čtvrtek 7. září 2023

Do mraků výzva od Stáni z Veverkovin

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Rozhodla jsem se snad poprvé zapojit do nějaké fotovýzvy. Jmenuje se do mraků a tak všechny dnešní fotky budou obsahovat menší, větší, západovější, modřejší snímky oblohy. Tuhle výzvu vymyslela Stáňa, odkaz na článek kde se věnuje představení této výzvy najdete zde.






Osobně častěji pozoruju hvězdnou oblohu taky zvláště v létě, ale to se mobilem nedá tak úplně zachytit. Tak co říkáte na můj výběr fotografií? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča


14 komentářů:

  1. Sabčo, díky za zapojení do výzvy. Vybrala jsi moc pěkné fotky - jedna hezčí než druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě jsi se s výzvou dobře poprala. Moc hezké fotky!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie oblohy.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné mraky. Vždycky tak nějak dokážou fotografii ještě vylepšit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky! Já mám focení oblohy moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    vybrala jsi fakt krásné fotky!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc super fotky, škoda že jsem výzvu promeškala.

    OdpovědětVymazat