neděle 22. října 2023

Nákupy & Novinky - Teta drogerie, Lidl, Veveruška, Snuggs, DM, Knihy Dobrovský,

 Ahoj, vítám vás u nákupů a novinek. Jelikož jsem byla po dlouhé době na náměstí a navíc v době, kdy mají otevřeno i menší obchůdky tak jsem pochodila po těch - v práci se tam nemám šanci dostat a o víkendu některé nemají ani otevřeno. Zašla jsem si do oblíbeného Merhautova pekařství, do zdravé výživy a nakonec i do tety a předtím jsem stihla i nákup v Lidlu. 

Teta drogerie
Doma už mi docházely odličovače a kdo by se vzhledem k poslednímu spotřebováno divil, že? Floré mě zajímá už delší dobu a ve slevě 40% dolů kdo by to nebral. Vzala jsem si jejich dva bylinné odličovače očí s chrpou jeden vyšel po slevě na 60 Kč. Zaujaly mě i další produkty, ale ty zase někdy jindy. Dál jsem využila akce 2+1 na Garnier masky takže mě každá vyšla na necelých 40 Kč - vzala jsem si mojí oblíbenou noční a heřmánkovou a doplnila to maskou s probiotiky. 
Posledním kouskem nákupu je moje oblíbená zlatá Lenorka v parfemaci Vanilla Orchid & Golden Amber, na kterou měla být též akce a koukám, že jaksi nebyla. No nevadí měla jsem si to zkontrolovat hnedka. Celkem jsem za nákup platila 349 Kč. 
Lidl
Krom potravin, které vám ukazovat nebudu vždycky ještě něco přihodím. Tentokrát to bylo balení světlých kotníčkových ponožek Esmara 7 párů za 79,90 Kč a dvoje odličovací tamponky Cien balení za 37,90 Kč. Jako bych to věděla, protože doma jsem pak při uklízení nákupu zjistila, že bych už jinak měla poslední balení. 
Veveruška
Přemýšlela jsem, kde bych sehnala Sonnetor čaje aniž bych musela objednávat Rohlík a nebo přímo na jejich webovkách. Zašla jsem do Veverušky na pěší zóně v Čáslavi vedle "solárka" a voilá měly. Vybrala jsem si Štěstí je být ženou jako náhradu za můj teď už vypitý čaj Leros Klidná menstruace a Dobrý večer jelikož Dobrou náladu měly pouze sypanou. Každý vyšel na stovku, ale kdybych objednávala tak to by bylo ještě poštovné, případně na Rohlíku další nákup. 
Od Ivetky
Od mojí kamarádky Ivetky jsem dostala Raffaello, výborný Tramín červený a obrázek, který musíte uznat sami, mě naprosto vystihuje. Navíc se trefila barvou rámečku k barvě oken, takže si ho na baráčku pak velmi ráda vystavím do nějakého svého koutečku. 
Snuggs
Za peníze od babičky Květy jsem si koupila svoje první menstruační kalhotky. Využila jsem kampaně Snuggs na zkoušku, kdy můžete právě ty první získat za půlky čili za nějaké čtyři stovky. Nemůžete si teda vybrat model máte prostě základní černý, ale stejně mi to přijde super a jsem na to strašně zvědavá. Za tu plnou cenu jsem se k tomu zkrátka nemohla dokopat, už je mám teda vyprané a připravené na první použití.

DM
V dmku jsem doplnila pár věcí z dekorativky, bohužel Caligraph linku se mi podařilo ztratit ještě než jsem došla domů, takže tu vám dnes neukážu. Mimo to jsem si koupila ještě dva kousky stejné značky - řasenku a gel na obočí.  Vzala jsem si populární Glam&Doll v objemové variantě a k tomu Colour & Fic gel na obočí, ten už vesele používám a je super, mám ten středně hnědý odstín. Každý z produktů vyšel okolo stokoruny. 

Knihy  Dobrovský
Borec na konec je dnes nová Caplinová a další díl série Romantické útěky tentokrát z prostředí vinice a Francie, ta mi nemohla chybět a měla jsem jí předobjednanou. Na wishlist mi ale přibydou nové Jules Wake S láskou z Londýna a pak jedna starší s novým přebalem :-D 

Tím to dneska zakončím a příště bychom se měly podívat na dárky k svátku. A vy mi zatím napište do komentářů jaká je vaše oblíbená aviváž.

Sabča





12 komentářů:

  1. Já aviváž používám hrozně málo, takže ani žádného velkého oblíbence nemám. Teď tu mám nějakou Cocolino, kterou jsem koupila z nouze, když jsem v bytě na pronájem prala záclony. Zapomněla jsem si ji vzít z domu (kde jsem měla asi dvě, protože byly v boxech a při mé spotřebě...), tak jsem vlezla do nejbližšího Tesca. A protože jsem šetřílek, tak přece nedám za necelý litr víc peněz, než skoro za dva. Takže jsem vzala to skoro dvoulitrové Cocolino (a budu ho mít tak do příštího roku :D).
    Ty odličovače s chrpou vypadají dobře - to jsi hezky vychytala slevu. Já do Tety v podstatě nechodím - přitom ji mám přes ulici. Ani vlastně nevím proč (asi že tam nemám žádnou věrnostní kartičku :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, to chápu. Já se přiznám, že aviváž dávám všude až na vyjímky a nedokážu si praní bez ní představit. Já do Tety taky nechodím, protože jí nemám moc po cestě a nepřijde mi nějak lákavá, ale vím že spousta blízkých tam rádo vychytává slevy hlavně na úklidové a prací věci.

      Vymazat
  2. Pěkné nákupy. Já také miluji tento zlatý Lenor, kupuji ho pořád, teď jej mám v podobě těch lentilek :-D Snuggs používám, mám jich doma několik, ale stále střídám s tampóny. A knižní úlovek je paráda, těším se, až si ty knihy též přečtu. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Gel na obočí od Catrice jsem si taky koupila, ale zatím nevím, zda mi fakt vyhovuje, asi jsem myslela, že kromě nabarvení přece jen to obočí víc zpevní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, já jsem spokojená já ono zpevnění nemám vůbec ráda a tohle mi precizně vydefinuje a zvýrazní obočí, takže za mě palec nahoru.

      Vymazat
  4. Aviváž doma kupujeme takovou, jaká nám v obchodě zrovna voní.
    Menstruační kalhotky jsem si nedávno koupila taky a jsou super. Věřím, že budeš taky spokojená.
    Knížka určitě potěšila - já dneska taky čekám balík z Dobrovského. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nikol,
      já se přiznám, že aviváže jsou asi jediné co v krámě i otevřu, kdysi to i dělala mamka když jsem byla malá a vybíraly jsme jakože "spolu". No mně už stihla z Dobrovského dorazit další knížka - jsem hrozná, ale za 100 Kč i s poštou jsem ji tam nemohla nechat, když běžně stojí jen ta knížka 400 Kč.

      Vymazat
  5. Nad Snuggs taky uvažuji, jen mě zatím odrazuje ta vyšší cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, to jsme dvě a právě proto jsem využila tu poloviční slevu na ty první, abych mohla vyzkoušet zda za to stojí. Ale ono zas na druhou stranu je pak i spousta dostupnějších značek. Ještě jsem je nezkoušela, ale brzo na ně dojde.

      Vymazat
  6. Sabi, úplně jsi mi připomněla čaje na Rohlíku přidat. ☺♥ Super rozmanité nákupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, no vidíš to se hodí. Já už ženský načala, můj předchozí od Lerosu mi došel a musím říct, že je taky moc fajn. Ještě si tam musím donést ten večerní :-D Já a bylinkové čaje poslední dobou, ale když to člověku přijde vhod na lecjaký neduh

      Vymazat
  7. Ahoj Sabi,
    moc pěkné nákupy. Já mám ráda modrý Lenor, to je taková moje klasika.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024