale jinak v rámci nejbližších okolo 1000 Kč a pak už to jde dolů třeba na 500 Kč a zas dneska ty peníze nemají moc hodnotu. Dneska už člověk nechá za jídlo na týden klidně dva tisíce a ani neví jak.

      Vymazat
  3. tyjo, já si Ježíškovi ještě o nic „nenapsala“ :D asi se snažím si ještě užívat podzim, i když je fakt, že Vánoce už jsou doopravdy docela blízko :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já letos asi ani nic nechci. Vůbec mě nic nenapadá a je to asi snad poprvý, co se na Vánoce ani moc netěším.

    OdpovědětVymazat
  5. Sabi, pánve Tefal mám, jsou super. Kameninové nádobí jsem měla, ale dala jsem jej pryč, bylo příliš těžké a nic moc na údržbu. ☺♥ Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    já jsem to ještě nějaké nedala dohromady, ale hodily by se mi určitě nějaké vonné svíčky, dva obyčejné bílé povlaky na klasické polštáře a taky nějaké boty:-D Neurazila by m ani nějaká dražší kabelka.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024