středa 27. září 2023

Oblíbenci za Srpen & Září

 Ahoj, vítám vás u dalších oblíbenců. Letos tenhle formát nějako flákám, ale zase se mi tu sešlo pár jednotlivých produktů, které si zaslouží zmínku. A vlastně nejen produktů...

Kosmetika

Makeup Revolution Crystal Aura Energy Fix fixační sprej s růžovou vodou

Fixační sprej s růženínem jsem si koupila v dm kvůli jeho velkému balení a samozřejmě mě zaujaly i kamínky uvnitř balení. Celé balení je esteticky moc hezké a fixační sprej má tedy 85 ml a pohybuje se od 200 do 250 Kč. Voní ani ne tak jako růže jako liči, teda alespoň mně to tak přijde. Přijde mi, že i na mé mastné pleti dokáže makeup udržet o něco déle a hlavně krásně propojí jednotliví vrstvy líčení. 

Essence Redness Reducer podkladová báze proti začervenání se zeleným čajem

Po dobré zkušenosti s primerem s niacinamidem ze stejné řady jsem chtěla zkusit další nabízený. Ani jsem moc nekoukala na efekt, protože na začervenání netrpím jako na složení, zelený čaj mě zaujal. Funguje stejně dobře jako předchozí a vytvoří tak hotové malířské plátno pro líčení, krásně vyhladí a jemně zhydratuje. 

Ziaja manuka tree mycí gel normalizující 

Tenhle čistící gel s pumpičkou jsem si velmi oblíbila pro jeho čistící schopnost bez vysušování. K tomu má i praktickou pumpičku a super konzistenci. Určitě si ho někdy koupím znova. 

Garnier Body SuperFood výživné tělové máslo s kakaem

Tenhle tělový krém jsem chtěla dlouho vyzkoušet až jsem si nakonec počkala na akci v Rossmannu. Nádherně kakaově voní, obsahuje krom kakaa i ceramidy a naopak vám udělá pokožku jako dětskou prdýlku, neměla jsem ani jednou pocit, že bych byla vysušená. Jediné ale je právě ta cena, protože za zlomek pořídíte neméně dobrý Avon care. 

Z minulých oblíbenců stále používám makeup, korektor i konturovací paletku, kde už jsem na pánvičce světlejšího konturovacího odstínu. 

Filmy & Seriály

Seriálem těchto měsíců je určitě Florida Man vtipný seriál z prostředí Ameriky, kdy zadlužený bývalý gambler a policista dělá špinavou práci pro hloupého mafiána, který zdědil jmění po otci, ale ne jeho obchodní talent. 

Dále jsem začala sledovat Gilmorova děvčata, protože jsem je nikdy neviděla celý. 

Hudba




To by bylo pro tyhle dva měsíce vše, pokusím se ty další vždy něco vypíchnout. Co vás provázelo těmi neúnosnými vedry? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

4 komentáře:

  1. Gilmorky jsi nemohla snad ani vidět, už je nedávaly...: ), já je ještě sledovávala v TV. Dirigenta André Riue mám moc ráda. ♥♥ Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, právě že dávaly, ale já nikdy neměla čas na něco koukat příliš pravidelně :-D tak mi vyhovuje teď tahle éra Netflixů, HBO a dalších platforem.

      Vymazat
  2. Seriál Gilmorova děvčata jsem taky párkrát viděla, ale nikdy jsem je nesledovala pravidelně.
    Z hudby jsem v létě poslouchala převážně kapelu Greta Van Fleet, ale samozřejmě i jiné. 🙂
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten čistící gel od Ziaji jsem také měla a byl moc fajn :)

    OdpovědětVymazat