středa 13. září 2023

Monday Volume vlasová kosmetika | recenze na šampon a kondicionér

 Ahoj, vítám vás u další vlasové recenze, letos jsem se s tím testováním nových značek a řad docela rozjela. Na trh přišla ze zahraničí značka Monday plná růžové a téměř u každého produktu i s praktickou pumpičkou. Produkty neobsahují SLS a mají PETA certifikát a téměř žádnou parfemaci, která by mohla dráždit citlivou vlasovou pokožku. V kamenné prodejně se dají sehnat v Rossmannu a čas od času i v akci, já kupovala každý z produktů za 169 Kč

Oba dva produkty mají téměř nijakou parfemaci, je tam jen jakýsi nerozeznatelný jemný náznak čehosi. Pumpička funguje bez problémů já s ní teda pumpuju jako o život, protože dávkuje docela málo, ale překvapivě dobře si poradí i s krémovým kondicionérem. Balení mají atypických 350 ml a jsou trochu robustnější, ale na vaně nebo ve sprše díky minimalistickému designu vypadají dobře. Šampon je takové hustší konzistence, ale i bez SLS pění dobře aniž by vysušoval, přijde mi takový velmi jemný něco jako bývají třeba dětské šampony. Kondicionér má podobnou konzistenci a ten by třeba na suché vlasy nemusel být úplně dostačující. Obsahuje extrakty z kořene zázvoru a vitamin E. Mně to stačí aniž by mi to zatěžovalo vlasy, nějakého většího objemu jsem si však nevšimla. Suma sumárum není to špatné, ale znovu si to pořizovat nepotřebuji mám větší oblíbence. 

Postřehli jste příchod této nové značky? Experimentujete s vlasovkou nebo máte své stálice a na ty nedáte dopustit? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča 

4 komentáře:

  1. Tuhle značku jsem vůbec nezaregistrovala. Pokud jde o vlasovku tak to spíš tak různě střídám, vyloženého oblíbence nemám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já hodně sleduju zahraniční influencer scénu a pak pravidelně procházím novinky na Rossmannu i dmku :-D tak proto to mám tak "ve voku"

      Vymazat
  2. Značku jsem vůbec nezaregistrovala, avšak to bude nejspíš tím, že do Rossmanna moc nechodím..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    značku znám jen díky tobě, v obchodě mě vůbec nezaujala, a když čtu tvé hodnocení, tak ji ani nechci. Občas ráda vyzkouším něco nového.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat